[NTG] Nauka jezyka w trakcie jazdy

Data: 2014-08-23 07:52:02
Autor: slavo65
[NTG] Nauka jezyka w trakcie jazdy
W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 13:01:55 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

Jak się chcesz tylko uczyć, to są mniej przeszkadzające a równie skuteczne sposoby nauki, np. wkładanie słownika na noc pod poduszkę.
Jeżeli chcesz się nauczyć, to jest tylko jeden skuteczny, znany od setek tysięcy lat sposób, czyli musisz przebywać wśród ludzi mówiących od urodzenia tym językiem i musisz mówić do nich niezależnie od poziomu własnej znajomości. Znacznym ułatwieniem i przyspieszeniem tego procesu będzie wcześniejsze wykucie na pamieć gramatyki i jakiegoś podstawowego słownictwa.

Data: 2014-08-23 16:39:45
Autor: masti
slavo65@gmail.com wrote:
Znacznym ułatwieniem i przyspieszeniem tego procesu będzie
wcześniejsze wykucie na pamieć gramatyki i jakiegoś podstawowego słownictwa.

to akurat tylko przeszkadza. Jeśli zaczniesz się uczyć języka od
gramtyki to na 90% ci sie szybko odechce

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-25 10:05:52
Autor: Ergie
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:97f1afd3-d34b-4a54-a205-3512556731b3@googlegroups.com...

Jak się chcesz tylko uczyć, to są mniej przeszkadzające a równie skuteczne sposoby nauki, np. wkładanie słownika na noc pod poduszkę.

:-)

[...]

To urzeczywistniam od czasu do czasu gdy akurat mam okazję przebywać wśród ludzi mówiących innym językiem.

Znacznym ułatwieniem i przyspieszeniem tego procesu będzie wcześniejsze wykucie
na pamieć gramatyki i jakiegoś podstawowego słownictwa.

No i właśnie o to mi chodzi - chcę sobie przypomnieć gramatykę i podstawowe słownictwo - takiego kursu szukam!

Pozdrawiam
Ergie

[NTG] Nauka jezyka w trakcie jazdy