Nawigacja: Mio Cyclo vs Garmin eTrex

Data: 2017-11-23 22:42:53
Autor: solar
Nawigacja: Mio Cyclo vs Garmin eTrex
W dniu 22.11.2017 o 22:25, AL pisze:

Pytanie, jeśli Garmin to 30 (sterowanie joystickiem) czy 35 (ekran
dotykowy)?

Jak już napisano, zależy, co chcesz robić. Ja wybrałem joystick, bo zależało mi na długości pracy na bateriach i odporności. Minusem jest to, że joystick jest dość upierdliwy w obsłudze. Trudno cokolwiek zrobić w czasie jazdy, nie mówiąc już o jakichś bardziej skomplikowanych operacjach typu wyszukiwanie czegoś, obsługując wirtualną klawiaturę joystickiem. Mi etrex służy głównie do rejestracji śladu, z grubsza orientowaniu się w nieznanym terenie (i tak przydaje się mapa papierowa, żeby mieć szerszy punkt widzenia) oraz jazdę po wgranym śladzie.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Dlatego, jeżeli więzy krwi zmieniają się w wiązadła, które uniemożliwiają ci kroczenie drogami Bożymi, przetnij je zdecydowanie."

Nawigacja: Mio Cyclo vs Garmin eTrex