Nawet on nie wytrzymał pisowskiej obłudy.

Data: 2016-02-12 01:37:58
Autor: stevep
Nawet on nie wytrzymał pisowskiej obłudy.
# Bugaj opuszcza biało-czerwoną drużynę. Swoją decyzję tłumaczy w liście  do prezydenta. Pisze o rozczarowaniu i "niepokojących zmianach  politycznych".

"Moja rezygnacja z członkostwa w Radzie, to jedyny środek, jakim  dysponuję, by wyrazić sprzeciw wobec takiej pozycji Rady, a także, by  zaznaczyć mój krytyczny stosunek do szeregu wprowadzanych przez rządzący  obóz zmian - przez Pana Prezydenta akceptowanych" - napisał ekonomista w  liście do prezydenta Andrzeja Dudy.

Podkreślił, że "należy do tej grupy wyborców, którzy - mimo raczej złych  doświadczeń z lat 2005-07 - zdecydowali się udzielić w ostatnich wyborach  poparcia PiS-owi oraz Panu jako kandydatowi tej partii w wyborach  prezydenckich". #
Ze strony:
http://skroc.pl/e02a3

--
  stevep
-- -- -

Nawet on nie wytrzymał pisowskiej obłudy.