Nawet nie oglądam meczu Polska-Irlandia..

Data: 2009-09-05 12:16:46
Autor: Tzva Adonai
Nawet nie oglądam meczu Polska-Irlandia..
... bo i tak wiem, że nasi wspaniali piłkarze ich rozgromią.. Pewnie
już teraz prowadzą...

Data: 2009-09-05 21:23:09
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
.. bo i tak wiem, że nasi wspaniali piłkarze ich rozgromią.. Pewnie
już teraz prowadzą...

Intuicja wyraźnie cię zawodzi - na razie prowadzą Irlandczycy.

Data: 2009-09-05 12:27:48
Autor: Antenka
On 5 Wrz, 21:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> .. bo i tak wiem, że nasi wspaniali piłkarze ich rozgromią.. Pewnie
> już teraz prowadzą...

Intuicja wyraźnie cię zawodzi - na razie prowadzą Irlandczycy.

mad irish boys? ;-) Oh what a pitty! :(

Antenka

Data: 2009-09-05 22:01:13
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7udqq$ckd$2news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
.. bo i tak wiem, że nasi wspaniali piłkarze ich rozgromią.. Pewnie
już teraz prowadzą...
Intuicja wyraźnie cię zawodzi - na razie prowadzą Irlandczycy.

Bo ani Pereiro, ani Ben Hacker nie są prawdziwymi Polakami.
Dlatego przegrywają.

Data: 2009-09-05 22:15:44
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

E chyba nie dlatego..

Data: 2009-09-05 22:01:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

Tzva Adonai pisze:
.. bo i tak wiem, że nasi wspaniali piłkarze ich rozgromią.. Pewnie
już teraz prowadzą...

Intuicja wyraźnie cię zawodzi - na razie prowadzą Irlandczycy.

Dajesz się Jadrysiu podpuszczać jak... :)))
--
Pit

Data: 2009-09-05 22:16:09
Autor: jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

Tzva Adonai pisze:

.. bo i tak wiem, że nasi wspaniali piłkarze ich rozgromią.. Pewnie
już teraz prowadzą...

Intuicja wyraźnie cię zawodzi - na razie prowadzą Irlandczycy.

Dajesz się Jadrysiu podpuszczać jak... :)))

A Ty skąd  wiesz że Tzva podpuszczał?

Data: 2009-09-05 22:43:48
Autor: Piotr
Dnia Sat, 05 Sep 2009 22:16:09 +0200, jadrys napisał(a):

A Ty skąd  wiesz że Tzva podpuszczał?

Boszzz...
Piotr

Data: 2009-09-05 23:18:10
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Sat, 05 Sep 2009 22:16:09 +0200, jadrys napisał(a):

A Ty skąd  wiesz że Tzva podpuszczał?

Boszzz...
Piotr

Co "Boszzz"?  Dałbyś głowę za to że  podpuszczał?

Data: 2009-09-06 00:08:11
Autor: jadrys
jadrys wrote:

Piotr pisze:

[...]

Pocałuj mnie w nos.  :-P

Data: 2009-09-06 00:25:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

Piotr pisze:

[...]

Wolą blondynki niż blondynów, więc jak już miałbym wybierać spośród
poznańskich blondi, to wolałbym pocałować Antenkę. Ma takie piękne
niebieskie oczy. ;)
--
Pit

Data: 2009-09-06 20:12:05
Autor: jadrys
[...]

Ty się nie tłumacz pięknymi oczami Pit.  Nie chcesz mnie pocałować tylko z tego względy że jestem facetem, a to już dyskryminacja płciowa.. W realu za to  bym cię pozwał do sądu.

Data: 2009-09-07 00:20:04
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Żadna dyskryminacja nie nastąpila z mojej strony. Dyskryminacja jest raczej
z Twojej. Dyskryminujesz moją osobę, bo nie lubię całować mężczyzn. :)
Może zaczniesz mnie jeszcze dyskryminować za to, że nie lubię jadać gówna?

Dodatkowo chcesz ograniczenia mi moich swobód, gwarantowanych mnie przez
Konstytucje RP, ONZ-tową Powszechną Deklarację Praw Człowieka i Obywatela, i Europejską Konwencje Praw Człowieka, poprzez niedopuszczenie do tego, bym
zgodnie ze swoja wolą, swobodnie, nieskrępowanie i w zgodzie z moimi
przekonaniami religijnymi wybrał osobę do pocałowania.

W realu za to  bym cię pozwał do sądu.

Nie masz podstaw, ale nawet gdybyś je miał, to jestem gotów cierpieć za
miliony, by miliony wreszcie mogły normalnie żyć. :)
--
Pit

Data: 2009-09-07 08:32:16
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Te prawa jak najszybciej trzeba zawiesić, ponieważ jest to normalne barbarzyństwo.. Wyobraź sobie co czuje osoba pominięta w całowaniu.

W realu za to  bym cię pozwał do sądu.

Nie masz podstaw, ale nawet gdybyś je miał, to jestem gotów cierpieć za
miliony, by miliony wreszcie mogły normalnie żyć. :)

Liczę że w niedługim czasie będę miał podstawy prawne..  To co teraz obowiązuje, to żadna sprawiedliwość - to normalna dyskryminacja i bezprawie..

