Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?

Data: 2011-12-13 17:35:56
Autor: radekp@konto.pl
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
Tue, 13 Dec 2011 14:29:43 +0100, w <jc7k0c$mti$1@inews.gazeta.pl>, z
<zch280672@gazeta.pl> napisał(-a):

Jako że pewien operator w promocji chce mi dodać za jedyne 50 zł nawigację Lark FreeBird 43.2 to mam takie dziwne pytanie:
Czy ten sprzęt posiada jaki¶ korektor graficzny (equalizer) przy odtwarzaniu plików wma. Czy da się jako¶ może do WinCE dograć jaki¶ inny odtwarzacz typu winamp? :-)

Czy domy¶lny soft ma eq to nie wiem.
Ale jest trochę softu z tak± możliwo¶ci± (CE Player i co¶ tam jeszcze).
Tylko po co Ci eq przy tych "gło¶nikach"? :D

W kwestii nawigacji to pewnie będę zadowolony :-)
Może by tak dziecku tam bajki wgrać na dłuższ± podróż (SD_8Giga obsługuje) Ekran 4,3" i rozdzielczo¶ć 480 x 272 pikseli.
Czy może szkoda zbierać złom? :-)

Można wgrać, tylko najpierw przekonwertuj jakim¶ Pocket Encoderem.
Procesor w tym (i podobnym) sprzęcie nie daje rady "full divixom".

Data: 2011-12-13 17:51:29
Autor: z
radekp@konto.pl pisze:

Tylko po co Ci eq przy tych "gło¶nikach"? :D

"Tych" to znaczy jakich? :-) Dobra, wielkim melomanem nie jestem ale już przetestowałem na telefonach (dołożyłem gło¶niki wysokotonowe) że z equalizerem efekt jest dla mnie wystarczaj±cy. Zastanawiałem się nad jakim¶ nowym "ładnym" radiem (moje jest brzydkie stare ale ładnie gra) auto parkowane na ulicy, szkoda szyb :-)

Data: 2011-12-13 18:30:49
Autor: Przemysław Czaja
z wal±c jednym palcem w klawisze napisał:

z equalizerem efekt jest dla mnie wystarczaj±cy.

Tak z ciekawo¶ci - u¶miech dyskoteki?

Data: 2011-12-13 19:24:29
Autor: z
Przemysław Czaja pisze:
Tak z ciekawo¶ci - u¶miech dyskoteki?

Ostatnio italodisco, Robyn, Depeche Mode, Obywatel GC ,Republika, Cool Kids Of Death, Krajewski-Piasek :-)

Data: 2011-12-13 21:13:57
Autor: Przemysław Czaja

Przemysław Czaja pisze:
Tak z ciekawo¶ci - u¶miech dyskoteki?

Ostatnio italodisco, Robyn, Depeche Mode, Obywatel GC ,Republika, Cool
Kids Of Death, Krajewski-Piasek :-)

miałem na my¶li ustawienie korektora - słowo klucz "u¶miech" :)

Data: 2011-12-13 21:19:42
Autor: z
Przemysław Czaja pisze:

miałem na my¶li ustawienie korektora - słowo klucz "u¶miech" :)

Moja ulubiona "pozycja" korektora to W nie U :-)

Data: 2011-12-13 22:31:10
Autor: z
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
Cytat z testu z Chipa
"
Spore możliwo¶ci kryje za sob± odtwarzacz muzyczny, dużo predefiniowanych ustawień equalizera sprawi że będziemy mogli wybrać te które nam odpowiadaj± lub zdefiniować własne.
"
:-)

Data: 2011-12-13 23:24:08
Autor: to
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?
begin z
miałem na myśli ustawienie korektora - słowo klucz "uśmiech" :)

Moja ulubiona "pozycja" korektora to W nie U :-)

Tragedia... powinni zakazać equalizerów.

Data: 2011-12-14 07:05:21
Autor: z
to pisze:

Tragedia... powinni zakazać equalizerów.

Nawet jeśli będzie to spłaszczone "w" nie takie po bandzie.
A z resztą lubi się co się lubi. :-) Pewnie że można by wydać kupę kasy i być dumnym :-). Ja zainwestowałem w głośniki wysokotonowe + eq.

Data: 2011-12-14 11:07:00
Autor: to
[...]

No tak... jeden woli obraz z galerii, inny wymięty plakat z Wampa.

Data: 2011-12-14 12:35:08
Autor: Agent
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?

No tak... jeden woli obraz z galerii, inny wymięty plakat z Wampa.

To jeszcze to wydajÄ…? :)

Data: 2011-12-14 11:39:06
Autor: to
Nawigacja Lark FreeBird 43.2 czy warto?