Naviexpert - mój test

Data: 2019-06-16 17:59:58
Autor: Budzik
Naviexpert - mój test
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

A szkoda, bo sam program fajny, prowadzi ładnie, zwłaszcza podobała mi się informacja przy zbliżaniu się do rozjazdu, ile stracę wybierając inny skręt.

No własnie nie moge tego zrozumiec, dlaczego google nie ma tej opcji dobrze widcoznej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2019-06-16 21:49:30
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 16-06-2019 o 19:59, Budzik pisze:
[...]

Yanosik niby ma, ale pokazuje się rzadko nie wiedzieć czemu.
NE robi to optymalnie.

Z jednym zastrzeżeniem, jak przegapisz (np. na rondzie) skręt we wcześniej wytyczoną trasę, to już Cię nie będzie próbował na nią pokierować, choćby następną uliczką, domyślnie uznaje że wybrałeś inną trasę.

Dzisiaj w podobny sposób zaproponował mi objazd +21 km i +7 min.
Zdecydowanie powinno to być mocniej potwierdzone przez użytkownika, a nie tylko poprzez inny skręt z trasy.

Data: 2019-06-18 13:03:09
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qe66g8$pmp$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Z drugiej strony - sa programy ktore tego nie maja/nie mialy, potem cie przez wiele km sprowadza na zla (ominieta) droge, albo mowi tylko "zawroc".

Najbardziej wk* wlasnie janosik, jak trafil nie nieznany sobie remont i zamknieta droge - to juz w ogole nic nie potrafil pomoc.

Ale przybyly mu punkty posrednie, wiec mozna trase ustalic.

J.

Data: 2019-06-18 18:58:31
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 18-06-2019 o 13:03, J.F. pisze:
[...]

Zgadza się, dlatego mówię, że opcja fajna, ale dobrze byłoby dodać mocniejsze potwierdzenie.

Naviexpert - mój test