Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa

Data: 2012-04-24 18:25:37
Autor: Przemysław W
Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa
Samoloty, które uderzały w wieże World Trade Center 11 września 2001 r., przelatywały przez budynki zachowując konstrukcję, nie odrywając skrzydeł - uważa prezes PiS Jarosław Kaczyński. Jak ma się to do prawdy, pokazuje animacja naukowców z Uniwersytetu Purdue.

Zespół Antoniego Macierewicza twierdzi, że tupolew z prezydentem Lechem Kaczyńskim w ogóle nie uderzył w brzozę, choć przeczą temu fakty. A jeśli nawet - to taka maszyna powinna ściąć drzewo o średnicy 40 cm bez specjalnego uszkodzenia skrzydła i polecieć dalej. O wyjaśnieniach komisji Jerzego Millera oraz ustaleniach wojskowych prokuratorów mówią z sarkazmem, że opierają się na teorii "pancernej brzozy".

Sam prezes Kaczyński mówił wiele miesięcy temu, że Tu 154 to wyjątkowo twardy samolot, bo w istocie jest to zmodyfikowany bombowiec (co jest nieprawdą) i nawet po upadku ze sporej wysokości nie powinien się rozpaść na drobne kawałki.

Teraz szef PiS idzie dalej, a na obalenie tez raportu komisji Millera przywołuje... atak Al-Kaidy na Nowy Jork i Pentagon. Chodzi tu głównie o uderzenie w dwie wieże WTC samolotów pasażerskich, porwanych przez terrorystów.

- Nie widzieliście państwo, jak te samoloty przechodziły przez ten budynek? Skrzydła nie odpadały - mówił Kaczyński na niedzielnym spotkaniu w Sieradzu. - Jeśli więc ściany budynku nie naruszyły konstrukcji, to jak to możliwe, by brzoza mogła zniszczyć skrzydło tupolewa? A w Smoleńsku mamy jeszcze te odpryski, ułamki, odłamki, i wszyscy zginęli. Ta sytuacja jest charakterystyczna dla wybuchu - dodał prezes PiS.

Amerykańskie władze, wyjaśniając zamachy z 11 września 2001 r., dokładnie to wytłumaczyły, i nigdy i nigdzie nie informowały, że samoloty "przechodził przez budynek". Oba zostały kompletnie rozkawałkowane, a ich szczątki - uderzające w elementy konstrukcyjne wież z bardzo dużą siłą - naruszyły stabilnośc budynków. Dla ścisłości - ściany budynków WTC to było głownie szkło i alimunium.

Ostatecznym powodem zawalenia się wież było rozlane paliwo lotnicze (zbiorniki samolotów były prawie pełne), bo natychmiast wewnątrz WTC wybuchł pożar o niezwykle wysokiej temperaturze.

Jak wyglądało "przejście przez budynek" porwanych samolotów, pokazuje najlepiej praca naukowców z uznanego Uniwersytetu Perdue.

Do zobaczenia poniżej:

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,11603442,Naukowcy_z_USA_obalaja_teorie_PiS_ws__sciecia_brzozy.html#ixzz1syYiHps1

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-04-24 12:29:33
Autor: Marek
On Apr 24, 6:25 pm, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Dobre... wiezowiec z aluminium...heeeheee
Debile z GW.

Data: 2012-04-24 22:55:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:31bf9101-c917-475c-8b1d-ae4a8d395778f27g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

====================================

Niestety. To ty jesteś debilem! Nie wieżowiec z aluminium lecz: "Dla ścisłości - ściany budynków WTC to było głownie szkło i almunium."
Ściany debilku, ściany a nie konstrukcja nośna, debilku!

Data: 2012-04-24 22:26:05
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Ściany debilku, ściany a nie konstrukcja nośna, debilku!

Naukowcy amerykanscy nie obalaja ZADNEJ teorii PiS.  KLAMSTWO jest juz w samym
tytule tekstu z GW. Nie podniecajcie sie towarzyszu.

Niech GW wytlumaczy dlaczego juz w pierwszym dniu katastrofy wiedziala kto
zawinil i jaka byla przyczyna katastrofy.

