Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID

Data: 2012-07-07 17:31:47
Autor: Robert Tomasik
Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
Kupiłem telefon SAMSUNG GT S3550 SOLID i szukam do niego programu, który odczytałby dane z logera GPS-a po Wi-Fi. Najlepiej, jakby miał mapę, ale i bez tej funkcjonalności będę zadowolony. Próbowałem już zainstalować:
http://www.amazegps.com/wap.php - ale na liście nie ma mojego telefonu
http://www.sciagnij.pl/programy/p/Mobile-GPS-Nawigacja-WeTravel/11817/1 - ale telefon twierdzi, że: "Błąd java - autoryzacja się nie powiodła".
MoĹĽe ma ktoĹ› sparwdzone dla tego telefonu rozwiÄ…zanie.

Data: 2012-07-07 16:40:14
Autor: Waldek Godel
Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
Dnia Sat, 7 Jul 2012 17:31:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

Kupiłem telefon SAMSUNG GT S3550 SOLID i szukam do niego programu, który odczytałby dane z logera GPS-a po Wi-Fi. Najlepiej, jakby miał mapę, ale i bez tej funkcjonalno¶ci będę zadowolony. Próbowałem już zainstalować:
http://www.amazegps.com/wap.php - ale na li¶cie nie ma mojego telefonu
http://www.sciagnij.pl/programy/p/Mobile-GPS-Nawigacja-WeTravel/11817/1 - ale telefon twierdzi, że: "Bł±d java - autoryzacja się nie powiodła".
Może ma kto¶ sparwdzone dla tego telefonu rozwi±zanie.

A w jaki sposób udało ci się do niego zamontować Wifi? --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2012-07-07 17:45:12
Autor: Robert Tomasik
Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomo¶ci news:rz0hdalxocyr$.dlglepper.institute.com...
[...]

Pewnie, że bzdury piszę. Po BT. On nie ma Wi-Fi.

Data: 2012-07-07 22:38:40
Autor: Diabełson
W dniu 2012-07-07 17:40, Waldek Godel pisze:
[...]

A co tu je na zdjęciu, to może jaki¶ inny model ( na zdjęciu widać napis WiFi na panelu czołowym)?
http://www.123klik.pl/samsung-telefon-samsung-gt-s3350-czarny-cht-335,id-123004#main-content

--
! posłuszeństvvo !

Data: 2012-07-07 19:00:14
Autor: J.F.
[...]

Stare z loggera, czy biezaca pozycje ? Stare trasy sie chyba jakos specjalnie odczytuje, trzeba czegos
dostosowanego to tego loggera poszukac.

bez tej funkcjonalno¶ci będę zadowolony. Próbowałem już zainstalować:
http://www.amazegps.com/wap.php - ale na li¶cie nie ma mojego telefonu

wow, oni jeszcze dzialaja ? Ostatni news sprzed dwoch lat.

http://www.sciagnij.pl/programy/p/Mobile-GPS-Nawigacja-WeTravel/11817/1 - ale telefon twierdzi, że: "Bł±d java - autoryzacja się nie powiodła".
Może ma kto¶ sparwdzone dla tego telefonu rozwi±zanie.

Probowales sciagnac przez komputer ? Razem z plikiem jad ? J.

Data: 2012-07-07 23:46:40
Autor: Robert Tomasik
Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1gslw5xbg84dp.1ug724d2mrvx2.dlg40tude.net...

[...]

Przez komputer z JAD. I nie działa

Data: 2013-02-12 20:56:03
Autor: Titus Atomicus
Nawigacja GPS dla SAMSUNG S-3550 SOLID
In article <jtaaqp$sjf$1@inews.gazeta.pl>,
 "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1gslw5xbg84dp.1ug724d2mrvx2.dlg40tude.net...

> Probowales sciagnac przez komputer ? Razem z plikiem jad ?

Przez komputer z JAD. I nie działa

Te Solidy chyba nie czytaja .jad. Czytaja za to .jar.
--
TA

Data: 2012-07-07 19:40:46
Autor: SP4OLN

"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote in message news:jt9l09$kan$1inews.gazeta.pl...
Kupiłem telefon SAMSUNG GT S3550 SOLID i szukam do niego programu, który odczytałby dane z logera GPS-a po Wi-Fi. Najlepiej, jakby miał mapę, ale i bez tej funkcjonalności będę zadowolony.

Ten program powinien poradzić sobie z
odczytem aktualnej pozycji GPS , obsługuje
zewnętrzne i wbudowane odbiorniki GPS
rysuje mapÄ™ , ale wymaga transmisji danych
do poprawnego działania .
http://www.mgmaps.com/download.php

--
SP4OLN

[...]