Navigo

Data: 2014-02-22 14:31:12
Autor: J.F.
Navigo

http://sklep.navigo.pl/

spojrzcie na ceny.
Aktualizacja 11zl, roczna licencja 25 zl, bezterminowa 49zl .... takie teraz ceny rynkowe, czy widmo bankructwa zajrzalo tej firmie
w oczy ?

J.

Data: 2014-02-22 18:10:30
Autor: jerzu
Navigo
On Sat, 22 Feb 2014 14:31:12 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

... takie teraz ceny rynkowe, czy widmo bankructwa zajrzalo tej firmie
w oczy ?

Próbowałeś tego używać? To jest bardziej toporne w uzytkowanaiu niż
wczesna MapaMap.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-22 18:48:26
Autor: J.F.
Navigo
Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:10:30 +0100, jerzu napisał(a):
[...]

Probowalem. Wiedza nie wziela sie z nikad - przyslali oferte wykupu
aktualizacji, cena mnie zaskoczyla :-)

Toporne ? Owszem, ale podobnie jak wiele innych. Do celu prowadzi.

A jak chwale AM za finezje, to mi odpisujecie ze do d* jest :-)

J.

Data: 2014-02-22 18:52:34
Autor: jerzu
Navigo
On Sat, 22 Feb 2014 18:48:26 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Probowalem. Wiedza nie wziela sie z nikad - przyslali oferte wykupu
aktualizacji, cena mnie zaskoczyla :-)

Ja też dostałem, kiedyś używałem, a właściwie użyłem kilka razy, ich
triala. Jakoś mnie nie podpasowało, ZTCP nie było chyba nawet rybu 3D
w tym programie. Teraz może się to zmieniło ale jakoś nie mam ochoty
sprawdzać.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-22 19:04:44
Autor: ToMasz
Navigo
W dniu 22.02.2014 18:52, jerzu pisze:
[...]

sprawdziłem czy na stronie navigo jest mapa. JEst, jest też narzędzie do wyznaczania trasy. domniemam że to to samo narzędzie które dostaniemy w telefonie? Jeśli tak, to w Bytomiu prowadzi pod prąd, nie wie które ulice są wyłączone z ruchu ( Rynek!)
Natomiast google maps, wie. Nie żebym polecał, bo pierwszy raz w życiu sprawdziłem jak google maps wyznacza trasę, ale niema się do czego przyczepić.

ToMasz

Data: 2014-02-22 20:06:57
Autor: J.F.
Navigo
Dnia Sat, 22 Feb 2014 19:04:44 +0100, ToMasz napisał(a):
[...]

We wroclawiu ... o czesci ograniczen wie, o czesci nie ..

J.

Data: 2014-02-22 22:15:06
Autor: K
Navigo
W dniu 22-02-2014 19:04, ToMasz pisze:

[...]

nie, nie wszedzie. google tez potrafi poprawdzic samochodem slepa, albo przejsciem pozarowym.

Data: 2014-02-22 22:17:14
Autor: jerzu
Navigo
On Sat, 22 Feb 2014 22:15:06 +0100, K <a@b.c> wrote:

nie, nie wszedzie. google tez potrafi poprawdzic samochodem slepa, albo przejsciem pozarowym.

Każda navi ma swoje plusy i minusy. Mnie dziś Naviexpert poprowadził
przez... parking, i to z jednej strony zamknięty, zamiast wcześniej
kazać mi skręcić w prawo na normalnym skrzyżowaniu :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-22 23:18:01
Autor: K
Navigo
W dniu 22-02-2014 22:17, jerzu pisze:
[...]

tylko ze do naviexperta mozna zglosic takie kwiatki i stosunkowo szybko poprawiaja (wiem bo zglaszalem). wez zglos cos takiego do google :)

Data: 2014-02-24 17:11:13
Autor: Damian G
Navigo
W dniu 22.02.2014 23:18, K pisze:
[...]

No akurat do Google nie trzeba zgłaszać, tylko można samemu poprawić.
Poczytaj o Google MapMaker (po naszemu: Kreator Map).

--
Damian

Data: 2020-11-02 13:34:25
Autor: radekp@konto.pl
Navigo
Mon, 24 Feb 2014 17:11:13 +0100, w <1i7sta-oqr.ln1@pcgolda.krakow.comarch>,
Damian G <damian.golda@usunto.gmail.com> napisał(-a):

W dniu 22.02.2014 23:18, K pisze:

> [...]

No akurat do Google nie trzeba zgłaszać, tylko można samemu poprawić.
Poczytaj o Google MapMaker (po naszemu: Kreator Map).

A to jeszcze działa? Podobno mieli wyłączyć.

Data: 2020-11-02 13:48:41
Autor: Cavallino
Navigo

W dniu 22.02.2014 23:18, K pisze:
[...]

Pytasz czy działa teraz, czy działało 6 lat temu?

Data: 2020-11-02 14:07:43
Autor: radekp@konto.pl
Navigo
Mon, 2 Nov 2020 13:48:41 +0100, w <rnov79$b8l$1$Cav@news.chmurka.net>,
Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 02-11-2020 o 13:34, radekp@konto.pl pisze:

Pytasz czy działa teraz, czy działało 6 lat temu?

Ehhh, jakieś stare newsy mi zaciągnęło... :/

Data: 2014-02-24 13:18:24
Autor: J.F
Navigo
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
[...]

A gdzie ? Bo np w Kepnie miedzy 8 a 11 najlepiej bylo przejechac przez stacje benzynowa :-)

Potem utrudniali, ale mam nadzieje ze nadal otwarta z dwoch stron :-)

J.

