NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!

Data: 2018-06-08 17:21:20
Autor: Zenek Kapelinder
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
W czym te mapy lepsze od map googla? Dzisiaj mapy googla doprowadzily mnie do miejsca za ktorym w odleglosci moze trzystu metrow diabel chujem wode pil. Jak jechalismy to duzo osob mialo wlaczona nawigacje oparta na mapach googla bo wszystkie korki pokazywaly z duza precyzja. Proponowaly sensowne objazdy. I to wszystko za jednorazowa oplate przy kupnie telefonu i jakies grosiki za laczznosc z operatorem. Uwazam ze nic innego niz mape googla nie warto miec a placenie za cos innego to jakas bzdura.

Data: 2018-06-09 07:19:04
Autor: kk
[...]

No tak sobie uważasz a tutaj pisano jak jest tylko nie chciało Ci się czytać.

Data: 2018-06-09 21:31:40
Autor: Marek S
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!

W czym te mapy lepsze od map googla? Dzisiaj mapy googla doprowadzily mnie do miejsca za ktorym w odleglosci moze trzystu metrow diabel chujem wode pil.

Tak jak napisał Ci kk: nie chciało Ci się czytać wątku o tym, zresztą mojego autorstwa. Pokrótce powiem, że od zawsze Googla używałem a mimo to od paru miesięcy płacę za Naviexpert. Frajer ze mnie, co? :-)

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-06-13 21:08:55
Autor:

[...]

Raczej retard niz frajer, skoro to co dostarcza google to dla ciebie za malo.

Data: 2018-06-13 21:46:45
Autor: radekp@konto.pl
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
Wed, 13 Jun 2018 21:08:55 +0200, w <5b216bca$0$684$65785112@news.neostrada.pl>,
<test> napisał(-a):

> [...]

Raczej retard niz frajer, skoro to co dostarcza google to dla ciebie za malo.

Jak Google zacznie dostarczać dane, a nie żarty, to wtedy się rozważy ich
propozycję.
Na razie pozostań sobie nawigacyjnym retardem :D

Data: 2018-06-15 18:17:26
Autor:

<test> napisał(-a):

> [...]

>od paru miesięcy płacę za Naviexpert. Frajer ze mnie, co? :-)

Raczej retard niz frajer, skoro to co dostarcza google to dla ciebie za

Naviexpert jest z tych danych zadowolony.

Data: 2018-06-13 23:18:43
Autor: Marek S
W dniu 2018-06-13 o 21:08, test pisze:

Raczej retard niz frajer, skoro to co dostarcza google to dla ciebie za malo.

Tak, jestem widocznie debilem skoro na odcinku 32km przemierzanych do pracy i z powrotem jestem w stanie zaoszczędzić czasem 30 minut używając innej nawigacji.

Przypomnę iż jestem w stanie zazwyczaj wizualnie weryfikować czy jadę szybciej zaproponowaną trasą niż równoległą.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-06-15 18:15:32
Autor:

Użytkownik "Marek S"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pfs1np$qdv$1@node2.news.atman.pl...

W dniu 2018-06-13 o 21:08, test pisze:

Raczej retard niz frajer, skoro to co dostarcza google to dla ciebie za malo.

Tak

Uhm

NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!