Naviexpert - mój test

Data: 2019-06-17 00:01:18
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Sat, 15 Jun 2019 07:55:33 +0200, w <qe218l$v4v$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Niestety, okazało się że na wbudowanej nawigacji, interfejs użytkownika jest nieużywalny - wszystko jest o wiele za małe, widać aplikacja jest przeznaczona tylko na komórki.

Jaki ekran może być za mały skoro ja używałem na 3,5" telefonie i nie było
problemów? 2-calowy?

Data: 2019-06-17 14:31:09
Autor: Irokez
Naviexpert - mój test
W dniu 2019-06-17 o 00:01, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Pewnie mu chodzi o brak skalowania.

--
Irokez

Data: 2019-06-17 23:40:52
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Mon, 17 Jun 2019 14:31:09 +0200, w <5d07880d$0$518$65785112@news.neostrada.pl>,
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-06-17 o 00:01, radekp@konto.pl pisze:
> problemów? 2-calowy?

Pewnie mu chodzi o brak skalowania.

Chyba brak opcji skalowania?
Gdyby skalowania nie było, to na 7" napisy byłyby wielkie jak u 1-klasisty.

Data: 2019-06-17 18:41:33
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 17-06-2019 o 00:01, radekp@konto.pl pisze:
[...]

7 calowy.
Ale oglądany z odległości kilkudziesięciu centymetrów i z pozycji kierowcy.

Być może na komórkach proporcje są inne, ale na dużym ekranie wyglądają jakby były napisane czcionką 2.
Góra 4.

Data: 2019-08-03 18:56:43
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Mon, 17 Jun 2019 18:41:33 +0200, w <qe8frr$qbn$2$Cav@news.chmurka.net>,
> [...]

Być może na komórkach proporcje są inne, ale na dużym ekranie wyglądają jakby były napisane czcionką 2.

Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.
U mnie wielkość liter jest dokładnie taka jak ustawisz w tym menu (z
dokładnością do innej czcionki).

Data: 2019-08-03 22:44:17
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 03-08-2019 o 18:56, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Teraz już za późno, okres testowy się skończył, a bez niego nawet nie wejdę do ekranu nawigacji.

Ale w I-go Nextgen miałem dokładnie ten sam problem.
Pomogło ustawienie niższego dpi w rozdzielczości.
Naviexpert podobno nie ma takiego ustawienia, sam wie lepiej czego potrzebuje user.

Data: 2019-08-04 00:10:11
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Sat, 3 Aug 2019 22:44:17 +0200, w <qi4rmu$dlr$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Teraz już za późno, okres testowy się skończył, a bez niego nawet nie wejdę do ekranu nawigacji.

Wejdziesz. Tylko wyznaczanie tras jest niemożliwe.

Ale w I-go Nextgen miałem dokładnie ten sam problem.
Pomogło ustawienie niższego dpi w rozdzielczości.
Naviexpert podobno nie ma takiego ustawienia, sam wie lepiej czego potrzebuje user.

To ustawienie systemowe.

Data: 2019-08-06 18:39:06
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 04-08-2019 o 00:10, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No a bez nich nie zobaczę manewru który mam wykonać.

[...]

Których nie można zmienić dla pojedynczego programu.
Ewidentna niedoróba - ciekawe jak to wygląda na tablecie o podobnych rozmiarach ekranu.

Data: 2019-08-06 21:44:45
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Tue, 6 Aug 2019 18:39:06 +0200, w <qicaf6$qn7$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 04-08-2019 o 00:10, radekp@konto.pl pisze:

No a bez nich nie zobaczę manewru który mam wykonać.

Pisałeś, że wszystko masz za małe -- chyba chodzi o literki?
To co konkretnie masz za małe?

Których nie można zmienić dla pojedynczego programu.
Ewidentna niedoróba - ciekawe jak to wygląda na tablecie o podobnych rozmiarach ekranu.

