Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nawet smierc nie ratuje przed podatkiem Spadkobierca odpowiada za rozliczenia zmarlego. Musi wykazac, skad pochodzil jego majatek. Fiskus moze go obciazyc az 75-proc. danina

Data: 2010-10-05 12:37:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Nawet smierc nie ratuje przed podatkiem Spadkobierca odpowiada za rozliczenia zmarlego. Musi wykazac, skad pochodzil jego majatek. Fiskus moze go obciazyc az 75-proc. danina

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:fec5318c-07bc-448a-914b-861aa2ece164n3g2000yqb.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/64135,543835-Nawet-smierc-nie-ratuje-przed-podatkiem-.html

Nikt nikogo nie zmusza do przyjecia spadku.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"