Naviexpert - mój test

Data: 2019-06-15 07:55:33
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
Pojawiła się znowu promocja na Naviexpert, za darmo na 3 miesiące przy zakupie czerwcowego numeru Komputer świata.
Postanowiłem więc wypróbować czy skórka warta wyprawka i zainstalowałem sobie wersję testową NE.

Niestety, okazało się że na wbudowanej nawigacji, interfejs użytkownika jest nieużywalny - wszystko jest o wiele za małe, widać aplikacja jest przeznaczona tylko na komórki.
W efekcie nie da się odczytać tego co na ekranie podczas jazdy, a już szczególnie w okularach przeciwsłonecznych.
Już nawet yanosik po wprowadzeniu nowej wersji nawigacji na przełomie roku, jest dużo, dużo bardziej strawny.
Do tego stopnia, że ikonka yanosika działającego w tle i informacja na niej, są lepiej widoczne niż cokolwiek na ekranie pierwszoplanowego NE.

Jednym słowem - nie nadaje się.

A szkoda, bo sam program fajny, prowadzi ładnie, zwłaszcza podobała mi się informacja przy zbliżaniu się do rozjazdu, ile stracę wybierając inny skręt.

P.S.
A tak BTW: - jaka nawigacja offline (do krajów spoza UE), ale przy włączonym necie, prowadząca wg danych online z traffiku na Europę?

I-go ostatnio ma problem z tmc, do tego w ogóle ten traffic jest totalnie niewiarygodny.

Niby przy Waze widziałem, że można pobrać trasę do offline, ale w moim programie nie widzę potrzebnych ku temu opcji.

Data: 2019-06-15 11:14:05
Autor: p0li
Naviexpert - mój test
T->Dnia 2019-06-15 07:55:33 niejaki Cavallino napisał:
P.S.
A tak BTW: - jaka nawigacja offline (do krajów spoza UE), ale przy włączonym necie, prowadząca wg danych online z traffiku na Europę?

używam Offline Maps & Navigation
mapy zasysasz sobie jakie i ile chcesz a informacje o trafficu idą
internetem - potrafi proponować alternatywną drogę wyliczając ile czasu
zyskasz do tego w pobliżu celu proponuje parkingi

podstawa jest bezpłatna ale można dokupić dodatkowe funkcje

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2019-06-16 07:57:35
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 15-06-2019 o 11:14, p0li pisze:
[...]

A interfejs i funkcjonalność na poziomie I-go, czy raczej wspomnianego Naviexperta (czy Here) - czyli beznadzieja?

Data: 2019-06-16 22:17:51
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
[...]

A właśnie, właśnie - gdzieś przeczytałem, ze to jakiś klon sygica.
Ile w tym prawdy?
I czy traffic mają za free, czy to już płatna opcja?

Data: 2019-06-16 17:59:58
Autor: Budzik
Naviexpert - mój test
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A szkoda, bo sam program fajny, prowadzi ładnie, zwłaszcza podobała mi się informacja przy zbliżaniu się do rozjazdu, ile stracę wybierając inny skręt.

No własnie nie moge tego zrozumiec, dlaczego google nie ma tej opcji dobrze widcoznej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2019-06-16 21:49:30
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 16-06-2019 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Yanosik niby ma, ale pokazuje się rzadko nie wiedzieć czemu.
NE robi to optymalnie.

Z jednym zastrzeżeniem, jak przegapisz (np. na rondzie) skręt we wcześniej wytyczoną trasę, to już Cię nie będzie próbował na nią pokierować, choćby następną uliczką, domyślnie uznaje że wybrałeś inną trasę.

Dzisiaj w podobny sposób zaproponował mi objazd +21 km i +7 min.
Zdecydowanie powinno to być mocniej potwierdzone przez użytkownika, a nie tylko poprzez inny skręt z trasy.

Data: 2019-06-18 13:03:09
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qe66g8$pmp$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Z drugiej strony - sa programy ktore tego nie maja/nie mialy, potem cie przez wiele km sprowadza na zla (ominieta) droge, albo mowi tylko "zawroc".

