Nawiedzony komputer?

Data: 2011-08-29 22:10:54
Autor: Vince
Nawiedzony komputer?
Problem jest następujący. Kolega porzucił mi "na serwis" komputer leciwy dość już, bo kilkuletni na procesorze Intel Pentium 733MHz. Problem wydawał się być prosty. Format, instalka, zgranie sterowników (Sandra) & that`s all! Niestety przy instalacji Win XP SP2 wykoczył problem z kopiowaniem plików. Nie pomogły następujące kombinacje:
- wymiana CD ROM (nośnik, z którego na innych komputerach system instaluje się noirmalnie)
- pasków HDD
- CD-ROM`a (ATAPI)
- DYSKU TWARDEGO (!!!!!!!!!!!!)
- wszelkiego rodzaju formaty, konwersje FAT/FAT32/NTFS

Co ciekawe podczas instalacji Windowsa 98 SE problem jet ten sam, tyle, że problem pojawia się tylko z jednym plikiem (ks.sys), podczas gdy z XP jest to ok 20-30 plików. Czy ktoś mi może wyjaśnic co jest grane? Nie wiem jaka to płyta (bo nie mam do niej sterówników, a Sandry bez systemu nie odpalę). Wcześniej na kompie był zainstalowany Win XP (ale jak już wspomniałem wcześniej był dośc poważnie zawirusowany - Win32.Sality). Proszę o pomoc, bo zaraz mnie szlag trafi!

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-08-29 22:30:29
Autor: Ejcz Ejcz
Nawiedzony komputer?

Użytkownik "Vince" <wujek_dobra_radaNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:j3grod$bm5$1news.task.gda.pl...
[...]

To jeszcze pamieci podmien.

Data: 2011-08-29 23:30:37
Autor: Mateusz
Nawiedzony komputer?
Użytkownik Andy Niwiński napisał:

RAM uwalony na 100%

Ewentualnie Call Ghostbusters :)

PB, NMSP

;)

Data: 2011-09-01 22:38:00
Autor: ZeN
Nawiedzony komputer?
W dniu 2011-08-29 22:35, Andy Niwiński pisze:
[...]

a ja dodam, że któryś wirus potrafił się w biosie zagnieździć... ;)

--
ZeN

Data: 2011-09-29 15:04:47
Autor: Vince
Nawiedzony komputer?

Użytkownik "ZeN" <zen@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:j3oqfh$bai$1news.onet.pl...
[...]

Wymiana kosteczki pomogła, thanx!

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-09-30 07:16:46
Autor: Jacek Maciejewski
Nawiedzony komputer?
Dnia Thu, 29 Sep 2011 15:04:47 +0200, Vince napisał(a):

Wymiana kosteczki pomogła, thanx!

Chyba raczej modułu? :)
--
Jacek

Data: 2011-08-30 22:00:15
Autor: =Marcos=
Nawiedzony komputer?
[...]

Praktycznie tyle samo co z Sandry możesz się dowiedzieć z programów bootowalnych na Ultimate Boot CD lub podobnym. Przy okazji sprawdzisz pamięć. Efekty powyższe mogą wynikać z błędów pamięci, uszkodzonego chipsetu (mogącego powodować błędy w pamięci lub innego rodzaju), uszkodzonego procesora, uszkodzonego cache...
Aczkolwiek zamiast diagnozować to wszystko, zezłomowałbym komputer, a kupił jakiegoś kompletnego poleasingowego Compaqa, Della, Fujitsu. Za ~120zł można kupić coś w stylu Pentium 4, 512 RAM, 20GB, DVD.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-08-31 18:49:25
Autor: Nex@pl
Nawiedzony komputer?

Zmień płyte z xpkiem. nagraj druga i zmien jak ci komunikat wyskoczy

Data: 2011-08-31 18:51:01
Autor: Nex@pl
Nawiedzony komputer?
W dniu 2011-08-31 18:49, Nex@pl pisze:
W dniu 2011-08-29 22:10, Vince pisze:

Zmień płyte z xpkiem. nagraj druga i zmien jak ci komunikat wyskoczy
No tak, czytanie ze zroumieniem ;-) miało być o RAMie a wyszło o płycie :)

Data: 2011-09-01 22:58:36
Autor: OMSON
Nawiedzony komputer?
Vince pisze:
Proszę o pomoc, bo zaraz mnie szlag trafi!

Zmień RAM i taśmy HDD i CD-ROM na nowe. Ewentualnie inna płytą z instalatorem OS-a próbuj sie posłużyć jeszcze.

Pzdr, OMSON

Nawiedzony komputer?