Nawiedzony komputer?

Data: 2011-08-30 22:00:15
Autor: =Marcos=
Nawiedzony komputer?
to ok 20-30 plików. Czy ktoś mi może wyjaśnic co jest grane? Nie wiem jaka to płyta (bo nie mam do niej sterówników, a Sandry bez systemu nie odpalę). Wcześniej na kompie był zainstalowany Win XP (ale jak już wspomniałem wcześniej był dośc poważnie zawirusowany - Win32.Sality). Proszę o pomoc, bo zaraz mnie szlag trafi!

Praktycznie tyle samo co z Sandry możesz się dowiedzieć z programów bootowalnych na Ultimate Boot CD lub podobnym. Przy okazji sprawdzisz pamięć. Efekty powyższe mogą wynikać z błędów pamięci, uszkodzonego chipsetu (mogącego powodować błędy w pamięci lub innego rodzaju), uszkodzonego procesora, uszkodzonego cache...
Aczkolwiek zamiast diagnozować to wszystko, zezłomowałbym komputer, a kupił jakiegoś kompletnego poleasingowego Compaqa, Della, Fujitsu. Za ~120zł można kupić coś w stylu Pentium 4, 512 RAM, 20GB, DVD.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Nawiedzony komputer?