Nawet Watykan brzydzi się Polski

Data: 2017-07-22 23:57:31
Autor: Presidente de San Escobar
Nawet Watykan brzydzi się Polski
Watykański dziennik "L'Osservatore Romano" poinformował o tym, że "pomimo
protestów publicznych i apeli Brukseli", polski parlament przyjął
"kontrowersyjną reformę wymiaru sprawiedliwości, która de facto likwiduje
autonomię sądownictwa". Gazeta podkreśla, że ustawa, która "daje władzy
wykonawczej możliwość wywierania silnego wpływu na nominacje sędziów Sądu
Najwyższego", została przyjęta 20 lipca przez parlament "zdominowany przez
posłów mającej większość partii Prawo i Sprawiedliwość (PiS, prawicowej,
nacjonalistycznej i antyeuropejskiej) Jarosława Kaczyńskiego"

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-07-23 09:27:45
Autor: Wiesiaczek
W dniu 22.07.2017 o 23:57, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

No to w końcu PIS to partia prawicowa czy komuchy???

Bo ja kurwa, już nie mogę trafić za wami!

--
Wiesiaczek (dziś z DC

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-23 09:30:55
Autor: Yogi
Dnia Sun, 23 Jul 2017 09:27:45 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

PiS to hołota rodem z PRL czyli katole z legitymacjami PZPR.

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-07-23 11:06:51
Autor: silvio balconetti
Am 23.07.2017 um 09:30 schrieb Yogi:
[...]

Faszysci. Bolszewicy miejscowi zdobyli wladze w wyniku zamachu stanu, a inni, w demoludach utrzymywali sie na sowieckich bagnetach (raz tylko na Wegrzech sprobowano wolnych wyborow, wyszlo cos ponad 20%, pozniej powtorki nie bylo). Taka to roznica, choc metody podobne.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-07-23 11:29:47
Autor: Wiesiaczek
W dniu 23.07.2017 o 11:06, silvio balconetti pisze:
[...]

No to dlaczego L'Osservatore Romano nazywa PIS prawicą?
Ustalcie to między sobą i dajcie cynk!

Data: 2017-07-23 12:02:08
Autor: silvio balconetti
[...]

U nas pisza o partii narodowokonserwatywnej, co chyba lepiej ich charakteryzuje. Z LOR nie mam kontaktow, ale w razie kontrowersji radzilbym osobiscie do nich napisac. ;-)

Data: 2017-07-23 17:59:44
Autor: Wiesiaczek
W dniu 23.07.2017 o 12:02, silvio balconetti pisze:

[...]

No to partia narodowo-konserwatywna nijak ma się do lewicy a tym bardziej do komunistów.

Ech, chyba zadaję zbyt trudne pytania :(

Data: 2017-07-23 11:42:26
Autor: Bytomir Kwasigroch
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 09:27:47 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:
> [...]

No to w końcu PIS to partia prawicowa czy komuchy???

Bo ja kurwa, już nie mogę trafić za wami!

Światopoglądowo raczej prawica, gospodarczo tak wszystkiego po trochu.
Mnie to raczej koło chja lata czy prawica czy lewica, byle ciągnęli
do się i tanio dupy nie dawali za uścisk ręki od zachodka.

Data: 2017-07-23 17:11:52
Autor: Stachu Chebel
Nawet Watykan brzydzi się Polski
W dniu niedziela, 23 lipca 2017 09:27:47 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

No to w końcu PIS to partia prawicowa czy komuchy???

Bo ja kurwa, już nie mogę trafić za wami!

No to Witam w Klubie!!! A mnie to się tak wydaje, nie wchodząc w szczegóły, że najbardziej odlecianą od lewa, co nie znaczy prawiczkową jest LSD. Jestem pewien, że rozumiesz jak należy to rozumieć. :))

Nawet Watykan brzydzi się Polski