Data: 2012-04-24 22:33:48
Autor: Obserwator
Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa

Niech wyjasnia rowniez, dlaczego po katastrofie zapalali niesamowita miloscia
do Rosji kagiebisty Putina i nawet postawili natychmiast pomnik bolszewickim
najezdzcom.

DLACZEGO to zrobili? Jaka byla przyczyna takiego dziwnego zachowania.

Ponadto, dlaczego oddano sledztwo Putinowi? A jesli to ludzie Putina dokonali zamachu? Przeciez nikt przy zdrowych zmyslach nie oddaje sledztwa w rece zamachowcow.
To tak jakby morderca prowadzil sledztwo po zamordowaniu ofiary.

Ktos tu jest ewidentnie niepoczytalny umyslowo. Taki czlowiek nie powinien
sprawowac rzadow, bo cholera wie do jakiej tragedii jeszcze moze doprowadzic
caly kraj.

Data: 2012-04-25 00:36:01
Autor: Chiron
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jn79oc$mtl$1inews.gazeta.pl...

[...]

Raczej mocno, ale to mocno umoczony- a Rosja ma na to twarde kwity

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-04-25 01:05:28
Autor: boukun

-
[...]

Przecież to każdy głupi wiedział... Przecież ten lot nad kukułczym gniazdem był na wariackich papierach, no i na wariata...

boukun

Data: 2012-04-24 23:13:09
Autor: Obserwator
Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa
Przecież to każdy głupi wiedział...

taki jak wy bekon?

Data: 2012-04-27 20:24:40
Autor: pluton
Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa

Niech GW wytlumaczy dlaczego juz w pierwszym dniu katastrofy wiedziala kto
zawinil i jaka byla przyczyna katastrofy.

Wybrali po prostu najbardziej prawdopodobne odpowiedzi:
zawinil glowny szaman Gabonu a przyczyną katastrofy bylo
jebniecie tutki o glebe.

Przy czym do dzis nie wiemy, kto podlozyl tam glebe.
Tej gleby nie mialo prawa tam byc.

Nullification

Data: 2012-04-28 22:31:06
Autor: Kaczysta
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Mimo wszystko - ten szkielet szklano-aluminiowy jest bardziej sztywny niż brzoza na wysokości 10 m.
Ja mam tylko jedno pytanie: jak to jest możliwe,  że samolot spadając z niewielkiej wysokości (lot pod kątem 5 stopni do powierzchni terenu) na błotnisty teren rozlatuje się na dziesiątki tysięcy kawałków na dużym obszarze? I do tego do dzisiaj brakuje ok. 1,5 tony części stałych samolotu.
Osobiście nie wierzę z teorię zamachu - mimo nienawiści do prez. Kaczyńskiego i PiS Rosjanie nie byliby chyba w stanie logistycznie zaplanować takiego zamachu lotniczego - znacznie prościej byłoby zrobić to, co robiono z Juszczenką.
AZ

Data: 2012-04-28 22:57:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> napisał w wiadomości news:4f9c534a$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
====================================

[...]

Nie szkielet szklano-aluminiowy, a ściany budynków!
Widzę, że nie rozumiecie słowa pisanego. Może film z lat 70. ukazujący przygotowanie terenu pod budowę, proces budowy oraz otwarcie bliźniaczych wież World Trade Center, pomoże w zrozumieniu konstrukcji tych wież.
http://www.wykop.pl/ramka/29711/budowa-world-trade-center/

Data: 2012-04-29 06:55:28
Autor: A. Filip
(Nieznani?) Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa
"Kaczysta" <zasady.moralne@gmai.com> pisze:
====================================

[...]

Ja mam tylko jedno pytanie: jak to jest moĹźliwe,  Ĺźe samolot spadając
[...]

A samolot żeby mieć siłę nośną (nie spadać) nie musi lecieć _szybko_ do przodu?
AFAIR prędkość lądowania TU-154 to 240 km/h a ten miał lecieć według
raportów jeszcze trochę szybciej (300 km/h?). Więc pierduły z o spadaniu
z niskiej wysokości z całkowitym pominięciem prędkości w poziomie
wyglądają dla mnie jak _perfidne_ robienie wody z mózgu "nieuważnym". Zaś wątpliwości czy mimo wszystko powinien aż tak się "rozkawałkować" i
tak można mieć.

