Nawet klempa uroniła łzy szczęścia

Data: 2010-08-06 06:59:37
Autor: HaMMeR
Nawet klempa uroniła łzy szczęścia
On 6 Sie, 12:57, PesTYcyD <pesty...@wp.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8221846,Kempa_demonstr...

Klempa tak się wzruszyła tą podniosłą chwilą że musiała wyjść i uronić
łzy szczęścia. Jednak bura suka ma jakieś uczucia.

Alez skad! Poszla oddac mocz, bowiem bronek budaruska komorowski,
'robiacy od dzisiaj za prezydenta', faktycznie jest jakis wyjatkowo
moczopedny!

Data: 2010-08-06 16:31:16
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-08-06 15:59, HaMMeR pisze:
Alez skad! Poszla oddac mocz, bowiem bronek budaruska komorowski,
'robiacy od dzisiaj za prezydenta', faktycznie jest jakis wyjatkowo
moczopedny!

Szczerze to ja nie wiem czy ona poszła oddać mocz czy się zesrać i jakoś mnie to tak bardzo nie obchodzi co ciebie perwersyjny idioto.

Nawet klempa uroniła łzy szczęścia