Najbardziej wk* wlasnie janosik, jak trafil nie nieznany sobie remont i zamknieta droge - to juz w ogole nic nie potrafil pomoc.

Ale przybyly mu punkty posrednie, wiec mozna trase ustalic.

J.

Data: 2019-06-18 18:58:31
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 18-06-2019 o 13:03, J.F. pisze:
[...]

Zgadza się, dlatego mówię, że opcja fajna, ale dobrze byłoby dodać mocniejsze potwierdzenie.

Data: 2019-06-16 20:27:13
Autor: jerzu.xyz
Naviexpert - mój test
On Sat, 15 Jun 2019 07:55:33 +0200, Cavallino
<CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A tak BTW: - jaka nawigacja offline (do krajów spoza UE), ale przy włączonym necie, prowadząca wg danych online z traffiku na Europę?

Sygic?

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2019-06-16 21:53:08
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 16-06-2019 o 20:27, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

Do podobnych wniosków zaczynam dochodzić.
Pytanie tylko - czy sygoc wytycza trasę tak jak I-go, czyli głównie na podstawie danych offline, z możliwością ich modyfikacji przez dane o traffiku (mniej lub bardziej trafne), czy jednak tak jak NE i yanosik, czyli posiadając informacje o rzeczywistych czasach przejazdu danymi odcinkami?

Przykładowo: to czy korek na granicy węgiersko-serbskiej (np. w Rajce) jest na 4 h stania, czy tylko na 10 minut, to dość kluczowa informacja przy wyborze trasy i to już kilkaset km wcześniej, czyli koło Budapesztu.

W przypadku korka na 4h, ganianie w kierunku Szegedu nie ma żadnego sensu.

Data: 2019-07-11 14:09:49
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
[...]

Zrobiłem sobie test kilku nawigacji, na drodze do Grecji przez Chorwację i z powrotem.
W sumie ponad 5 tys km.

I chyba najlepiej wypadł właśnie Sygic, którego używałem na dojeździe.
Ma kilka minusów - np. brak sygnalizacji kolejnego manewru, zbyt późne info o aktualnym, czy kiepskie kolory i czytelność napisów w okularach polaryzacyjnych.
Zbyt uparcie trzyma się też dróg głównych, czasem czasy przejazdu innymi są lepsze, a on tego nie wie.
No i ma kiepską aktualność map - nie wiedział ani o dokończonej autostradzie w Serbii (na trasie Nis - Macedonia), ani o zwężeniu na wieeeeeeeelu km autostrady Wiedeń-Graz-Maribor w Austrii (a jazda 2 m pasem jest bez sensu, gdy trochę dalej, prawie równolegle leci alternatywa w postaci drogi ekspresowej).

Jako że w międzyczasie skończyła się ważność licencji na Sygica, to wracałem na I-go (poza UE), a potem na Waze.
Oba mnie nieco zawiodły w kwestii odporności na korki - nie informowały odpowiednio wcześnie o korku na autostradzie pod Grazem i nie proponowały innej drogi.
Dostałem info "przed Tobą korek" gdy już go widziałem i nie miałem możliwości zjazdu.
W Waze w ogóle nie dostałem propozycji objazdu korka, w I-go (gdy już stanąłem w korku) było trochę lepiej, podpowiedział alternatywę, ale i tak nie bardzo wiedział gdzie taki objazd powinien się skończyć - bo (jadący, ale zawsze) korek był aż do Grazu, a kazał mi wracać na autostradę następnym wjazdem po zjeździe.

Podsumowując - żadna z tych nawigacji nie spełniła moich oczekiwań w 100%, żadna nie jest warta zapłaty za nią.

Jak wynika z powyższego, żadna z nich nie opiera się na rzeczywistych czasach przejazdu, tylko co najwyżej koryguje trasę na podstawie danych z traffika.

Żeby było śmieszniej, tak samo działa chyba GM - Syn jadący przez Węgry, została wpakowany w korek w Budapeszcie, a potem na pół godziny więcej niż GM podawał w korek na granicy węgiersko-serbskiej w Roszke.

