NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!

Data: 2018-06-10 15:31:46
Autor: Cavallino
W dniu 08-06-2018 o 11:28, radekp@konto.pl pisze:
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!

Kupując Komputer Świat 7/2018 dostajemy za darmo 3 miesiące

Szkoda na to nawet ceny gazety.
Trasy wyznacza może i nieźle, ale o zdarzeniach na drodze informuje kiepsko - dużo gorzej od janosika.

Data: 2018-06-10 22:25:24
Autor: radekp@konto.pl
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
Sun, 10 Jun 2018 15:31:46 +0200, w <pfj97u$u28$1@node1.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

Szkoda na to nawet ceny gazety.
Trasy wyznacza może i nieźle, ale o zdarzeniach na drodze informuje kiepsko - dużo gorzej od janosika.

Heh, bo z reguły jedziesz już objazdem tych zdarzeń, więc i ciężko o
informacje.

Chyba nigdy, ale to absolutnie nigdy nie zostałem powiadomiony o "wypadku".

Data: 2018-06-10 22:38:37
Autor: Cavallino
W dniu 10-06-2018 o 22:25, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No właśnie.
I o miśkach z suszarką też nie.
Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,

Data: 2018-06-10 22:46:56
Autor: radekp@konto.pl
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
Sun, 10 Jun 2018 22:38:37 +0200, w <pfk28a$bag$3@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> Chyba nigdy, ale to absolutnie nigdy nie zostałem powiadomiony o "wypadku".

No właśnie.

A wiesz dlaczego? Bo zawsze byłem już na objeździe.

I o miśkach z suszarką też nie.
Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,

A ja tak. I nie przypominam sobie żadnej pominiętej stacjonarki.
(Pamiętam jedynie, że gdy szare przestawały działać, to z aplikacji znikały
stopniowo).
Czy bzdury gadasz i tyle.

Data: 2018-06-11 18:21:36
Autor: Cavallino
W dniu 10-06-2018 o 22:46, radekp@konto.pl pisze:

I o miśkach z suszarką też nie.
Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,

A ja tak.

Ale co tak?
Powiadamiał Cię o każdym radarze?

I nie przypominam sobie żadnej pominiętej stacjonarki.

A ja tak.
Głównie dlatego, że nie ufam testowanym nowościom i w tle zawsze działał yanosik.

Nie raz zdarzało się, że yanosik sygnalizuje kontrolę, a  Rysiek nie.
Ze stacjonarnym również się zdarzyło - to przelało czarę goryczy, odinstalowałem badziew jako niepotrzebny.

Data: 2018-06-13 18:37:42
Autor: radekp@konto.pl
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
Mon, 11 Jun 2018 18:21:36 +0200, w <pfm7ic$b5e$2@node2.news.atman.pl>,
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Ale co tak?
Powiadamiał Cię o każdym radarze?

Stacjonarnym? Oczywiście (także o tych "czerwone światło").
(Mimo moich uwag nie zaimplementowali natomiast radarów typu "przekraczasz
prędkość - zapalamy ci czerwone światło".

> I nie przypominam sobie żadnej pominiętej stacjonarki.

A ja tak.
Głównie dlatego, że nie ufam testowanym nowościom i w tle zawsze działał yanosik.

Możliwe, że był niekatywny i już został usunięty z bazy.

Nie raz zdarzało się, że yanosik sygnalizuje kontrolę, a  Rysiek nie.
Ze stacjonarnym również się zdarzyło - to przelało czarę goryczy, odinstalowałem badziew jako niepotrzebny.

Yanosika używam tylko na dalszych trasach. Jakbym mial porównywać skuteczność
to jakieś 9:8 dla Y, ale tylko dla lotnych patroli.

Data: 2018-06-13 19:38:59
Autor: Cavallino
W dniu 13-06-2018 o 18:37, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No to sprawdź czy masz taką fotopułapkę w Poznaniu na skrzyżowaniu Estkowskiego/Garbary.

[...]

Dla lotnych to z moich doświadczeń jest tak 9:2.

