Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?

Data: 2011-12-13 14:29:43
Autor: z
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
Jako że pewien operator w promocji chce mi dodać za jedyne 50 zł nawigację Lark FreeBird 43.2 to mam takie dziwne pytanie:
Czy ten sprzęt posiada jakiś korektor graficzny (equalizer) przy odtwarzaniu plików wma. Czy da się jakoś może do WinCE dograć jakiś inny odtwarzacz typu winamp? :-)
W kwestii nawigacji to pewnie będę zadowolony :-)
Może by tak dziecku tam bajki wgrać na dłuższą podróż (SD_8Giga obsługuje) Ekran 4,3" i rozdzielczość 480 x 272 pikseli.
Czy może szkoda zbierać złom? :-)

Data: 2011-12-13 13:44:28
Autor: Radarro
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Ja dostałem od pewnego operatora (moze tego samego co ty :) Larka 35.6 i jak
na razie mi wystarcza, ale sluzy tylko jako navi. Widze po necie ze mozna tam
dograc inna mape, generalnie podkrecic go troche. 35.6 odtwarza filmy i muze, nie trzeba dogrywac odtwarzacza do muzyki. Ale mowie, zaczynam z navi dopiero, jestem lajkonik :) R

Data: 2011-12-13 15:05:27
Autor: Agent

Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc7k0c$mti$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do nawigacji typu Lark można doinstalować różne programy, gry itp w tym również różne odtwarzacze mp3 itp. tylko że najpierw pewnie bedziesz musiał odblokowac sprzęt. 43.2 ma chyba gniazdo słuchawkowe więc już ok że nie bedziesz musiał słuchać muzyki na wbudowanym głośniku. Tylko musisz sie zastanowić jak to podłączyć do radia. Jak masz radio na kasety to wbrew pozorom dobrej jakości adapter daje nie taki zły dźwięk. Niektóre filmy wgrane bezpośrednio z komutera moga przycinać wiec moze trzeba bedzie konwertować do mniejszej rozdzielczości. Też myślałem żeby puszczać coś dziecku ale zabawa z mocowaniem tego na tylnym foteliku + ewentulane wymioty :) spowodowane skupianiem wzroku na nieruchomym ekranie odwiodły mnie od tego. No i żeby dziecko dobrze słyszało to tez musisz mu dać słuchawki albo podłaczać to do znowu do radia wyjściem słuchawkowym. Ekran do filmów trochę przymały
Podsumowując: dla mnie nawigacja służy do nawigacji.

Data: 2011-12-13 17:09:56
Autor: z
Agent pisze:

[...]

Dzięki.
Podłączenie-okablowanie, konwertowanie mam opanowane :-) Zależy mi tylko na możliwości korekcji dźwięku bo radio samochodowe bez bajerów i robi tylko za wzmacniacz.

Data: 2011-12-13 17:35:56
Autor: radekp@konto.pl
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
Tue, 13 Dec 2011 14:29:43 +0100, w <jc7k0c$mti$1@inews.gazeta.pl>, z
[...]

Czy domyślny soft ma eq to nie wiem.
Ale jest trochę softu z taką możliwością (CE Player i coś tam jeszcze).
Tylko po co Ci eq przy tych "głośnikach"? :D

W kwestii nawigacji to pewnie będę zadowolony :-)
Może by tak dziecku tam bajki wgrać na dłuższą podróż (SD_8Giga obsługuje) Ekran 4,3" i rozdzielczość 480 x 272 pikseli.
Czy może szkoda zbierać złom? :-)

Można wgrać, tylko najpierw przekonwertuj jakimś Pocket Encoderem.
Procesor w tym (i podobnym) sprzęcie nie daje rady "full divixom".

