Nawet link± za 15zł warto przypi± ć rower!

Data: 2010-04-13 11:07:59
Autor: bans
Nawet link± za 15zł warto przypi± ć rower!
http://www.biznes.pless.pl/wiecej.php?action=pokaz&id=19043

Uwaga, to lokalny, tandetny portalik, specyficzne tre¶ci i język, jakim napisane s± newsy potrafi± dać wiele rado¶ci.

--
bans

Data: 2010-04-13 13:03:24
Autor: chary
On Tue, 13 Apr 2010 11:07:59 +0200, bans wrote:

http://www.biznes.pless.pl/wiecej.php?action=pokaz&id=19043

Uwaga, to lokalny, tandetny portalik, specyficzne tre¶ci i język, jakim napisane s± newsy potrafi± dać wiele rado¶ci.

Respect dla złodzieja!
52 lata, pół promila, a policjanci zajechali mu drogę (jak mniemam
radiowozem) dopiero po przejechaniu 6 ulic. No chyba, ze disrespect dla
policjantów, za którymi "...dobiegł, również pokrzywdzony".

;-)

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-04-13 13:11:47
Autor: bans
W dniu 2010-04-13 13:03, chary pisze:

52 lata, pół promila, a policjanci zajechali mu drogę (jak mniemam
radiowozem) dopiero po przejechaniu 6 ulic. No chyba, ze disrespect dla
policjantów,

Zdecydowanie top drugie. Te pszczyńskie łamagi zawsze przedstawiaj± takie akcje ze spora przesad±, do tego portal dokłada swoje i otrzymujemy tekst będ±cy mieszanin± drętwego policyjnego raportu i scenariusza filmu sensacyjnego ;)

Z nazw ulic wnioskuję, że go¶ć uciekał przed nimi około 1km, zataczaj±c niemalże pełny okr±g (no, może 270 stopni), to s± ciasne uliczki przy rynku, krzyżuj±ce się pod k±tami prostymi.

Wydaje mi się, że w tych warunkach dramatyczny po¶cig przebiegał z prędko¶ci± ¶redni± około 10km/h, przy czym policja radiowozem przeciskała się między pieszymi, których tam jest z reguły mnóstwo :)

--
bans

Data: 2010-04-13 19:13:21
Autor: AL
chary pisze:
[...]

respekt dla pokrzywdzonego - 62lata - za kondycje:
"Na miejsce zatrzymania dotarł, a raczej dobiegł, również pokrzywdzony, któremu policjanci zwrócili odzyskany rower."
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-14 18:23:28
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-13 19:13, AL pisze:
respekt dla pokrzywdzonego - 62lata - za kondycje:
".... a raczej dobiegł, również pokrzywdzony,

Dobrze że mu pykawa nie stanęła bo za 660zł to szkoda by było ;-)

Data: 2010-04-15 03:59:56
Autor: nb
Nawet linką za 15zł warto przypiąć rower!
at Tue 13 of Apr 2010 19:13, AL wrote:

chary pisze:
On Tue, 13 Apr 2010 11:07:59 +0200, bans wrote:

http://www.biznes.pless.pl/wiecej.php?action=pokaz&id=19043

Uwaga, to lokalny, tandetny portalik, specyficzne treści i język,
jakim napisane są newsy potrafią dać wiele radości.

[...]

Eeee tam... Mój dziadek miał ponad 80 lat kiedy jechał rowerem
na ryby, wioząc dwie pary wędek, wiaderko, podbierak, żarcie dla ryb itp. A na bagażniku siedziałem ja trzymając następny komplet
wędek, składane krzesełka i inne duperele, których nazw nie znam.
A byłem wówczas niemal dorosły (jeśli chodzi o wzrost).

"Na miejsce zatrzymania dotarł, a raczej dobiegł, również
pokrzywdzony, ktĂłremu policjanci zwrĂłcili odzyskany rower."

