Naviexpert - moje odczucia (długie, nudne i subiektywne)

Data: 2012-08-03 17:15:21
Autor: radekp@konto.pl
Naviexpert - moje odczucia (długie, nudne i subiektywne)
Fri, 03 Aug 2012 08:20:39 +0200, w <jvfqjn$rco$1@inews.gazeta.pl>, dddddd
<dddd@kkk.oplk> napisał(-a):

Niestety - wioskę dalej nie chce już żebym jechał na Poznań - lepsza ponoć jest trasa wioskami a nie drogą wojewódzką (patrząc na mapę to może w odległości zaoszczędzi się max kilka kilometrów). Przejechałem tak z 10km, żona już lekko wk... bo w ciąży i nie chce po takich dziurskach jeździć, ja w środku nocy też wolę trochę szersze drogi...

Wybrałeś "najszybszą" to jechałeś najszybszą. Rodzaj nawierzchni nie jest zbyt
ważny przy tej trasie.

Naviexpert - moje odczucia (długie, nudne i subiektywne)