Nawet klempa uroniła łzy szczęścia

Data: 2010-08-06 12:57:19
Autor: PesTYcyD
Nawet klempa uroniła łzy szczęścia
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8221846,Kempa_demonstracyjnie_wyszla_z_sali__zanim_Komorowski.html

Klempa tak się wzruszyła tą podniosłą chwilą że musiała wyjść i uronić łzy szczęścia. Jednak bura suka ma jakieś uczucia.

Data: 2010-08-06 06:59:37
Autor: HaMMeR
On 6 Sie, 12:57, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8221846,Kempa_demonstr...

Klempa tak się wzruszyła tą podniosłą chwilą że musiała wyjść i uronić
łzy szczęścia. Jednak bura suka ma jakieś uczucia.

Alez skad! Poszla oddac mocz, bowiem bronek budaruska komorowski,
'robiacy od dzisiaj za prezydenta', faktycznie jest jakis wyjatkowo
moczopedny!

Data: 2010-08-06 16:31:16
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-06 15:59, HaMMeR pisze:
Alez skad! Poszla oddac mocz, bowiem bronek budaruska komorowski,
'robiacy od dzisiaj za prezydenta', faktycznie jest jakis wyjatkowo
moczopedny!

Szczerze to ja nie wiem czy ona poszła oddać mocz czy się zesrać i jakoś mnie to tak bardzo nie obchodzi co ciebie perwersyjny idioto.

Data: 2010-08-06 13:14:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 12:57, PesTYcyD pisze:

Klempa tak się wzruszyła tą podniosłą chwilą że musiała wyjść i uronić łzy szczęścia. Jednak bura suka ma jakieś uczucia.

Cieszy mnie niezmiernie to twoje przekręcanie nazwiska i epitety pod jej adresem.. Świadczy to tylko o tym jak zaszła swoja dociekliwością niektórym za skórę.

Data: 2010-08-06 14:10:50
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 13:14, jadrys pisze:
[...]

Nie dopuszczasz myśli, że może być to wynikiem jej chamstwa i cynizmu? Taka sobie wiejska kobieta w komisji śledczej, robi z siebie idiotkę i epatuje patriotycznym wychowaniem :)

Data: 2010-08-06 14:31:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 14:10, Lorn pisze:
[...]

Nie, nie dopuszczam.. Jako chamka, prostaczka i cyniczna nie byłaby w tak bezpardonowy sposób atakowana. To Ona powinna stać na czele tej komisji ds. afery  hazardowej, a nie adwokat podejrzewanych - Sekuła.

Data: 2010-08-06 05:43:45
Autor: Pistacjusz
On 6 Sie, 14:31, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

tak bezpardonowy sposób atakowana. To Ona powinna stać na czele tej
komisji ds. afery  hazardowej, a nie adwokat podejrzewanych - Sekuła.

Niepotrzebnie Pan wchodzi w te "dyskusje".
Oni świetnie wiedzą, że to nieprawda i że nie mają argumentów dlatego
starają się wciągać w
"dyskusje" na inwektywy. Chcą w ten sposób odciągnąć uwagę od
prawdziwego "obciachu"
w wykonaniu Donusia i Bronusia. Proszę im tego nie ułatwiać.

Data: 2010-08-06 14:48:19
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 14:43, Pistacjusz pisze:

Oni świetnie wiedzą, że to nieprawda i że nie mają argumentów dlatego
starają się wciągać w
"dyskusje" na inwektywy.

Dyskutuję z jadrys`em merytorycznie, nie stosujemy wobec siebie inwektyw. Omawiamy postawę jednego z użytkowników grupy dyskusyjnej. Daruj sobie, swoje dobre rady i wracaj do pastowania bredni.

Data: 2010-08-06 14:45:05
Autor: Lorn
W dniu 2010-08-06 14:31, jadrys pisze:
[...]

Nie, nie dopuszczam..

Gdzie się podział twój obiektywizm? Nie każdy jest tobie podobny, innych jej chamstwo razi uszy i oczy.

Jako chamka, prostaczka i cyniczna nie byłaby w
tak bezpardonowy sposób atakowana.

