Nawigacja Sygic na Androida - czy lepiej cos innego

Data: 2012-01-12 10:53:19
Autor: Chris
Nawigacja Sygic na Androida - czy lepiej cos innego
Marcin nabazgrał(a):

A moze polecacie cos innego?
Jezdze glownie po Polsce wiec jezeli mam dodatkowo zaplacic za Europe wiec wole by byla dostepna licencja tylko na Polske, chociaz jezeli by niewielka roznica w cenie by byla za Europe to nie widze problemu, najlepiej w licencji "lifetime" jak w przypadku Sygica.
Telefon to Motorola Milestone 1.

Testowałem parę różnych navi i na razie najbardziej przypadła mi do gust GPMapa ... nie myli się jak Sygic gdzie jadę a ten uparcie każe mi zawrócić albo stoję na skrzyżowaniu i skręcam w lewo a ta uparcie każe mi jechać dalej potem zawrócić i jak będę wracał skręcić w prawo .. jakaś paranoja.

Nawigacja Sygic na Androida - czy lepiej cos innego