Nawiewniki -jak zlikwidowa??

Data: 2011-02-12 02:06:06
Autor: s_13
Nawiewniki -jak zlikwidowa??
Witam! Wieje, że hej , więc chciałbym wreszcie zlikwidować nawiewniki, coś
podobnego, ale bez regulacji:http://www.sajo.pl/en/nawiewniki/z-regulacj-higorsterowan/isola-hy-pl...

bo ma wiać... od tego są nawiewniki... znaczy się wilgoć w
pomieszczeniu i są otwarte,

W bloku nie ma gazu, a mamy mi. 4 w salonie! Czy macie doświadczenie, jak to
ładnie usunąć i profesjonalnie zakryć szczelinę?

jak już musisz, to może nie usuwaj tylko po prostu zatkaj czymś,
odkręć, w dziurę w ramie włóż kawałek gąbki i przykręć z powrotem...
jak za miesiąc będziesz postował tu: woda się skrapla na szybach,
grzyb mi na ścianach wyłazi... albo na pl.sci.medycyna: coś mnie głowa
boli ostatnio... to po prostu odetkasz i będzie dobrze...

pozdrawiam
s_13

Nawiewniki -jak zlikwidowa??