Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć

Data: 2013-09-02 19:13:33
Autor: Irek N.
Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć
Przeczytałem wszystkie (do tej pory) posty i już zupełnie nie wiem co kupić.
Jarek ma rację, miałem na uwadze przede wszystkim EU i święty spokój, ale widzę że łatwo nie będzie.
Garmin wydaje mi się drogi, szczególnie jak czytam, że niekoniecznie dobry (choć EU trochę chwalicie).

Kurcze, ale mi brakuje dłubania w sprzętach, instalowania/testowania czegokolwiek. Wydawało mi się, że odpuściłem tego typu zabawy, ale w przypadku navi aż się prosi o własne doświadczenia.

Padam na ryjek, jutro przeczytam uważniej, może zdecyduję, a na razie THX wszystkim za uwagi.

Irek.N.

Data: 2013-09-02 19:25:38
Autor: ZIWK
W dniu 2013-09-02 19:13, Irek N. pisze:
Przeczytałem wszystkie (do tej pory) posty i już zupełnie nie wiem co
kupić.
Zawsze kupisz źle...

Padam na ryjek, jutro przeczytam uważniej, może zdecyduję, a na razie
THX wszystkim za uwagi.

Źródło wszelakiej wiedzy
www.my-navia.pl - polecam szczególnie jak za dużo nie chcesz wydawać na sprzęt.

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Data: 2013-09-02 22:25:49
Autor: p0li
T->Dnia 2013-09-02 19:13:33 niejaki Irek N. napisał:
Padam na ryjek, jutro przeczytam uważniej, może zdecyduję, a na razie THX wszystkim za uwagi.

dodam coś od siebie - testowałem kilka navi (tt, garmin, am, i kilka mniej
znanych) - na europę i polskę najlepiem (imho) sprawuje się igo w wersji
8.xx wersje 9.xx sa zbyt przekombinowane jak dla mnie

dodatkowe plusy - możesz doinstalować skórkę dzięki której obsługa z prostej stanie się
prostsza
- możesz używać kilku zestawu map - możesz zainstalować na najtańszym larku z carefura - działa zarówno na win.ce, androidzie, win.xp --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2013-09-03 17:35:55
Autor: Cavallino

Użytkownik "p0li" <p0li@triger.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:11acpi8dticqv.dlg@p0li.z.dialoga...
[...]

Mam dokładnie te same wrażenia, jota w jotę.
A jeszcze szybciej chodziło Igo 2003, ale do niego już problem z mapami jest....

Data: 2013-09-03 19:53:58
Autor: J.F
Użytkownik "p0li"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:11acpi8dticqv.dlg@p0li.z.dialoga...
[...]

A oni jeszcze zyja ?

Bo jak zagladam na
http://www.igonavigation.com/

to mam wrazenie ze juz tylko iphone obsluguja :-)

J.

Data: 2013-09-03 19:00:22
Autor: J.F
Użytkownik "Irek N."  napisał w wiadomości grup
Przeczytałem wszystkie (do tej pory) posty i już zupełnie nie wiem co kupić.
Jarek ma rację, miałem na uwadze przede wszystkim EU i święty spokój, ale widzę że łatwo nie będzie.

Tomtom ?

Kurcze, ale mi brakuje dłubania w sprzętach, instalowania/testowania czegokolwiek. Wydawało mi się, że odpuściłem tego typu zabawy, ale w przypadku navi aż się prosi o własne doświadczenia.

podawali - www.my-navia.pl
Wszystko mozesz przetestowac :-)

P.S. Automapa na Androida to zupelnie inny produkt niz na Win CE, ale 17zl/tydzien zacheca do testowania.
Tylko ze jakos mi sie nie bardzo podobaja dalsze warunki - 150zl co roku to troche za duzo.

Co prawda subskrybcja wersji Win kosztuje tyle samo.

J.

Data: 2013-09-04 12:35:22
Autor: radekp@konto.pl
Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć
Tue, 3 Sep 2013 19:00:22 +0200, w <522615a7$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

P.S. Automapa na Androida to zupelnie inny produkt niz na Win CE, ale 17zl/tydzien zacheca do testowania.

Na dodatek dużo gorszy.

Navi do osobówki, raz, dobrze i zapomnieć