Data: 2018-06-11 21:07:34
Autor: jerzu.xyz
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
On Sun, 10 Jun 2018 22:38:37 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,

Na stałe z NE jeżdżę od około 4 lat. Albo nawet dłużej. Nie spotkałem
się z przypadkiem braku stacjonarnego FR w tym programie. Ale co ja
tam wiem, widocznie za krótko jeżdżę.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-06-14 00:45:26
Autor: Marek S
W dniu 2018-06-11 o 21:07, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

Na stałe z NE jeżdżę od około 4 lat. Albo nawet dłużej. Nie spotkałem
się z przypadkiem braku stacjonarnego FR w tym programie. Ale co ja
tam wiem, widocznie za krótko jeżdżę.

Tak na marginesie... mam pytanie do Ciebie. Zawsze równolegle odpalam Yanosika. Czy da się w NE wyłączyć powiadamiania o czymkolwiek nie związanym z trasą? Wolałbym aby NE pracował w trybie nawigacji wyłącznie. Yanosik z kolei ma świetne powiadomienia o wszystkim na bieżącej trasie z wyjątkiem nawigowania po optymalnej trasie. Taki tandem mi odpowiada i nie chciałbym aby te same zdarzenia się dublowały.

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-06-14 18:20:10
Autor: jerzu.xyz
On Thu, 14 Jun 2018 00:45:26 +0200, Marek S <precz@spamowi.com> wrote:

[...]

To chyba będzie tutaj: Ustawienia > Dźwięk > Ostrzeżenia głosowe

https://images84.fotosik.pl/1094/f903d4bb832adc70.png --

Data: 2018-06-19 08:58:17
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 10.06.2018 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

Trasy wyznacza może i nieźle, ale o zdarzeniach na drodze informuje kiepsko - dużo gorzej od janosika.

No nie wiem, czy nieźle. Zacząłem testować NE, wpakowała w remontowaną
484, podczas gdy istnieje wygodny objazd (który proponował GM).
Z aktualnością map też nie najlepiej (choćby brak ronda w Łękawie).

Może w miejskich korkach się sprawdza, ale ja jak na razie
jestem raczej zawiedziony. No i za dużo gada ;-)

Data: 2018-06-19 16:51:33
Autor: Cavallino
W dniu 19-06-2018 o 10:58, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Wygoda raczej nie jest kryterium, tylko czas przejazdu.

Data: 2018-06-19 15:50:15
Autor: Dominik Ałaszewski
Dnia 19.06.2018 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

Wygoda raczej nie jest kryterium, tylko czas przejazdu.

Czas jest porównywalny, a w takim pezypadku
wygodniej jest jechać, niż stać.
Przynajmniej dla mnie.

Data: 2018-06-20 05:12:35
Autor: Dominik Ałaszewski
NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
Dnia 19.06.2018 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

Skoro czas jest porównywalny, to jednak wychodzi mu, że szybciej przez remont.

Pewnie tak. A Google Mapsom wychodzi, że szybciej nie przez remont.

A skoro mówisz, że jedziesz a mimo to czasu nie zyskujesz, to pewnie alternatywna trasa jest dłuższa, więc nie dziwota, że jej nie proponuje, bo i po co?

Czasem lepiej jechać dłużej, niż stać. Przy porównywalym czasie
na dłuższej trasie możesz spalić mniej, jadąc ze stałą prędkością.
Poza tym, jak pisałem, efekt psychologiczny. Zwłaszcza pasażerka
się wkurza :-)

Oczywiście, jakby zysk czasowy był znaczący to bym się nie
czepiał. Ale nie jest.

Powtarzam - czyjeś prywatne upodobania nie są i nie mogą być kryterium dla nawigacji.

Oczywiście. Jeszcze by sobie użytkownik pomyślał, że nawigacja
jest dla niego, a nie na odwrót.

Data: 2018-06-20 09:11:41
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2018-06-20 o 07:12, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

No ale to chyba żaden problem - dotykasz ikonki korka, wybierasz omiń (jeśli masz takie preferencje) i jazda :)
Trudno wymagać, żeby navi wysyłała Cie na dłuższy objazd o podobnym czasie przejazdu jak przez korek.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!