Jestem zdania, że jako chamka i prostaczka robi z siebie idiotkę, albo dobrze gra, bo jak wyjaśnić duet Kempa i ten drugi owoc demokracji rozmawiający z raportem komisji. :>

To Ona powinna stać na czele tej
komisji ds. afery hazardowej, a nie adwokat podejrzewanych - Sekuła.

Jej partyjka głosowała za przyjęciem ustawy o komisjach śledczych i taki układ wtedy odpowiadał... Zatem powinieneś być delikatnie pisząc obiektywniejszy. :>

Data: 2010-08-09 21:51:49
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 14:45, Lorn pisze:
[...]

Jej zachowanie w tej komisji jest/było  poprawne. Jak w ogóle można jej zachowanie nazwać chamskim?

[...]

a dla mnie odwrotnie - sprawiła wrażenie osoby walczącej o prawdę.

[...]

Po prostu PiS nie miał wyboru (prawo większości). - Musiał się zgodzić żeby na czele tej komisji stanął adwokat podejrzanych, albo w ogóle zrezygnować w uczestnictwa..

Data: 2010-08-06 14:59:00
Autor: Krzysztof
[...]

Mylisz się, ta pani już przesadziła ze swoimi zagraniami (także aktorskimi) , kto sieje wiatr, ten zbiera burze - nie ma ci sie dziwić jakie reakcje wyzwoliła.

K.

Data: 2010-08-09 21:50:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 14:59, Krzysztof pisze:

[...]

Mysle że nic nie przesadziła.. Wyobraż sobie że są jeszcze  ludzie którym zależy na dotarciu do prawdy.

Data: 2010-08-06 15:47:07
Autor: PesTYcyD
[...]

Widzisz problem w tym że jej dociekliwość jest sprawą drugorzędną. Mogła by nawet znaleźć różowe słonie w białe kropki zamieszane w tą aferę jej sprawa. Sęk w tym że jest chamską cipą, która nie umie uargumentować swoich tez poza pretensjami i piskliwym krzykiem baby, która nigdy nie przeżyła orgazmu.

Data: 2010-08-09 21:49:53
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 15:47, PesTYcyD pisze:
[...]

Oj widzę że pani Kempa cie "kręci".. Zdradzę ci że ona mi też się podoba.

Data: 2010-08-06 16:44:27
Autor: raff
[...]

Chyba jadrys trafiles w sedno.

A poznac to mozna po popiskiwaniu przyglupow w tym watku.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-09 21:49:19
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-06 16:44, raff pisze:
[...]

No cóż, p. Kempa zaatakowała ich idoli..

Data: 2010-08-06 17:09:45
Autor: konus

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3gvcm$1uh$1news.onet.pl...

Nie, nie dopuszczam.. Jako chamka, prostaczka i cyniczna nie byłaby w tak bezpardonowy sposób atakowana. To Ona powinna stać na czele tej komisji ds. afery  hazardowej, a nie adwokat podejrzewanych - Sekuła.

Jedrys !! jesli nie widzisz chamstwa klempy ( sprytnie ja ktos nazwal ) to znaczy , ze nie widzisz niczego i ze wymieniac z Toba opinie to strata czasu ..
Sejm poza Maxcierewiczem i kilkoma jeszcze innymi osobami od 45 roku nie widzial takiego chamstwa , jakie reprezentuje klempowa , ze nie wspomne o arogancji , ktoa ustepuje tylko tej z jaka obnosi sie konus Kaczynski .

kwakwa

Data: 2010-08-09 21:48:49
Autor: jadrys

.
[...]

No niestety konusie, ale ja jej chamstwa ( w pracy tej komisji) nie widzę. - zachowuje się jak rasowy śledczy. I wielka szkoda że inni nie poszli jej śladem.

Data: 2010-08-06 13:40:20
Autor: CeSaR
Nawet klempa uroniła łzy szczęścia
Klempa tak się wzruszyła tą podniosłą chwilą że musiała wyjść i uronić łzy szczęścia. Jednak bura suka ma jakieś uczucia.

Prezesa nie było, nie było się przed kim lansować więc wyszła.
Taka klasa polityczna. Sami ją sobie wybraliśmy.

Nawet klempa uroniła łzy szczęścia