Nawigacja blow 7" z kamerÄ… cofania E360

Data: 2012-01-02 22:46:31
Autor: BartekK
Nawigacja blow 7" z kamerÄ… cofania E360
Kiedyś były tu-i-tam dyskusje, i pytania "jak to działa i się sprawuje", więc wrzucam fotki z praktyki ;)
Blow GBPS70iBT + kamera E360 z dealextreme http://www.dealextreme.com/p/e360-compact-vehicle-rear-sight-waterproof-video-camera-dc-12v-ntsc-50615 - ale kamerki np http://allegro.pl/kamera-cofania-dedykowana-vw-jetta-passat-cena-top-i2020475433.html albo http://allegro.pl/kamera-cofania-lexus-es-gx-lx-maxitec-opole-i2023863231.html mają dokładnie te same bebechy.

Fotki obrazu w dzień i w nocy: https://picasaweb.google.com/109406031452828361493/BlowGPS70iBT7KameraCofania#

(pl.rec.gps + pl.misc.samochody)

Data: 2012-01-02 23:17:06
Autor: Arbiter
Nawigacja blow 7" z kamer± cofania E360

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomo¶ci news:jdt8kl$iur$1mx1.internetia.pl...
Kiedy¶ były tu-i-tam dyskusje, i pytania "jak to działa i się sprawuje", więc wrzucam fotki z praktyki ;)

dzięki za test, masakra fotki. mam na my¶li co tam masz zamontowane pod lusterkiem, wyglada to conajjmniej jak samochod policji choć oni maja chyba mniej sprzętu w ¶rodku.

A przechodz±c do fotek z kamerki, to w dzień jest ok. A czy nie lepsza by była jaka¶ kamerka czarno biała? Też zastanawiam się nad tak± kamerk±, na ebaju s± w przyzwoitych cenach, bo allegro to szkoda czasu:)

Data: 2012-01-02 23:25:13
Autor: BartekK
Nawigacja blow 7" z kamerďż˝ cofania E360
W dniu 2012-01-02 23:17, Arbiter pisze:
UÂżytkownik "BartekK"<sibi@NOSPAMdrut.org>  napisaÂł w wiadomo¶ci
Kiedy¶ by³y tu-i-tam dyskusje, i pytania "jak to dzia³a i siê sprawuje",
wiĂŞc wrzucam fotki z praktyki ;)

dziêki za test, masakra fotki. mam na my¶li co tam masz zamontowane pod
lusterkiem, wyglada to conajjmniej jak samochod policji choæ oni maja chyba
mniej sprzêtu w ¶rodku.
1. Skonfiguruj tego outlooka albo zmień bramkę, albo coś zrób, by nie psuć kodowania i nie generować takich krzaków
2. Ja nie mam lusterka, to jest dostawczak-blaszak bez szyb z tyłu, więc jest dużo niewykorzystanego miejsca tam gdzie powinno być lusterko.

Data: 2012-01-02 23:21:27
Autor: Arbiter
[...]

i czy masz co¶ wybadane w temacie wy¶wietlaczy do kamerek, tylko możliwie małych a nie takie kineskopy jak w laptopie;)

ja mogę polecić te ledy
http://www.ebay.com/itm/230696895413

Jedne z niewielu  z których jestem zadowolony. Pobieraj± 2W więc daj± ¶wiatła jak 10W żarówka. Ogólnie ciężko kupić mocniejsze żarówki led nawet w oprawkach Bay15d

Data: 2012-01-02 23:34:37
Autor: Papkin
BartekK wrote:
[...]

Slaba w nocy :( Poszukaj innych przetwornikow, wrzuc fotki gdzie mocowales i jak sama kamere. Mam kamere ktora w nocy widzi lepiej, tez od chinoli. W miejscu na oswietlenie rejestracji by sie raczej to nie sprawowalo dobrze, slaba ocena odleglosci, obraz zbyt "plaski".

Sprzet robi wrazenie deloriana z "powrot do przeszlosci" :)
I tak to wszystko odpinac jak wychodzisz do restauracji... chyba ze u Ciebie nie kradna!

Data: 2012-01-02 23:57:37
Autor: BartekK
W dniu 2012-01-02 23:34, Papkin pisze:
BartekK wrote:
[...]

No niestety, tutaj kamera jest zamontowana dość wysoko - tak gdzieś na wysokości 2m co najmniej, i patrzy pod kątem 45' w dół - co w połączeniu z jej kątem widzenia daje widok zderzaka na dole oraz dość daleko do tyłu.
Tyle że cofać na ten obraz - się nie da, bo zniekształcenie jest tak znaczne, że nie można określić co gdzie za chwilę trafi.
Jadę po prostym do tyłu, a np jakiś słupek który mijam z boku - na obrazie zatacza ładne półkole, jakby opływał kulę ;).

Dla mnie ta kamera przede wszystkim służy precyzyjnemu dojechaniu do przeszkody (bo boki to widzę w lusterkach), oraz uniknięcia sytuacji, gdy cofam, a na samym środku stanie mi gość z komórką/gazetą, jest zajęty sobą i nie widzi cofającego auta, a ja w żadnym lusterku nie widzę jego...

Sprzet robi wrazenie deloriana z "powrot do przeszlosci" :)
I tak to wszystko odpinac jak wychodzisz do restauracji... chyba ze u
Ciebie nie kradna!
Niczego nie odpinam, auto stoi w zamkniętym - jak stoi, a jak jedzie to nie zwalniam poniżej 20km/h żeby nie ukradli, kół nie odkręcili itp ;P

Powtarzam- to jest dostawczak, do tego CB na górze ledwo sięgam, fotka robiona komórką trzymaną w ręce wyciągniętej, stąd wygląda to "dość blisko i ciasno".

Data: 2012-01-02 23:41:30
Autor: Plumke.pl
Nawigacja blow 7" z kamerÄ… cofania E360
..

Fotki obrazu w dzień i w nocy:
https://picasaweb.google.com/109406031452828361493/BlowGPS70iBT7KameraCofania#

....ale masz jeszcze gdzie siedziec?

sic!plumke

Nawigacja blow 7" z kamerÄ… cofania E360