Data: 2019-07-11 14:14:00
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qg78uc$jjf$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

To chyba wina telefonu a nie nawigacji.
Jaki model, typ ekranu ?
Inne programy na tym telefonie lepiej widoczne ?

[...]

Tak przy okazji - niedawno wypadek we wrocku spowodowal spory korek .... i yanosik go omijal.

J.

Data: 2019-07-11 14:48:11
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 11-07-2019 o 14:14, J.F. pisze:
[...]

To nie telefon, tylko wbudowane urządzenie 2DIN.
Tak - inne lepsze, zwłaszcza yanosik.
Ogólnie cała reszta jest gorsza - małe ikony, małe napisy - ogólnie do d...
Przegięcie to Waze, które potrafi wyświetlić ciemnoczerwone cyfry na czarnym tle - kompletnie ich w okularach nie widać.

Sygic ma białe napisy na niebieskim tle, coś tam widać, ale słabo.
np. Yanosik działający w tle, lepiej pokazywał na swojej pływającej ikonce aktualną prędkość.

[...]

Teraz w yanosiku brakuje mi głównie tras alternatywnych i jasnej sygnalizacji korka - żeby było jasne "dlaczego tak a nie inaczej".

Data: 2019-07-11 15:52:07
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qg7b6b$ket$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Z Androidem ?

Nadal - program nie ma wplywu na ustawienie polaryzacji.
Chyba ze w dodatku masz ekran 3D ...

Tak - inne lepsze, zwłaszcza yanosik.

To ciekawe ... jakis nieszczesliwy dobor kolorow ?

Ogólnie cała reszta jest gorsza - małe ikony, małe napisy - ogólnie do d...
Przegięcie to Waze, które potrafi wyświetlić ciemnoczerwone cyfry na czarnym tle - kompletnie ich w okularach nie widać.

A niestety - sporo programow nie pozwala na dobor kolorow, wielkosci ....

[...]

Dokladnie.
Choc cos mi chodzi po glowie, ze ostatnio, juz w trasie, zaproponowal zmiane trasy, i powiedzial dlaczego ...

J.

Data: 2019-07-11 19:32:28
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 11-07-2019 o 15:52, J.F. pisze:
[...]

Tak.

Nadal - program nie ma wplywu na ustawienie polaryzacji.

Ale ja nie mówię, że ma wpływ na ustawienie polaryzacji, tylko że pewne zestawienia kolorów w takich okularach są widoczne lepiej niż inne.

Chyba ze w dodatku masz ekran 3D ...

Tak - inne lepsze, zwłaszcza yanosik.

To ciekawe ... jakis nieszczesliwy dobor kolorow ?

Na to wygląda.
Ideałem było I-go Primo.
Ale już traffic w nim nie działa, a wersja Nextgen wygląda o wiele gorzej i wszystkie pola informacyjne ma o rząd wielkości mniejsze.

[...]

Przy zmianie tak, ale po wyznaczeniu, że na innej trasie jest korek, tego już nie widać.
I zastanawiasz się czemu tam nie kazał jechać, zwłaszcza gdy też stoisz w korku (ale jego zdaniem mniejszym).

Data: 2019-07-12 09:02:09
Autor: Mirek Ptak
Naviexpert - mój test
On 2019-07-11 14:09, Cavallino wrote:
Podsumowując - żadna z tych nawigacji nie spełniła moich oczekiwań w 100%, żadna nie jest warta zapłaty za nią.

Odobraził byś się wreszcie na TomToma to byś zobaczył jak dobrze może być :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-07-12 11:20:23
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
On 2019-07-11 14:09, Cavallino wrote:
Podsumowując - żadna z tych nawigacji nie spełniła moich oczekiwań w 100%, żadna nie jest warta zapłaty za nią.

Odobraził byś się wreszcie na TomToma to byś zobaczył jak dobrze może być :)

Wątpię żeby TT miał dla mnie ofertę.
Mają coś do zainstalowania na Androidzie, co kosztuje tyle co Sygic?
Czyli 15 Euro z dożywotnim traffikiem?