Data: 2012-04-29 12:27:48
Autor: pluton
[...]

Są tytaj 2 wyjasnienia:
1) Tereny blotniste sa zamieszkale przez rozne ptaszki i owady, ktore
zbieraja czesci stale w celu zbudowania sobie z nich mieszkan.
Z racji wlasciwosci materialu (aluminium) te czesci sa lekkie i nierdzewne,
a wiec znakomicie nadaja sie na norki dla robaczkow.
2) Samolot startujac nie zabral wszyskich czesci stalych ze soba.
Czy ktos zwazyl samolot przed startem ?

Nullification

Data: 2012-04-24 17:17:32
Autor: Pankracy
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

To wszystko kłamstwo! To był zamach! Tak twierdzi A.Macierewicz, a on nic nie
twierdzi bez zgody J.Kaczyńskiego. Samolot nie sciął sowieckiej brzozy! To
brzoza ścięła samolot! Pokazują to symulacje komputerowe wybitnego uczonego
Teda Bakera ze stanu Ilinnois. Ted, a właściwie Tadzio Piekarz już jako mały
chłopiec interesował się samolocikami. Robił je z papieru gazetowego. Na tym
doświadczeniu oparł swoją symulację! Brzozę nagięli do ziemi sowieccy
żołnierze wieszając się na niej całą kompanią, a kiedy nasz TU przelatywał nad
nią gwałtownie ją puścili i tak jak spręzyna przypiździła w skrzydło. Samolot
zrobił fikołka w powietrzu i było po ptakach. To,że tak było swiadczy nagła
obecność tylu żołnierzy na miejscu katastrofy! Tadzio to ma łeb!

Data: 2012-04-24 19:09:17
Autor: mkarwan

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jn6k65$mur$1inews.gazeta.pl...
Samoloty, które uderzały w wieże World Trade Center 11 września 2001 r., przelatywały przez budynki zachowując konstrukcję, nie odrywając skrzydeł - uważa prezes PiS Jarosław Kaczyński.

Proszę o link do wypowiedzi Kaczyńkiego na ten temat.

Data: 2012-04-25 07:01:06
Autor: stevep
Dnia 24-04-2012 o 19:09:17 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

I nic dziwnego, że w idiotyzmy prezia nawet wyznawcy jak ty i to w dzień  jego imienin nie wierzą:
# Jarosław Kaczyński przytacza dalsze argumenty świadczące o tym, że  katastrofa w Smoleńsku była efektem zamachu. Twierdzi, że samoloty, które  uderzały w wieże World Trade Center, przelatywały przez budynki zachowując  konstrukcję, nie odrywając skrzydeł. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpp69
--
stevep

Data: 2012-04-27 20:17:40
Autor: pluton
Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa
czy pan kurwan jest zadowolony z otrzymanego linka ?

Nullification

Data: 2012-04-29 19:35:31
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Rozwadowski Żyd pochodzenia polskiego nie potrafi posługiwać się
Internetem?

https://www.google.pl/#hl=pl&output=search&sclient=psy-ab&q=zachowuj%C4%85c+konstrukcj%C4%99+Kaczy%C5%84ski

"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-27 21:48:12
Autor: MH
[...]

================

No i miał Świętą Rację Najprawdziwszą. Wszak ogólnie wiadomo, że poszycie
Trupolewa jest wykonane ze stali damasceńskiej, krawędzie skrzydeł są
dodatkowo pokryte węglikiem spiekanym, zaś dźwigary są żeliwne. Przy takiej
konstrukcji ścięcie brzozy to taki problem jak zagłębienie się w Teresę Orlovsky.

MH

Data: 2012-04-29 11:05:32
Autor: Antenka
Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa
On 24 Kwi, 18:25, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

porwanych samolotów<

???

Widziałę moment ich uprowadzenia, młotku?!

Wiadomości z GóWna nigdy nieczego nie obalają, bo są nieprawdziwe,
niewiarygodne, nierzetelne i można je tylko o kant dupy roztrzaskać.

Antenka

Naukowcy z USA obalają teorię PiS ws. ścięcia brzozy przez tupolewa