Data: 2014-02-24 16:01:42
Autor: jerzu
Navigo
On Mon, 24 Feb 2014 13:18:24 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A gdzie ?

A tu:
https://www.google.pl/maps/@52.241003,21.09439,3a,75y,247.99h,98.89t/data=!3m4!1e1!3m2!1sNx-2HVMm99An83lMXzIAaw!2e0!6m1!1e1

Wylądowałem po drugiej stronie bramy :)

A potrzebowałem się dostać tu:
https://www.google.pl/maps/@52.24066,21.094194,3a,75y,114.09h,93.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1sDRE-U4FFE5WoJidICjJJ5Q!2e0!6m1!1e1

Zamiast skręcić w prawo na tym skrzyżowaniu:
https://www.google.pl/maps/@52.23988,21.094061,3a,75y,282.53h,84.91t/data=!3m4!1e1!3m2!1sk9uCRJsbz5MgCyaBHjTCAw!2e0
NE poprowadził mnie tutaj:
https://www.google.pl/maps/@52.240672,21.092498,3a,75y,0.26h,80.07t/data=!3m4!1e1!3m2!1stDjZm4LR8yAIdP7pGpwxHQ!2e0

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-02-24 23:09:43
Autor: dizel
Navigo
[...]

Dokładnie, już kilka razy wylądowałem w ślepym polu szukając jakiegoś
punktu usługowego korzystając z googlowej nawigacji.
Mapy google są dobre tylko do tego żeby sprawdzić gdzie się aktualnie
znajdujemy bo do nawigacji to słabo, wg mnie to już janosik lepiej
wypada przynajmniej jeśli chodzi o nawigację.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-25 04:48:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Navigo

"dizel" ujgng9lsmf9hkfcsvhlggmujk4l47atl7k@4ax.com

Mapy google są dobre tylko do tego żeby sprawdzić
gdzie się aktualnie znajdujemy

I do tego, aby obejrzeć zawczasu okolicę. :)
Mnie nawigacje są raczej nieprzydatne.
Wolę gołe mapy i wskazania GPS. [golizna
zawsze wygrywa; gołą prawda, gołe fakty,
Goła Zośka rżnąca się z Moskalami... nie...
ta akurat przegrała, bo ją powiesili, na
dodatek nagą... nie wiem, czy powiesili
za szpiegostwo, czy za szyję, czy za
zdradę zdrajcy...]

Data: 2014-02-22 19:40:19
Autor: J.F.
Navigo
Dnia Sat, 22 Feb 2014 18:52:34 +0100, jerzu napisał(a):
[...]

Ja akurat nie cierpie 3D, bana dostaja u mnie programy ktore nie
potrafia w 2D pracowac.

J.

Data: 2014-02-24 16:28:05
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Navigo
W dniu 2014-02-22 19:40, J.F. pisze:

Ja akurat nie cierpie 3D, bana dostaja u mnie programy ktore nie
potrafia w 2D pracowac.

A nawigowałeś się laptopem 15 cali i większym ? :D
Bo jeśli nie - to zmieniłbyś swój pogląd na temat 3D imho.

Dla mnie AM w 3D na 17 calach to najwspanialsze rozwiązanie :D

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2014-02-24 17:03:19
Autor: Michal Tyrala
Navigo
On Mon, 24 Feb 2014 16:28:05 +0100, Rafał "SP" Gil wrote:
 Dla mnie AM w 3D na 17 calach to najwspanialsze rozwiązanie :D

Musi się fantastycznie nocą jechać z takim świecącym w kabinie potworem.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-02-24 19:26:50
Autor: J.F
Navigo
UĹźytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""  napisał w wiadomości
[...]

Hm, ale na tym i 2D musi wygladac ciekawie - ten caly wglad w okolice.

Dla mnie AM w 3D na 17 calach to najwspanialsze rozwiązanie :D

Ale gdzie to zamocowac w aucie :-)

J.

Data: 2014-02-24 20:22:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Navigo
Hello J.F,

[...]

Jak zobaczyłem Automałpę na 1280x800, to już się zacząłem zastanawiać,
że może jednak da się jakiś uchwyt dla tableta wymyślić ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-24 22:12:50
Autor: J.F.
Navigo
Dnia Mon, 24 Feb 2014 20:22:38 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F,
[...]

Na czym wy to odpalacie - Android czy jakis symulator CE ? J.

Data: 2014-02-24 22:15:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Navigo
W dniu 2014-02-24 22:12, J.F. pisze:

Na czym wy to odpalacie - Android czy jakis symulator CE ?

Mnie by przez gardło nie wpadł pomysł by cokolwiek dobrego pomyśleć o am na androida.

Miałem przez 5 minut i z drgawkami natentychmiast to usunąłem żądając kasy od sklepu google z uzasadnieniem , że się nie bierze kasy za wersję beta nie dającą elementarnej funkcjonalności :D

Data: 2014-02-24 23:44:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Navigo
Hello J.F.,

[...]

AM od zawsze była również na PC. Ale ja akurat odpalam na tablecie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-22 19:06:40
Autor: dizel
Navigo
[...]

cena mówi sama za siebie:) to już lepszy nav free mimo że w języku
angielskim ale mapy z całego świata można za free ściagać i używać.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-24 15:40:40
Autor: Trybun
Navigo
W dniu 2014-02-22 14:31, J.F. pisze:
[...]

Wręcz tragiczna mapa Poloski. Nawet darmówki sa dokładniejsze i bardziej aktualne.

Navigo