No i w I-go oraz Sygicu mapy są właśnie TT - tak, te wybrakowane.
Sprawdź czy autostrada w Serbii jest w całości od granicy węgierskiej do greckiej - w rzeczywistości jest, ale na najnowszysch mapach TT w w/w programach, brakuje odcinka od Nisu w dół, są tylko fragmenty.

Data: 2019-07-13 21:38:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Naviexpert - mój test
W dniu .07.2019 o 14:09 Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

Żeby było śmieszniej, tak samo działa chyba GM - Syn jadący przez Węgry,  została wpakowany w korek w Budapeszcie, a potem na pół godziny więcej  niż GM podawał w korek na granicy węgiersko-serbskiej w Roszke.

GM pokazywał mi dzisiaj co chwila korki (i proponował objazdy) na A7/A9 we  Francji - dopiero po 3 takim "korku" zorientowałem się, że te korki to  kolejki do MOP'ow, które był równoległe do autostrady.
Zawsze twierdziłem, że GM nie nadaje się na długie trasy autostradowe,  dzisiaj było apogeum błędów. Dużo lepsza była wbudowana navi z TMC,  prowadziła stabilnie, bez ADHD.

TG

Data: 2019-07-13 22:25:34
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Sat, 13 Jul 2019 21:38:20 +0200, w <op.z4vst6ucg01fvf@l-259.harvard.local>,
"Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał(-a):

[...]

No cóż, GM dzisiaj kazał mi jechać jakąś drogą gruntową, całe osiedle miał źle
rozrysowane (zły układ dróg), na dodatek widział jakiś wyimaginowany korek.

Data: 2019-07-14 08:08:04
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
[...]

Ja tak często mam z Yanosikiem - co chwilę sygnalizacja remontów i kontroli, ale nie na mojej drodze (albo nieistniejących).

Data: 2019-07-14 10:17:29
Autor: jerzu.xyz
Naviexpert - mój test
On Sun, 14 Jul 2019 08:08:04 +0200, Cavallino
<CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Ja tak często mam z Yanosikiem - co chwilę sygnalizacja remontów i kontroli, ale nie na mojej drodze (albo nieistniejących).

To taki urok Yanosika. Po prostu ludzie zgłaszają wszystko co widzą w
okolicy. I czesto jest tak, że masz np. info o wypadku przed sobą, a
wypadek jest na równoległej drodze do autostrady, którą jedziesz. Do
tego każde BMW zgłoszone jako nieoznakowany i każda najmniejsza
dziurka jako niebezpieczne miejsce.

Data: 2019-07-14 10:47:51
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Dnia Sun, 14 Jul 2019 10:17:29 +0200, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):
[...]

On w ogole kontrole pokazuje z pewnej okolicy ... i to sie moze
przydac z uwagi na niedokladnosc, czy np skrety w miescie.

Do
tego każde BMW zgłoszone jako nieoznakowany i każda najmniejsza

Lepiej 10 razy zwolnic niz raz sie dac zlapac :-)

dziurka jako niebezpieczne miejsce.

Tego nie zauwazylem ... ale za to na A1 w poblizu A4 jest takie
obnizenie ... jak sie tam jedzie 150 to niebezpieczne, a znak 80 ... nie stoi odpowiednio daleko, a zreszta kto by bo
przestrzegal :-)

J.

Data: 2019-06-17 00:01:18
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Sat, 15 Jun 2019 07:55:33 +0200, w <qe218l$v4v$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Niestety, okazało się że na wbudowanej nawigacji, interfejs użytkownika jest nieużywalny - wszystko jest o wiele za małe, widać aplikacja jest przeznaczona tylko na komórki.

Jaki ekran może być za mały skoro ja używałem na 3,5" telefonie i nie było
problemów? 2-calowy?

Data: 2019-06-17 14:31:09
Autor: Irokez
Naviexpert - mój test
W dniu 2019-06-17 o 00:01, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Pewnie mu chodzi o brak skalowania.