Data: 2011-12-13 17:51:29
Autor: z
radekp@konto.pl pisze:

Tylko po co Ci eq przy tych "głośnikach"? :D

"Tych" to znaczy jakich? :-) Dobra, wielkim melomanem nie jestem ale już przetestowałem na telefonach (dołożyłem głośniki wysokotonowe) że z equalizerem efekt jest dla mnie wystarczający. Zastanawiałem się nad jakimś nowym "ładnym" radiem (moje jest brzydkie stare ale ładnie gra) auto parkowane na ulicy, szkoda szyb :-)

Data: 2011-12-13 18:30:49
Autor: Przemysław Czaja
z waląc jednym palcem w klawisze napisał:

z equalizerem efekt jest dla mnie wystarczający.

Tak z ciekawości - uśmiech dyskoteki?

Data: 2011-12-13 19:24:29
Autor: z
Przemysław Czaja pisze:
Tak z ciekawości - uśmiech dyskoteki?

Ostatnio italodisco, Robyn, Depeche Mode, Obywatel GC ,Republika, Cool Kids Of Death, Krajewski-Piasek :-)

Data: 2011-12-13 21:13:57
Autor: Przemysław Czaja

Przemysław Czaja pisze:
Tak z ciekawości - uśmiech dyskoteki?

Ostatnio italodisco, Robyn, Depeche Mode, Obywatel GC ,Republika, Cool
Kids Of Death, Krajewski-Piasek :-)

miałem na myśli ustawienie korektora - słowo klucz "uśmiech" :)

Data: 2011-12-13 21:19:42
Autor: z
Przemysław Czaja pisze:

miałem na myśli ustawienie korektora - słowo klucz "uśmiech" :)

Moja ulubiona "pozycja" korektora to W nie U :-)

Data: 2011-12-13 22:31:10
Autor: z
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
Cytat z testu z Chipa
"
Spore możliwości kryje za sobą odtwarzacz muzyczny, dużo predefiniowanych ustawień equalizera sprawi że będziemy mogli wybrać te które nam odpowiadają lub zdefiniować własne.
"
:-)

Data: 2011-12-13 23:24:08
Autor: to
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
begin z
miałem na myśli ustawienie korektora - słowo klucz "uśmiech" :)

Moja ulubiona "pozycja" korektora to W nie U :-)

Tragedia... powinni zakazać equalizerów.

Data: 2011-12-14 07:05:21
Autor: z
to pisze:

Tragedia... powinni zakazać equalizerów.

Nawet jeśli będzie to spłaszczone "w" nie takie po bandzie.
A z resztą lubi się co się lubi. :-) Pewnie że można by wydać kupę kasy i być dumnym :-). Ja zainwestowałem w głośniki wysokotonowe + eq.

Data: 2011-12-14 11:07:00
Autor: to
[...]

No tak... jeden woli obraz z galerii, inny wymięty plakat z Wampa.

Data: 2011-12-14 12:35:08
Autor: Agent
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?

No tak... jeden woli obraz z galerii, inny wymięty plakat z Wampa.

To jeszcze to wydają? :)

Data: 2011-12-14 11:39:06
Autor: to
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
begin Agent
To jeszcze to wydają? :)

Nie wiem. ;-)

Data: 2011-12-14 11:25:58
Autor: Mateusz
W dniu 2011-12-13 14:29, z pisze:
[...]

Mam tego larka od 1,5 roku i jakoś specjalnie nie narzekam (przydało by się więcej RAM-u (teraz jest 64mb)). Po dłuższym czasie użytkowania uchwyt zaczyna trzeszczeć, ułamał mi się w jednym miejscu ale na szczęście kropelka dała radę. Ładowarka - złącze końcowe złapało luzy i ten metalowy wtyk się po części wyłamał i wymieniłem go na kontowy - teraz jest bez zarzutu. W kwestii odblokowania tego sprzętu nie miałem okazji kombinować, bo można w nakładce zmienić ścieżkę do programu nawigacyjnego. Pomyśl też o pokrowcu na ten sprzęt - kupiłem w tesco taki i bardzo dobrze się sprawuje.

Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?