Nawet PiSowscy furerzy wiedza co myslec ...

Data: 2010-04-30 18:34:15
Autor: cyc
Nawet PiSowscy furerzy wiedza co myslec ...
....o szalencach  wsrod  swoich czlonkow i sympatykow , ktorych liczna grupa reprezentantow rezyduje rowniez na grupie .
Zakazali wystepowac z idiotyczna inicjatywa nadawania nazw ulic , szaletow , placow a wnet rowniez burdelow imieniem nowego rodzimego " santo subito " , jakim chcieliby widziec  niezyjacego juz brata Jaroslawa  .
Ta wchodzaca do tylka bez wazeliny swoim wladzom , ciemna masa nawiedzonych koltunkow, nie zdaje sobie sprawy z tego , ze swoja postawa pozbawiaja bylego prezydenta szacunku i godnosci , ze narazaja go na smiesznosc i kpiny .. Calkiem tak jak robili to , ci sami zreszta ludzie z niezyjacycm juz JPII-gim .Minelo obludne szalenstwo i teraz nawet pies z kulawa noga nie upomni sie o niego , nawet jesli z Watykanu dolatuja do nas nieprzychylne o nim opinie .
Minie pare lat a ci sami ludzie , ktorzy dzisiaj nadaja nazwy ulic imieniem bylego prezydenta , beda go z Wawelu wyrzucac .
Tacy juz jestescie  "pisomatolki" , jak slusznie nazwal was nielubiany przezemnie Bartoszewski .

cyc

Data: 2010-04-30 16:53:50
Autor: Bruner
Nawet PiSowscy furerzy wiedza co myslec ...
no tak ale z jeden szalet na centralnym moze byc im. Kaczynskiego, bedzie gdzie pojsc i go olac

Data: 2010-04-30 18:42:48
Autor: abc
Nawet PiSowscy furerzy wiedza co myslec ...
Tacy juz jestescie  "pisomatolki" , jak slusznie nazwal was nielubiany przezemnie Bartoszewski .

Prof. Bydłoszewski pasuje do palikotów jak ulał .

Data: 2010-04-30 20:23:45
Autor: Lorn
abc pisze:
Tacy juz jestescie  "pisomatolki" , jak slusznie nazwal was nielubiany przezemnie Bartoszewski .

Prof. Bydłoszewski pasuje do palikotów jak ulał .

Kim jest prof. Bydłoszewski?

Data: 2010-04-30 12:21:27
Autor: Antenka
On 30 Kwi, 20:23, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
abc pisze:

> Prof. Bydłoszewski pasuje do palikotów jak ulał .

Kim jest prof. Bydłoszewski?

Lala, nie udawaj, że nie wiesz. Z niego taki profesor jak z "Bolka".
Nie słyszałam o profesorze bez matury.

Antenka

Data: 2010-04-30 21:42:18
Autor: Lorn
abc pisze:

[...]

Wycinaj sygnaturki... :>

nie udawaj, że nie wiesz.

Nie wiem... Wasza nowomowa jest niezrozumiała. :>

Nie słyszałam o profesorze bez matury.

Słyszałem, że ktoś pisał o leninie... Czyż to nie sławny Kaczyński? :>

Data: 2010-05-01 08:29:35
Autor: cirrus
abc pisze:
[...]

Chciałaś powiedzieć, ze taki jak Lech Kaczyński?

--
stevep

Nawet PiSowscy furerzy wiedza co myslec ...