--
Irokez

Data: 2019-06-17 23:40:52
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Mon, 17 Jun 2019 14:31:09 +0200, w <5d07880d$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-06-17 o 00:01, radekp@konto.pl pisze:
> problemów? 2-calowy?

Pewnie mu chodzi o brak skalowania.

Chyba brak opcji skalowania?
Gdyby skalowania nie było, to na 7" napisy byłyby wielkie jak u 1-klasisty.

Data: 2019-06-17 18:41:33
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 17-06-2019 o 00:01, radekp@konto.pl pisze:
[...]

7 calowy.
Ale oglądany z odległości kilkudziesięciu centymetrów i z pozycji kierowcy.

Być może na komórkach proporcje są inne, ale na dużym ekranie wyglądają jakby były napisane czcionką 2.
Góra 4.

Data: 2019-08-03 18:56:43
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Mon, 17 Jun 2019 18:41:33 +0200, w <qe8frr$qbn$2$Cav@news.chmurka.net>,
> [...]

Być może na komórkach proporcje są inne, ale na dużym ekranie wyglądają jakby były napisane czcionką 2.

Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.
U mnie wielkość liter jest dokładnie taka jak ustawisz w tym menu (z
dokładnością do innej czcionki).

Data: 2019-08-03 22:44:17
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 03-08-2019 o 18:56, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Teraz już za późno, okres testowy się skończył, a bez niego nawet nie wejdę do ekranu nawigacji.

Ale w I-go Nextgen miałem dokładnie ten sam problem.
Pomogło ustawienie niższego dpi w rozdzielczości.
Naviexpert podobno nie ma takiego ustawienia, sam wie lepiej czego potrzebuje user.

Data: 2019-08-04 00:10:11
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Sat, 3 Aug 2019 22:44:17 +0200, w <qi4rmu$dlr$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Teraz już za późno, okres testowy się skończył, a bez niego nawet nie wejdę do ekranu nawigacji.

Wejdziesz. Tylko wyznaczanie tras jest niemożliwe.

Ale w I-go Nextgen miałem dokładnie ten sam problem.
Pomogło ustawienie niższego dpi w rozdzielczości.
Naviexpert podobno nie ma takiego ustawienia, sam wie lepiej czego potrzebuje user.

To ustawienie systemowe.

Data: 2019-08-06 18:39:06
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 04-08-2019 o 00:10, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No a bez nich nie zobaczę manewru który mam wykonać.

[...]

Których nie można zmienić dla pojedynczego programu.
Ewidentna niedoróba - ciekawe jak to wygląda na tablecie o podobnych rozmiarach ekranu.

Data: 2019-08-06 21:44:45
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Tue, 6 Aug 2019 18:39:06 +0200, w <qicaf6$qn7$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 04-08-2019 o 00:10, radekp@konto.pl pisze:

No a bez nich nie zobaczę manewru który mam wykonać.

Pisałeś, że wszystko masz za małe -- chyba chodzi o literki?
To co konkretnie masz za małe?

Których nie można zmienić dla pojedynczego programu.
Ewidentna niedoróba - ciekawe jak to wygląda na tablecie o podobnych rozmiarach ekranu.

Używałem na tabletach 7, 8 i 10-calowych. Wszędzie było ok, no ale tableta nie
trzymam 1m przed sobą.

Data: 2019-08-07 16:50:36
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 06-08-2019 o 21:44, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Literki oczywiście też, ale głównie sygnalizacje manewrów mi przeszkadzały.
No i tych literek które bym najbardziej potrzebował, czyli czasu na alternatywnych trasach pokazywanego przed manewrem też już nie zobaczę.

[...]

Ano właśnie - pewnie na tym polega problem.

Data: 2019-08-06 21:46:46
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Pisałeś w czerwcu o 3-miesięcznej wersji darmowej.
Minęły dopiero 2 miesiąca.

No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

Data: 2019-08-07 16:55:32
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 06-08-2019 o 21:46, radekp@konto.pl pisze:
Pisałeś w czerwcu o 3-miesięcznej wersji darmowej.
Minęły dopiero 2 miesiąca.

Ale zrezygnowałem po 14 dniowym okresie próbnym, skoro nie dało się tego używać.