Poza tym dokładnie jak w tytule. Mam symboliczną linkę
i jak ktoś mówi, że nie ma sensu przypinać, odpowiadam,
że to tylko po to, aby nie kusić przypadkowo przechodzącego
pijaczka/narkomana.

--
nb

Data: 2010-04-15 07:47:59
Autor: bans
Nawet linką za 15zł warto przypiąć rower!
W dniu 2010-04-15 03:59, nb pisze:

Eeee tam... MÄ‚Ĺ‚j dziadek miaÄąďż˝ ponad 80 lat kiedy jechaÄąďż˝ rowerem
na ryby,

No to podobnie jak mój, choć na ryby nie jeździł, to rower był jego podstawowym środkiem transportu. W wieku 85 lat zmarł na zawał serca podczas jazdy na rowerze (z wyborów prezydenckich jechał, panie, z wyborów... tych w 1990 roku)

--
bans

Data: 2010-04-16 04:47:16
Autor: nb
at Thu 15 of Apr 2010 07:47, bans wrote:

[...]

wyborĂłw... tych w 1990 roku)

A mój dożył niemal setki, a zmarł po tym jak rzucił najpierw
palenie a potem picie. Ale nie o tym...

Dziadek wprowadzał mnie w technike rowerową. Nauczył pewnych
reguł, które stosuję do dzisiaj. Pamiętam, że mówił coś o oponach "fartuchówkach". Komletnie nie pamiętam o co chodziło.
Może takie, które nie układały się wewnątrz obręczy tylko jakoś z zewnątrz ją obejmowały? Dziura w pamięci.

--
nb

Data: 2010-04-16 08:06:36
Autor: bans
Nawet linką za 15zł warto przypiąć rower!
W dniu 2010-04-16 04:47, nb pisze:

Dziadek wprowadza� mnie w technike rowerow�. Nauczy� pewnych
regu�, które stosuj� do dzisiaj.

Mój zajmował się rowerami, hm, profesjonalnie, jak już skończył z listonoszowaniem ;) Cała gmina u niego naprawiała, a ja dostawałem nowy rower, jak tylko wyrastałem z poprzedniego :)

Ale też pamiętam, że niektóych podstawowych rzeczy akurat on mnie nauczył, np. odpowiedniego układania palca na wentylu (wtedy tylko dunlop) w celu zapobieżenia jego uszkodzeniu przy pompowaniu - tu pozdrowienia dla ciamajdów łamiących presty ;)

--
bans

Data: 2010-04-16 08:11:09
Autor: MadMan
Dnia Fri, 16 Apr 2010 08:06:36 +0200, bans napisał(a):

Mój zajmował się rowerami, hm, profesjonalnie, jak już skończył z listonoszowaniem ;) Cała gmina u niego naprawiała, a ja dostawałem nowy rower, jak tylko wyrastałem z poprzedniego :)

Nowy rower z czę¶ci "pożyczonych" z rowerów s±siadów? :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-16 09:05:27
Autor: bans
W dniu 2010-04-16 08:11, MadMan pisze:

Nowy rower z czę¶ci "pożyczonych" z rowerów s±siadów? :P

Abstrahuj±c od chamskiej sugestii - jak ty sobie to wyobrażasz? To były takie rowery, że jak "pożyczyłby¶" z którego¶ czę¶ć, to nie dałoby się tego nie zauważyć.

W tych rowerach było tylko to, co niezbędne.

--
bans

Data: 2010-04-16 09:15:08
Autor: MadMan
Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:05:27 +0200, bans napisał(a):

Nowy rower z czę¶ci "pożyczonych" z rowerów s±siadów? :P

Abstrahuj±c od chamskiej sugestii

Nie miało wyj¶ć chamsko, tak zabawnie mi się skojarzyło.
jak ty sobie to wyobrażasz?

