Nawet NIE nie staæ by bylo na takie chamstwo.

Data: 2011-05-22 04:37:47
Autor: cirrus
Nawet NIE nie staæ by bylo na takie chamstwo.
# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne Komorowskiego'' przedstawi³a Prezydenta RP Bronis³awa Komorowskiego z sierpem i m³otem na czole.
Rozumiem ¿e jest to walka o niezbyt wymagajacego czytelnika, ale ...nawet Urban w ,,NIE'' nie odwa¿y³by siê na takie chamstwo w celu zwiêkszenia nak³adu.Przecie¿ jest to podwa¿anie instytucji pañstwa prawa w imiê bezprawia .A dzieje siê to tylko dlatego, ¿e ten kto¶ zosta³ wybrany prezydentem bez mojego poparcia.Gdzie w takim zachowaniu  patriotyzm? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfrhd

--
stevep

Data: 2011-05-22 09:02:41
Autor: jadrys
Nawet NIE nie stać by bylo na takie cham stwo.
W dniu 2011-05-22 04:37, cirrus pisze:
# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne Komorowskiego'' przedstawiÅ‚a Prezydenta RP BronisÅ‚awa Komorowskiego z sierpem i mÅ‚otem na czole.

Czyli symbol człowieka pracy. Co w tym złego?

Data: 2011-05-22 09:56:01
Autor: pluton
Nawet NIE nie staæ by bylo na takie chamstwo.
> # Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne
> Komorowskiego'' przedstawi³a Prezydenta RP Bronis³awa Komorowskiego z
> sierpem i m³otem na czole.

Czyli symbol cz³owieka pracy. Co w tym z³ego?

Fajny pomysl. Jak bedziesz przechodzil kolo wawelu, to machnij  sprayem
na grobie szambiego takie cus.

Nullification

Data: 2011-05-22 22:12:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 09:56, pluton pisze:
# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne
Komorowskiego'' przedstawiła Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego z
sierpem i młotem na czole.

Czyli symbol człowieka pracy. Co w tym złego?

Fajny pomysl. Jak bedziesz przechodzil kolo wawelu, to machnij  sprayem
na grobie szambiego takie cus.

Na taki symbol to trzeba zasłużyć.

Data: 2011-05-22 10:32:34
Autor: he®sk
On Sun, 22 May 2011 09:02:41 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Czyli symbol cz³owieka pracy. Co w tym z³ego?

 swiadczy wylacznie o debilizmie dziennikarzyny w pepegach.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-22 11:14:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irad3f$lgg$1news.onet.pl...
[...]

Że to symbol zbrodniczego systemu. Paniał?

--
stevep

Data: 2011-05-22 22:12:30
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-22 11:14, cirrus pisze:
[...]

A dlaczego nie Nagan czy Mauser ktorym to likwidowano wrogów? Młot i sierp służą szlachetnym celom.

Data: 2011-05-23 02:01:44
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irbrpa$k20$3news.onet.pl...
[...]

Spod tego znaku zlikwidowano więcej ludzi niż spod znaku sfastyki.

--
stevep

Data: 2011-05-23 21:58:39
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-23 02:01, cirrus pisze:

[...]

A twojej głupoty i zaślepienia nie przebije nikt.

Data: 2011-05-24 05:18:52
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iref1h$e0l$3news.onet.pl...
[...]

A to nieprawda?

--
stevep

Data: 2011-05-24 09:34:05
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-24 05:18, cirrus pisze:
[...]

Jasne że nie, - Młot i sierp nie mordował bezbronnych.

Data: 2011-05-22 10:10:24
Autor: A. Filip
cirrus: Nawet NIE nie stać by bylo na takie chamstwo [czyli o lenistwie/"ostrożności" ABW]
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> pisze:
# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne
Komorowskiego'' przedstawiła Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego z
sierpem i młotem na czole.
Rozumiem że jest to walka o niezbyt wymagajacego czytelnika, ale
...nawet Urban w ,,NIE'' nie odważyłby się na takie chamstwo w celu
zwiększenia nakładu.Przecież jest to podważanie instytucji państwa
prawa w imię bezprawia .A dzieje się to tylko dlatego, że ten ktoś
został wybrany prezydentem bez mojego poparcia.Gdzie w takim
zachowaniu  patriotyzm? #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfrhd

To *kiedy* ABW zrobi nalot z zarekwiruje *wszystkie*
komputery/dyski twarde?
Czy może ABW nie boi się tylko takich których nie podejrzewa o środki na
dobrego adwokata?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Głowa wielka a rozumu mało.

Data: 2011-05-22 12:24:58
Autor: Wiesiaczek
cirrus: Nawet NIE nie staæ ABW]
On Sun, 22 May 2011 10:10:24 +0200, A. Filip wrote:

[...]

Czy mo¿e ABW nie boi siê tylko takich których nie podejrzewa o ¶rodki na
dobrego adwokata?

Tylko za chuja nie wiem, po co te gwiazdeczki?
Mo¿esz wyja¶niæ, bo nie zasnê spokojnie?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach: Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-05-22 15:32:09
Autor: Jaksa
On Sun, 22 May 2011 04:37:47 +0200, cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net>  wrote:

# Gazeta Polska w grudniowym  artykule ,,Dialogi operacyjne  Komorowskiego'' przedstawiÅ‚a Prezydenta RP BronisÅ‚awa Komorowskiego z  sierpem i mÅ‚otem na czole.
Rozumiem że jest to walka o niezbyt wymagajacego czytelnika, ale  ...nawet Urban w ,,NIE'' nie odważyÅ‚by siÄ™ na takie chamstwo w celu  zwiÄ™kszenia nakÅ‚adu.Przecież jest to podważanie instytucji paÅ„stwa prawa

Doprawdy? Nie mialem nigdy NIE w reku, ale z tego co pamietam kilka lat  temu
byla jakas sprawa z obrazaniem symboli religijnych w tej zydowskiej  gadzinowce
przeznaczonej dla nizszych warstw polskiego plebsu.

GW jest dla odmiany adresowana do srednich warstw tubylczego plebsu.

Jaksa

Nawet NIE nie staæ by bylo na takie chamstwo.