No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

Dzięki, spróbuję.

Data: 2019-08-18 10:35:29
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 06-08-2019 o 21:46, radekp@konto.pl pisze:

No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

Naviexpert poległ wczoraj na całej linii - jego przydatność okazała się na poziomie yanosika.
Wyznaczył mi trasę (altrnatywną) z Kamienia Pomorskiego do Szczecina na 1,15 h.

W rzeczywistości przez stojący korek zaraz za wjazdem na DK3, całość trwała ponad 2h......

Yanosik w tym korku od razu mówił, że 60 km zajmie 1,5 h, a NE upierał się, że wystarczy 1h i 10 minut (przy czym to już było 20 minut od pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

Faktyczny, stojący, 3 km korek zaczął się dobre 2 km przed miejscem w którym NE go zapowiadał.

Do tego w trasie sygnalizował też kontrole policyjne których nie było - zupełnie jak yanosik, choc w innych miejscach....

Jednym słowem - nawigacja jak każda inna, nie ma w tym nic, za co warto byłoby zapłacić, już pomijając fatalne wyświetlanie ekranu, najgorsze ze wszystkich kilka nawigacji które mam zainstalowane.

Data: 2019-08-19 12:45:47
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjb2ke$fif$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Nie sa to znowu takie wielkie roznice z ktorych mozna by wyciagac dalekie wnioski ..

pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

Faktyczny, stojący, 3 km korek zaczął się dobre 2 km przed miejscem w którym NE go zapowiadał.

A dzis z kolei we wrocku yanosik mi pokazal korek, ktorego nie bylo.
A moze byl, ale sie zdazyl rozladowac ?

Do tego w trasie sygnalizował też kontrole policyjne których nie było - zupełnie jak yanosik, choc w innych miejscach....

No - dowcipnisiow, zlosliwcow i policjantow nie unikniesz ... ale lepiej 10 razy zwolnic niz raz dac sie zlapac ...

J.

Data: 2019-08-19 19:05:53
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 19-08-2019 o 12:45, J.F. pisze:
[...]

Są wystarczające, żeby wiedzieć, że nie ma po co płacić za coś, co nie jest nic lepsze od darmowego.

pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

No niekoniecznie, skoro po zatrzymaniu się w nim pokazywał o 0,5 krócej niż było faktycznie.

[...]

Obstawiam, że to raczej kwestia złego algorytmu odwoływania tego typu zgłoszenia.
Miejsca były takie, że tam faktycznie ktoś mógł stać, tyle że 3 h wcześniej.

Data: 2019-08-07 17:24:26
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 03-08-2019 o 18:56, radekp@konto.pl pisze:

Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.

Nie mam w ogóle opcji Wyświetlacz.

Data: 2019-06-18 12:57:20
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qe218l$v4v$1$Cav@news.chmurka.net...
Już nawet yanosik po wprowadzeniu nowej wersji nawigacji na przełomie roku, jest dużo, dużo bardziej strawny.

Yanosik sie IMO ciut poprawil.

Co prawda nadal prezentacja korkow jest niemal żadna, czasy w miescie z sufitu,
ale poza miastem sprawia wrazenie, ze korki lepiej omija ...

J.

Data: 2019-06-18 18:57:34
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 18-06-2019 o 12:57, J.F. pisze:
[...]

Moim zdaniem graficznie poprawił się ogromnie.
Docenia się to zwłaszcza, gdy próbuje się patrzeć na NE.

Co prawda nadal prezentacja korkow jest niemal żadna, czasy w miescie z sufitu,

W Poznaniu nie do końca - myli się podobnie jak NE na tych samych trasach.
Tyle że trasą którą proponuje nie zawsze jest najszybsza, NE daje wybór.

ale poza miastem sprawia wrazenie, ze korki lepiej omija ...

Ja tam ogólnie nie mam uwag, ale fakt, gdy pisał ile pojedzie się drogo alternatywną, to byłoby porównanie czy faktycznie omija korki, czy proponuje bezsensowne trasy.

Naviexpert - mój test