Używałem na tabletach 7, 8 i 10-calowych. Wszędzie było ok, no ale tableta nie
trzymam 1m przed sobą.

Data: 2019-08-07 16:50:36
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 06-08-2019 o 21:44, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Literki oczywiście też, ale głównie sygnalizacje manewrów mi przeszkadzały.
No i tych literek które bym najbardziej potrzebował, czyli czasu na alternatywnych trasach pokazywanego przed manewrem też już nie zobaczę.

[...]

Ano właśnie - pewnie na tym polega problem.

Data: 2019-08-06 21:46:46
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - mój test
Pisałeś w czerwcu o 3-miesięcznej wersji darmowej.
Minęły dopiero 2 miesiąca.

No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

Data: 2019-08-07 16:55:32
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 06-08-2019 o 21:46, radekp@konto.pl pisze:
Pisałeś w czerwcu o 3-miesięcznej wersji darmowej.
Minęły dopiero 2 miesiąca.

Ale zrezygnowałem po 14 dniowym okresie próbnym, skoro nie dało się tego używać.

No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

Dzięki, spróbuję.

Data: 2019-08-18 10:35:29
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 06-08-2019 o 21:46, radekp@konto.pl pisze:

No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

Naviexpert poległ wczoraj na całej linii - jego przydatność okazała się na poziomie yanosika.
Wyznaczył mi trasę (altrnatywną) z Kamienia Pomorskiego do Szczecina na 1,15 h.

W rzeczywistości przez stojący korek zaraz za wjazdem na DK3, całość trwała ponad 2h......

Yanosik w tym korku od razu mówił, że 60 km zajmie 1,5 h, a NE upierał się, że wystarczy 1h i 10 minut (przy czym to już było 20 minut od pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

Faktyczny, stojący, 3 km korek zaczął się dobre 2 km przed miejscem w którym NE go zapowiadał.

Do tego w trasie sygnalizował też kontrole policyjne których nie było - zupełnie jak yanosik, choc w innych miejscach....

Jednym słowem - nawigacja jak każda inna, nie ma w tym nic, za co warto byłoby zapłacić, już pomijając fatalne wyświetlanie ekranu, najgorsze ze wszystkich kilka nawigacji które mam zainstalowane.

Data: 2019-08-19 12:45:47
Autor: J.F.
Naviexpert - mój test
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qjb2ke$fif$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Nie sa to znowu takie wielkie roznice z ktorych mozna by wyciagac dalekie wnioski ..

pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

Faktyczny, stojący, 3 km korek zaczął się dobre 2 km przed miejscem w którym NE go zapowiadał.

A dzis z kolei we wrocku yanosik mi pokazal korek, ktorego nie bylo.
A moze byl, ale sie zdazyl rozladowac ?

Do tego w trasie sygnalizował też kontrole policyjne których nie było - zupełnie jak yanosik, choc w innych miejscach....

No - dowcipnisiow, zlosliwcow i policjantow nie unikniesz ... ale lepiej 10 razy zwolnic niz raz dac sie zlapac ...

J.

Data: 2019-08-19 19:05:53
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 19-08-2019 o 12:45, J.F. pisze:
[...]

Są wystarczające, żeby wiedzieć, że nie ma po co płacić za coś, co nie jest nic lepsze od darmowego.

pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

No niekoniecznie, skoro po zatrzymaniu się w nim pokazywał o 0,5 krócej niż było faktycznie.

[...]

Obstawiam, że to raczej kwestia złego algorytmu odwoływania tego typu zgłoszenia.
Miejsca były takie, że tam faktycznie ktoś mógł stać, tyle że 3 h wcześniej.

Data: 2019-08-07 17:24:26
Autor: Cavallino
Naviexpert - mój test
W dniu 03-08-2019 o 18:56, radekp@konto.pl pisze:

Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.

Nie mam w ogóle opcji Wyświetlacz.

Naviexpert - mój test