Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)

Data: 2010-02-25 10:50:56
Autor: jun_dymek
Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)
Witam

W dniu dzisiejszym zacząłem sobie testować naviexperta. Stwierdziłem,
że nie będę kupował do samochodu osobnej nawigacji skoro mam taki
fajny "wszystkomający" telefon. Kupiłem mocowanie dla telefonu i w
drogę... Nawigacja działa fajnie, ale mam pytanie odnośnie podstawowej
funkcji telefonu czyli dzwonienia. Chodzi mi mianowicie o taką rzecz.
Czy da się, żeby przy połączeniu przychodzącym odebrać telefon za
pomocą komendy głosowej i żeby automatycznie włączył się tryb
głośnomówiący? Ewentualnie jeśli to jest możliwe czy można w trakcie
nawigowania wybierać rozmówców z książki za pomocą poleceń głosowych
bez dotykania telefonu? Nie wiem czy moje pytania to sci-fi czy może
podstawowe funkcje dostępne bez żadnych specjalnych kombinacji. Mam
nadzieję, że uzyskam pomoc i rozwiejecie moje wątpliwości.

Z góry dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi.

Pozdrawiam. Łukasz.

Data: 2010-02-25 21:46:17
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:50:56 -0800 (PST), jun_dymek napisał(a):

[...]

ale po co takie kombinowanie? Android to system wielozadaniowy, mozna
program zostawić w tle i użyć potrzebnych funkcji, a następnie włączyć
spowrotem nawigację

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-25 13:54:15
Autor: jun_dymek
Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)
On 25 Lut, 22:46, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:50:56 -0800 (PST), jun_dymek napisa (a):

> [...]
> drog ... Nawigacja dzia a fajnie, ale mam pytanie odno nie podstawowej
> funkcji telefonu czyli dzwonienia. Chodzi mi mianowicie o tak rzecz.
> Czy da si , eby przy po czeniu przychodz cym odebra telefon za
> pomoc komendy g osowej i eby automatycznie w czy si tryb
> g o nom wi cy? Ewentualnie je li to jest mo liwe czy mo na w trakcie
> nawigowania wybiera rozm wc w z ksi ki za pomoc polece g osowych
> bez dotykania telefonu? Nie wiem czy moje pytania to sci-fi czy mo e

ale po co takie kombinowanie? Android to system wielozadaniowy, mozna
program zostawi w tle i u y potrzebnych funkcji, a nast pnie w czy
spowrotem nawigacj

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Pawe "robbo" Kami ski aka Jan Strybyszewski

Tylko, że jak telefon leży sobie wygodnie w uchwycie to raczej nie mam
możliwości "bawienia" się nim.

Data: 2010-02-25 22:02:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 25 Feb 2010 13:54:15 -0800 (PST), jun_dymek napisał(a):

Tylko, że jak telefon leży sobie wygodnie w uchwycie to raczej nie mam
możliwości "bawienia" się nim.

a niby czemu to? U mnie obsługa telefonu działa świetnie, również w
uchwycie.

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-02-25 23:32:59
Autor: Maciek.
Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał
Tylko, że jak telefon leży sobie wygodnie w uchwycie to raczej nie mam
możliwości "bawienia" się nim.

a niby czemu to? U mnie obsługa telefonu działa świetnie, również w
uchwycie.

Ale są uchwyty i "uchwyty". W jednych występuje brak reakcji na dotyk, w innych nie ma z tym problemu.

Maciek.

Data: 2010-02-25 22:36:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 25 Feb 2010 23:32:59 +0100, Maciek. napisał(a):

Ale są uchwyty i "uchwyty". W jednych występuje brak reakcji na dotyk, w innych nie ma z tym problemu.

jak ktoś kupuje jakiś badziew który blokuje telefon to jego problem.
Uchwyty są tak tanie, że nie widzę żadnego uzasadnienia.

"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-02-25 14:51:43
Autor: jun_dymek
Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)
On 25 Lut, 23:36, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Thu, 25 Feb 2010 23:32:59 +0100, Maciek. napisa (a):

> Ale s uchwyty i "uchwyty". W jednych wyst puje brak reakcji na dotyk, w
> innych nie ma z tym problemu.

jak kto kupuje jaki badziew kt ry blokuje telefon to jego problem.
Uchwyty s tak tanie, e nie widz adnego uzasadnienia.

"geohot to troche narcyz i mitoman" - Pawe "robbo" Kami ski aka Jan
Strybyszewski

Szczerze to nawet nie sprawdzałem czy dotyk dobrze działa w uchwycie,
ale nie o to mi chodzi. Chciałbym jak najwięcej funkcji wykonywać
"bezdotykowo". Jak na razie znalazłem program "Car mode", który
ustawia wszystkie połączenia na głośnik. Wystarczy teraz odebrać
połączenie i z automatu będzie włączony tryb głośnomówiący. Znacie
jakiś program, który umożliwia chociaż odbieranie połączeń komendą
głosową?

Data: 2010-02-26 19:26:35
Autor: osiek
Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 25 Feb 2010 10:50:56 -0800 (PST), jun_dymek napisał(a):
  a następnie włączyć
spowrotem

Waldek, co Ty tam napisałeś????

Data: 2010-03-01 11:39:46
Autor: Marx
Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)
W Windows Mobile mozesz telefon sparowac z urzadzeniem BT, sluchawka albo radiem. A potem doinstalowac aplikacje do wybieranie glosem typu Cyberon Voice Speed Dial. Czy w Androidzie sie tak nie da?
Marx

Nawigacja a funkcje telefonu (HTC Hero)