Navitel

Data: 2018-07-04 18:57:12
Autor: jerzu.xyz
Navitel
Jakby ktoś miałe chęć to w PC Format 7/2018 jest darmowy kod na 3
miesiące używania nawigacji Navitel. Mapy Europy i Rosji, offlinowe.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-07-04 19:39:34
Autor: Cavallino
Navitel
W dniu 04-07-2018 o 18:57, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
Jakby ktoś miałe chęć to w PC Format 7/2018 jest darmowy kod na 3
miesiące używania nawigacji Navitel. Mapy Europy i Rosji, offlinowe.

Jakiś sensowny program, czy nie bardzo?

Data: 2018-07-04 20:24:27
Autor: jerzu.xyz
Navitel
On Wed, 4 Jul 2018 19:39:34 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

Mnie nie podszedł. Ale jak ktoś potrzebuje offlajnowych map na
wakacyjne wyprawy po Europie to lepsze to niż nic ;) Tym bardziej że
wg tego co jest napisane w gazecie to są wersje na Androida,
Blackberry i telefony z Windowsem.

Data: 2018-07-04 22:37:18
Autor: Uncle Pete
Navitel
[...]

Mnie też. Próbowałem z niego korzystać - trasy od czapy, komunikaty głosowe absurdalne.

Data: 2018-07-05 05:30:50
Autor: Pszemol
Navitel
Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:
[...]

Absurdalne?
Znaczy zamiast powiedzieć za 300m skęt w lewo komunikat jest "zrób sobie
herbatę z cytryną"? :-)

Data: 2018-07-05 10:26:44
Autor: Uncle Pete
Navitel
Absurdalne?
Znaczy zamiast powiedzieć za 300m skęt w lewo komunikat jest "zrób sobie
herbatę z cytryną"? :-)

Prawie. Na przykład - w zestawie są dwa polskie głosy, żeński (nie wiem kto to) i męski (Zbigniew Urbański). Męski nazywa każdy wjazd na autostradę czy ekspresówkę estakadą, żeński - mostem.

Data: 2018-07-05 09:14:25
Autor: J.F.
Navitel
Dnia Wed, 04 Jul 2018 20:24:27 +0200, jerzu.xyz@irc.pl napisał(a):
[...]

Jeszcze jest Here, Mapfactor, Osmand ...

J.

Data: 2018-07-05 21:47:34
Autor: Pszemol
Navitel
<jerzu.xyz@irc.pl> wrote:
[...]

Ja używam google maps offline - jeżdze właśnie po Islandii :)

Data: 2018-07-06 06:09:42
Autor: J.F.
Navitel
Dnia Thu, 5 Jul 2018 21:47:34 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
<jerzu.xyz@irc.pl> wrote:
[...]

No fakt, mozna.

Ale jak sie chce "całą Europe" to juz troche danych wychodzi, i co
miesiac trzeba odswiezac :-)
Na jeden krotki urlop jednak starczy.

J.

Data: 2018-07-06 07:25:29
Autor: Mirek Ptak
Navitel
W dniu 2018-07-05 o 23:47, Pszemol pisze:
Ja używam google maps offline - jeżdze właśnie po Islandii:)

GM nauczyło się już wyznaczać trasę offline? Czy może po prostu używasz jak mapy?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2018-07-06 16:56:13
Autor: Cavallino
Navitel
W dniu 06-07-2018 o 07:25, Mirek Ptak pisze:
W dniu 2018-07-05 o 23:47, Pszemol pisze:
Ja używam google maps offline - jeżdze właśnie po Islandii:)

GM nauczyło się już wyznaczać trasę offline? Czy może po prostu używasz jak mapy?

Od dawna możesz ściągnąć do offline kawałek mapy.
Na nim działa wyznaczanie i nawigowanie.

Data: 2018-07-04 22:33:23
Autor: Uncle Pete
Navitel
On 2018-07-04 19:39, Cavallino wrote:
[...]

Według mnie wyjątkowy chłam, nie wiem, jak można zrobić taki program komercyjny. Ale można go kupić z całkiem używalnym tabletem na Androidzie i z modułem 3G za 200 zł razem z dostawą i wgrać coś innego.

Navitel