Nauka programowania/ pisania systemów - pytanie

Data: 2009-09-07 11:14:54
Autor: IBTrader
Nauka programowania/ pisania systemów - pytanie
Witam,

Od czego proponujecie zacząć naukę programowania, tak aby swobodnie pisać systemy w Amibrokerze, Metasie, MT4 czy API brokerów? Jestem totalnie zielony jeśli chodzi o jakiekolwiek języki programowania.

Z góry dziękuję za wskazówki.

Pozdrawiam
IBTrader

Data: 2009-09-08 10:18:36
Autor:
Nauka programowania/ pisania systemów - pytanie
jeśli chcesz nauczyć się programować to zacznij od c/c++
jednak jeśli interesuje Cię tylko pisanie systemów to poznaj składnie zaimplementowanego "języka" w aplikacji i wystarczy.

pzdr

Data: 2009-09-08 12:30:46
Autor: george

" IBTrader" <ibtrader.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:h82pve$530$1inews.gazeta.pl...
[...]

proponuje zaczac do c#, napisac ze 3 testowe aplikacje, a potem
poznać składnie jezyka interesujacego systemu i bawić sie juz tam.

george

Data: 2009-09-08 10:43:59
Autor:
george <george___@vp.pl> napisał(a):

> [...]

proponuje zaczac do c#, napisac ze 3 testowe aplikacje, a potem
poznać składnie jezyka interesujacego systemu i bawić sie juz tam.

Dzieki za podpowiedzi. Tak zrobie jak napisaliscie, to chyba najlepsze rozwiazanie.

IBTrader --

Nauka programowania/ pisania systemów - pytanie