Naukowcy znaleźli zasadnicze różnice w działaniu mózgu kobiety i mężczyzny

Data: 2014-01-12 09:00:49
Autor: Budzik
Naukowcy znaleźli zasadnicze różnice w działaniu mózgu kobiety i mężczyzny
Użytkownik miś z okienka miszokienka@.pl ...

Mężczyźni i kobiety nie myślą tak samo. Choć wiele osób się z tym nie
zgadza, to dr Ragini Verma z Uniwersytetu Pensylwania dowiodła, że
kobiety mają lepszą pamięć, łatwiej adaptują się społecznie, a także
dużo lepiej radzą sobie z wykonywaniem kilku czynności jednocześnie.
Natomiast mężczyźni mają m.in. bardziej rozwinięte zdolności
przestrzenne. Wszystko przez to, że nasze mózgi pracują inaczej.
http://losyziemi.pl/naukowcy-znalezli-zasadnicze-roznice-w-dzialaniu-mo
zgu-kobiety-i-mezczyzny Co na to ideolodzy gender?

Specem nie jestem ale gender mówi coś o tym, ze kobiety i mezczyźni są rowni fizycznie?
Myslałem, ze to taka nauka bardziej o równouprawnieniu?

Data: 2014-01-12 10:56:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2B3655D3CCFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zdaje się, że oni coś paplają o płci społecznej.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-12 14:51:47
Autor: miś z okienka
[...]

Tego nie mówią. Oni twierdzą, że pewne zachowania są przekazywane wyłącznie drogą kulturowego przekazu.
Gdyby dr Ragni miała rację, genderowcy musieliby udowodnić, że przekaz kulturowy wpływa na pracę mózgu podobnie jak hormony.

Myslałem, ze to taka nauka bardziej o równouprawnieniu?

Temat równouprawnienia płci został postawiony dużo wcześniej, a w cywilizowanych krajach nie jest to problem. W gender chodzi bardziej nie o płeć, ale o zachowania płciowe i rola płci w społeczeństwie, którą postrzegają jako rzecz wtórną do wychowania.

Naukowcy znaleźli zasadnicze różnice w działaniu mózgu kobiety i mężczyzny