Nawiedzenie

Data: 2012-10-07 09:28:31
Autor: Przemysław M.
Nawiedzenie
Jarosław Zbaw Polskę nawiedził kresy i wykrzyczał do tłumnie zgromadzonej
na tą okazję młodzieży: http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/51,35235,12622933.html?i=23 http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/51,35235,12622933.html?i=21
http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/51,35235,12622933.html?i=29

i lokalnych przydupasów:

http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/51,35235,12622933.html?i=13

Ten z prawej to były minister rolnictwa w rządzie fachowców PiS. Wsławił się załatwieniem podwody dla Rydzyka.

"Dla naszej partii byłoby lepiej, aby w Polsce wszystko zgniło do końca.
Ale jesteśmy patriotami, najbardziej liczy się dla nas dobro kraju. Dlatego
proponujemy rząd pozaparlamentarny, do czasu wyborów - wyjaśniał w sobotę
(6.10) najnowszą strategię PiS Jarosław Kaczyński."

Dyzio marzyciel. Dla zdobycia władzy poświecił nawet swego brata!

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-10-07 10:23:22
Autor: Chiron
Nawiedzenie
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k4rav1$87r$1dont-email.me...
[...]

A chociaż zdajesz sobie sprawę z tego, że stawiając kogokolwiek w takiej sytuacji- mówca wśród tłumów- i robiąc mu setki (jak nie tysiące- dosłownie) zdjęć- możesz potem wybrać te kilka, na których wyszedł szczególnie głupio- np dostałdo ręki napis "Polska" na biało- czerwonym banerze, i widząc to- zaraz odwrócił. Jednak GW zamieściła tylko jedno zdjęcie: jak trzymał do góry nogami. W co Ty właściwie grasz? Dlaczego popierasz takie zachowania?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-07 02:01:54
Autor: HaMMeR
Nawiedzenie
W dniu niedziela, 7 października 2012 10:23:20 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

A chociaż zdajesz sobie sprawę z tego, że stawiając kogokolwiek w takiej sytuacji- mówca wśród tłumów- i robiąc mu setki (jak nie tysiące- dosłownie) zdjęć- możesz potem wybrać te kilka, na których wyszedł szczególnie głupio- np dostałdo ręki napis "Polska" na biało- czerwonym banerze, i widząc to- zaraz odwrócił. Jednak GW zamieściła tylko jedno zdjęcie: jak trzymał do góry nogami. W co Ty właściwie grasz? Dlaczego popierasz takie zachowania?

Panie Chiron, on w nic nie gra.., jest na samodzielne gry za glupi!
To nim graja w propagandowego palanta i slusznie, bowiem wiekszego
palanta z trudem mozna znalezc.
Ton ostatnich wydzielin calej lemingowatej tluszczy na psp nieco
traci uzsadniona panika, stad te prostackie 'porownanka' i 'przerzutnie',
zalosne...

Data: 2012-10-07 12:34:43
Autor: Przemysław M.
Nawiedzenie
Dnia Sun, 7 Oct 2012 02:01:54 -0700 (PDT), HaMMeR napisał(a):

[...]

Cieńki bolek jesteś człowieku. Nie masz argumentów. Potrafisz jedynie
opluwać. Twoje pieniactwo wynika z jednego: masz moralnego kaca, że
głosowałeś na PiS. Dobrze wiesz, że bronisz nic nie wartych jełopów i
przychlastów. --

Data: 2012-10-07 12:27:13
Autor: Przemysław M.
Nawiedzenie
Dnia Sun, 7 Oct 2012 10:23:22 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

Popieram? Gdzie napisałem, że popieram jakies GW? Czy to ja marzę o tym by
w naszym kraju "wszystko zgniło do końca"? patriotyczne bzdury daruj sobie.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-07 14:41:24
Autor: Chiron
Nawiedzenie
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k4rle1$qlv$1dont-email.me...
[...]

To popatrz, co zlinkowałeś: tam właśnie same takie wrzutki propagandowe.