Nawet Szmajdzińska łapie się za głowe

Data: 2012-01-31 18:04:03
Autor: abc
Nawet Szmajdzińska łapie się za głowe
Mazurek:   Pań­stwo zda­ło eg­za­min?

Szmajdzińska:   Nig­dy bym te­go nie po­wie­dzia­ła! Wręcz prze­ciw­nie,
pol­skie pań­stwo za­wio­dło mnie, ale przede wszyst­kim za­wio­dło swo­ich
naj­wy­bit­niej­szych oby­wa­te­li.

Mazurek:   Pre­zy­dent Ko­mo­row­ski uwa­ża ina­czej.

Szmajdzińska:   Z ca­łym sza­cun­kiem i oso­bi­stą sym­pa­tią, ale się z nim
zu­peł­nie nie zgo­dzę! [...]

Mazurek:   Mo­że pań­stwo zda­ło eg­za­min cho­ciaż po ka­ta­stro­fie?

Szmajdzińska:   Wi­dać to wła­śnie po dwóch la­tach śledz­twa, po któ­rych
cią­gle wię­cej nie wie­my, niż wie­my, a cza­sem mam wra­że­nie, że nie
po­su­nę­li­śmy się ani o krok! Co­raz wię­cej lu­dzi ła­pie się za gło­wę,
jak do te­go wszyst­kie­go do­pu­ści­li­śmy.

Więcej
http://www.rp.pl/artykul/365403,798963-Rosjanie-- arcymistrzowie-klamstwa.html

Nawet Szmajdzińska łapie się za głowe