Nawalny jest :-)

Data: 2020-09-07 13:56:39
Autor: A. Filip
Nawalny jest :-)
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-zona-nawalnego-maz-nie-jest-wlasnoscia-rosyjskich-lekarzy,nId,4716651
Żona Nawalnego: Mąż nie jest własnością *rosyjskich* lekarzy
; 7 września (10:43)

Żona opozycjonisty Aleksieja Nawalnego, Julia nie zgadza się z
pomysłem powołania wspólnej grupy lekarzy z Rosji i Niemiec, która
zbadałaby przyczyny obecnego stanu zdrowia jej męża. Nie jest waszą
własnością - skomentowała pomysł rosyjskiej Izby Lekarskiej. Nawalny
przebywa w szpitalu w Berlinie. *Rząd Niemiec* poinformował, że został
on zatruty nowiczokiem. [...]

Jak miło patrzeć jak się Niemcy z Rosją "spierają słownie",
może nawet o dziwo (zasadniczo) na słowach się nie skończy :-)

Moje sugestie dla Polski "na dłuższe teraz":  Niemcy pchać (z tyłu)
na Rosję ale nie ciągnąć (z przodu).  Zawsze starannie podkreślać
że to "najlepsze bo Niemieckie oskarżenia i solidne dowody".
Dla Niemiec to może być "etap przejściowy" w stosunkach z Putinem/Rosją,
nie warto być frajerem którego Niemcy zostawią z ręką w nocniku bo
wyskoczył (za bardzo) do przodu.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-07 08:51:22
Autor: brat_olin
Nawalny jest własnością NIEMIECKICH lekarzy i NIEMIECKIEGO rządu? :-)
A. Filip wrote:

> [...]

Dla Niemiec to może być "etap przejściowy" w stosunkach z Putinem/Rosją,
nie warto być frajerem którego Niemcy zostawią z ręką w nocniku bo

Co Putin mial do ugrania trujac Nawalnego novichokiem? I jeszcze wysylajac go do do Berlina? Ze go odratuja, i ze bedzie to prowadzilo do sankcji? Nie widze sensu, zadnego.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2020-09-07 18:49:07
Autor: u2
W dniu 07.09.2020 o 17:51, brat_olin pisze:
[...]

aby nic ? kto tam otruł Litwinienkę ? kto Skripala i jego córkę ? i po co ?

Data: 2020-09-14 12:56:55
Autor: Jacek Bialy
poniedziałek, 7 września 2020 o 17:51:23 UTC+2 brat_olin napisał(a):
A. Filip wrote: > https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-zona-nawalnego-maz-nie-jest-wlasnoscia-rosyjskich-lekarzy,nId,4716651
Co Putin mial do ugrania trujac Nawalnego novichokiem? I jeszcze wysylajac go do do Berlina?

Nu - trupów nie wozi się do Berlina..

JB

Nawalny jest :-)