Naukowcy nie lubią Dieter'a

Data: 2009-02-27 09:40:31
Autor: Jacek
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Data: 2009-02-27 11:45:26
Autor: alibaba8
Naukowcy nie lubią Dieter'a

http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Ministerstwo-pracy-wrozka-to-tez-zawod,wid,10890367,wiadomosc.html?ticaid=17942

i niedługo będziesz musiał mieć kasę fiskalną...

W sumie nie mam nic przeciwko różnym szarlatanom. A niech sobie żyją
złudzeniami, ale (nie wiem jak jest teraz) kiedyś np. działy specjalne rolnictwa
były specjalnie opodatkowane i w tym przypadku należy specjalnie opodatkować te
profesje. Ciekawe czy rząd na to pójdzie. Wszakże rolników zawsze gnębiono, a
nawiedzony to co drugi polityk, a co za tym idzie to i co drugi obywatel. Co by
to dopiero było jakby tak różne miejsca "cudowne" odpowiednio opodatkować
:-))))) No ale jak szukamy ratunku dla budżetu to może warto się tym
zainteresować???

Data: 2009-02-27 12:54:46
Autor: Greg
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Użytkownik "Jacek" <nospam@op.pl> napisał w wiadomości

http://wiadomosci.wp.pl/kat,18032,title,Ministerstwo-pracy-wrozka-to-tez-zawod,wid,10890367,wiadomosc.html?ticaid=17942

i niedługo będziesz musiał mieć kasę fiskalną...

Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
No to czemu nie wróżbita?

Data: 2009-02-27 14:21:40
Autor: Dombrek
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
No to czemu nie wróżbita?

Nie "kurwa" lecz "prostytutka".
Tak samo:
nie "konował" lecz "lekarz"
nie "złodziej" lecz "polityk"  ;))
Dombrek

Data: 2009-02-27 14:22:38
Autor: Muka
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Greg pisze:

Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
No to czemu nie wróżbita?

kurwa to charakter a prostytutka to zawód

muka

Data: 2009-02-27 14:44:09
Autor: Greg
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Użytkownik "Muka" <q@q.pl> napisał w wiadomości news:go8pf8$j0v$1inews.gazeta.pl...
Greg pisze:

Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
No to czemu nie wróżbita?

kurwa to charakter a prostytutka to zawód

political correctness nie zna granic

Data: 2009-02-27 15:47:20
Autor: SlawcioD
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Greg pisze:

Podobno kurwa to też zawód. W Holandii i rachunek wystawi po pykaniu.
No to czemu nie wróżbita?

kurwa to charakter a prostytutka to zawód

political correctness nie zna granic
ale to nie political correctness tylko logika;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2009-03-02 10:40:52
Autor: \\n
Naukowcy nie lubią Dieter'a
Greg pisze:

[...]

Nie logika tylko oficjalna terminolgia

--
Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

Naukowcy nie lubią Dieter'a