No wła¶nie nijak - i dlatego pytam :)
Szczególnie ciekawie wyszło mi wyobrażenie sobie pożyczenia ramy z
roweru s±siada. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-16 09:40:50
Autor: bans
W dniu 2010-04-16 09:15, MadMan pisze:

Nie miało wyj¶ć chamsko, tak zabawnie mi się skojarzyło.

OK

No wła¶nie nijak - i dlatego pytam :)
Szczególnie ciekawie wyszło mi wyobrażenie sobie pożyczenia ramy z
roweru s±siada.

Można by nawet podmienić, nikt by się nie zorientował, bo były takie same. A z ciekawostek - do tej pory stare babcie jeżdż± na tych pseudoukrainach, te rowery musz± mieć po minimum 20 lat i jak znam życie od 20 lat nie były naprawiane/przegl±dane/konserwowane :)

--
bans

Data: 2010-04-16 09:52:29
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-04-16 09:40, Użytkownik bans napisał:

[...]

Tyle że babcia tym sprzętem przez rok zrobi tyle kilometrów ile
dzieciak przez jeden dzień wakacji. Więc nie ma co się zużyć,
najwyżej morze rdza co¶ zje¶ć ale na to maj± sposoby.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-16 10:08:56
Autor: bans
W dniu 2010-04-16 09:52, RadoslawF pisze:

Tyle że babcia tym sprzętem przez rok zrobi tyle kilometrów ile
dzieciak przez jeden dzień wakacji.

A zdziwiłby¶ się ile taka babcia nakręci kilometrów z braku innego ¶rodka transportu. Wystarczy pomieszkać trochę na wsi - tu naprawdę jazda przy -15 stopniach Celsjusza nie robi na nikim wrażenia ;)

--
bans

Data: 2010-04-16 12:55:34
Autor: Coaster
bans wrote:
[...]

Dokladnie. Ale niektorym to sie nie miesci ...
.... w kasku ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-04-16 09:55:28
Autor: MichałG
bans pisze:
[...]

osobi¶cie znam ezemplarz, który jezdzi (jezdzi! a nie 'był wyprodukowany') od 1978(9?) r.    ;) ;)
Fakt, że w stylu 'po bułki' i 'na fuche', ale prawie codziennie, niezależnie od pogody...

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-04-18 05:05:46
Autor: nb
at Fri 16 of Apr 2010 08:06, bans wrote:

[...]

Przedwojenny urzędnik pocztowy zdegradowany za PRLu do listonosza?
Jeśli tak, to mamy prawie tego samego dziadka :-)

Ale też pamiętam, że niektóych podstawowych rzeczy akurat on mnie
nauczył, np. odpowiedniego układania palca na wentylu (wtedy tylko
dunlop) w celu zapobieĹĽenia jego uszkodzeniu przy pompowaniu - tu
pozdrowienia dla ciamajdĂłw Ĺ‚amiÄ…cych presty ;)

.... i sama procedura pompowania. Jeśli od zera atm, to najpierw
leciutko, później poukładać dętkę w oponie i jeśli wentylek
krzywo, jeszcza raz zaczynać od zera, jeśli nie, dopompować
do końca (to tak w uproszczeniu).

--
nb

Data: 2010-04-19 07:51:44
Autor: bans
Nawet linką za 15zł warto przypiąć rower!
W dniu 2010-04-18 05:05, nb pisze:

Przedwojenny urz�dnik pocztowy zdegradowany za PRLu do listonosza?
Je�li tak, to mamy prawie tego samego dziadka :-)

Nie zdziwiłbym się, miał taka ilość wnuków i prawnuków, że ich nawet wszystkich nie znam ;)

--
bans

Data: 2010-04-16 12:19:23
Autor: Coaster
nb wrote:
[...]

:-) Fartuchowki zamiast drutu, maja gumowy rant, ktory zaczepial sie o rant felgi.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Nawet link± za 15zł warto przypi± ć rower!