Nawigacja – nietypowe pytanie

Data: 2009-04-29 12:31:10
Autor: waldek
Nawigacja – nietypowe pytanie

Użytkownik "Łukasz" <snake25@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt8smu$2k2$1inews.gazeta.pl...
Nie miałem do tej pory styczności z nawigacją samochodową ale tak się
zastanawiam, czy można jej używać nie tylko w samochodzie &#8211; wycieczki piesze,
rowerowe, wyprawy na grzyby, piesze zwiedzanie nieznanego miasta itp. Czy w
nawigacjach samochodowych wbudowane są funkcje turystyczne (wszystkich,
niektórych)?
Łukasz

Witaj!
Mam Garmina nuvi250W. Bez podłączenia do zasilania wytrzymuje ok. 2 godz. Można przełączyć "tryb pieszy". Można też wgrać mapę topograficzną "Gpmapa topo" i wtedy masz nawet izolinie wysokości n.p.m., szczyty, a nawet szlaki. Generalnie mało przydatna ze względu na zasilanie.

Pozdrowienia

Jurek

Nawigacja – nietypowe pytanie