Data: 2009-09-07 12:21:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

Nie wiem co czujesz, ale masz pecha - ja wybrałem kogoś innego.
Przeżyjesz to z pewnością dużo łatwiej, niż gdybym ja musiał przeżywać fakt
całowania Ciebie. To by było dopiero barbarzyństwo.
Jeszcze gorzej, gdybym musiał najpierw pocałować Antenkę, później Ciebie.
Jednak najgorzej by było, gdybym musiał odwrotnie, ze względu na fakt
przejścia z obrzydzenia całowania Ciebie do przyjemności pocałowania
Antenki. Mógłby po prostu nie przeżyć takiej rozkoszy.
I nie chodzi mi o to, że akurat Ty wywołujesz we mnie jakieś obrzydzenie,
tylko w ogóle brzydzę się, gdy facet całuje faceta. Już na samą myśl, że
miałbym pocałować faceta chce mi się wymiotować. Łllleeech... brrrr.

[...]

Życzę Ci, aby wówczas przyszła do Ciebie jakaś stara, obleśna baba,
tzw. "ropucha" i zażyczyła sobie, abyś pocałował ją w..... (tu wpisz sobie
dowolną część ciała, w którą chętnie całujesz nastolatki.
:)))))))))))))
--
Pit

Data: 2009-09-07 14:55:10
Autor: jadrys

jadrys wrote:

[...]

Nie interesują mnie Twoje odczucia estetyki i smaku - jeżeli już się zdecydowałeś na całowanie obcych ludzi , to całuj wszystkich. Oczywiście mówimy tu o zwykłym pocałunku - bez języczka.. A rozkosze z całowania to sobie przeżywaj w domu, z żona albo kochanką, ew. kochankiem.

[...]

Dziękuję... Dla mnie wiek kobiety (o ile nie jest staruszką) nie ma wielkiego znaczenia.

Data: 2009-09-07 16:06:30
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h82vrh$31q$1news.onet.pl...

[...]

Chyba zaraz rzyygnę...właśnie zjadłem taką dobrą kalafiorówkę... :P

Nawet jeśli leży w trumnie?

Bleeeeeeeeee.......

Data: 2009-09-07 17:17:07
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Takie obrzydzenie sprawia w tobie drugi człowiek?

Tak, o ile jest żywa..

Data: 2009-09-07 17:34:17
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8385f$qdu$3news.onet.pl...

[...]

Nie o to chodzi.
Co innego pocałować osobę, którą darzymy uczuciem, która znamy (nawet jeśli to jest np babcia).
A co innego całować przypadkową obcą kobietę przechodzącą właśnie ulicą.

[...]

Czyli martwa już wzbudziłaby u ciebie niechęć?
(wg twojego toku rozumowania ;-) )

Data: 2009-09-07 20:55:56
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Ja raczej wolałbym pocałować obca kobietę niż własną ciocię czy babcię..

[...]

To twój tok rozumowania - ty wyskoczyłeś  z trumną.

Data: 2009-09-07 21:44:40
Autor: mund
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h83kvu$u3v$1news.onet.pl...

[...]

Zaraz! Była mowa o zwykłym pocałunku bez języczka.
Np witasz się z ciocią - cmok cmok...

A obcą to z jakiej okazji?

[...]

Żeby podkreslić okoliczności pocałunku, że to ma znaczenie: gdzie, kiedy i kogo.
Zapytałeś czy brzydzę się innych ludzi.
W niektórych okolicznościach tak, nawet jeśli byłaby to atrakcyjna młoda dziewczyna.

Data: 2009-09-08 17:25:04
Autor: jadrys
mund pisze:
[...]

Nie wiesz? Pierwszy kontakt, nadzieja na coś więcej..

[...]

No pewnie, przecież to normalne.. Niedawno miałem na łodzi dwie laski, popiliśmy trochę, i one się porzygały.. Mimo że one były chętne, to jednak ja po tym ich rzyganiu całkowicie straciłem ochotę na seks z nimi..

Data: 2009-09-06 23:37:22
Autor: Antenka
Nawet nie oglądam meczu Polska-Irlandia..
Wolą blondynki niż blondynów, więc jak już miałbym wybierać spośród
poznańskich blondi, to wolałbym pocałować Antenkę. Ma takie piękne
niebieskie oczy. ;)

Wow! Mam słodkie usta -właśnie zjadłam na śniadanie  bułeczkę z
miodem :D

Antenka

Data: 2009-09-07 08:42:30
Autor: Slavinka

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

A coś mówi mi, że bursztynowe.

Data: 2009-09-07 11:56:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Antenka wrote:

[...]

Przykro mi, ale chodziło o całowanie w nos. :/
--
Pit

Data: 2009-09-08 09:18:12
Autor: Antenka
Nawet nie oglądam meczu Polska-Irlandia..
Nos też mam slodki - zaglądałam do słoika z miodem i....upaprałam
się  :D

Antenka

Data: 2009-09-09 14:45:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Antenka wrote:

Nos też mam slodki - zaglądałam do słoika z miodem i....upaprałam
się  :D

:-*
@}-\-- ,-
--
Pit

Nawet nie oglądam meczu Polska-Irlandia..