Nawigacja do 400 PLN

Data: 2011-10-05 10:00:22
Autor: Wangog
Nawigacja do 400 PLN
Witam

Z gory przepraszam za zapewne kolejne pytanie z cyklu - co wybrac?
Poszukuje nawigacji samochodowej w cenie do 400 PLN.
Mapa Europy mnie nie interesuje. Tylko polska. Wazna jest prosta obsluga bo po sprzet dla kobiety. Darmowa aktualizacja map jest potrzebna. Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.
Multumedia nie koniecznie ale jak by bylo to milo...

Pozdrawiam
Wangog

Data: 2011-10-05 10:41:59
Autor: Agent
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6h2qp$c0q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przy wyborze zwróć na ekran. Ja kupiłem Goclevera i nic nie było widać. Sprzedałem i kupiłem Mio S502 za 305 zł i jestem bardzo zadowolony.

Data: 2011-10-05 10:54:50
Autor: Przemysław Czaja
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "Wangog"

[...]

Osobiście polecam Modecom FreeWay MX2 - cena bez map ok 320zł
Świetny wyświetlacz czytelny nawet w słońcu, navi w pełni odblokowana (wgrasz każdą mapę) dostęp do windowsa przyciskiem z poziomu nakładki.
Wbudowana pamięć 2GB więc nie musisz kupować dodatkowo SDHC a na 2GB to wejdzie bez problemu każda mapa Polski, szybko łapie Fix, świetny transmiter FM, po BT może służyć jako zestaw głośnomówiący - z Nokii E72 wczytuje kontakty bez najmniejszego problemu. Dość długo wybierałem i szukałem navi i powiadam, że w tej cenie nie znajdziesz nic lepszego.
Ja uzywam z aplikacją Navigo9 bo są tanie jak barszcz (49zł) i mają jeszcze jeden plus aktualizację robisz za 11zł kiedy chcesz, czyli np. po 2 latach masz kaprys zrobić aktualizacje to płacisz 11zł i masz najnowszą wersję map.
Tylko asystenta chyba nie ma :(
Oczywiście możesz sobie wgrać AM, iGO i co ci się tylko podoba, ale to już koszta większe AM coś ok 190zł, ale asystenta ma na 100% i live drive, trafic i jeszcze pińcet niepotrzebnych pierdół a jak sobie czytam na PDA, to nowa wersja raczej nie jest dopracowana i stwarza jakieś dziwne problemy.

Data: 2011-10-05 13:10:45
Autor: J.F
Nawigacja do 400 PLN
Użytkownik "Wangog"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Z gory przepraszam za zapewne kolejne pytanie z cyklu - co wybrac?
Poszukuje nawigacji samochodowej w cenie do 400 PLN.
Mapa Europy mnie nie interesuje. Tylko polska.

Ja tam nie wiem, ale latem widzialem w Euro RTV jakies Larki po 160zl.
400 to chyba jednak przesada. Chyba ze z TMC, GSM - ale to trzeba ambitniej sprawdzic co program potrafi.

Wazna jest prosta obsluga bo po sprzet dla kobiety.

Mapamap jest w miare przyzwoita, ale to trzeba sie dopytac co w komplecie.

Darmowa aktualizacja map jest potrzebna.

Nie wiem czy to jeszcze funkcjonuje, czy wszyscy juz kaza sobie placic.
Mapamap z biedronki okazala sie wersja Lite bez prawa do upgrade.

Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.

Automapa ... ale czy ona sie nadaje dla kobiety ?

J.

Data: 2011-10-05 21:46:01
Autor: Agent
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6hdvm$p9t$1@news.onet.pl...
[...]

Te nowe Larki mają ekrany tak samo do d... jak Goclever. W sklepie to jeszcze jest ok ale w słońcu, a nawet w zachmurzony dzień to porażka. Ja nie posłuchałem i musiałem się sam przekonać.

Data: 2011-10-05 23:02:19
Autor: ag
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "Wangog" napisał w wiadomości
[...]

Te nowe Larki majÄ… ekrany tak samo do d... jak Goclever. W sklepie to
jeszcze jest ok ale w słońcu, a nawet w zachmurzony dzień to porażka. Ja
nie posłuchałem i musiałem się sam przekonać.

Wystarczy zakupic fole antyrefleksyjna/poprawiajaca kontrast i problem z ekranem nie jest juz tak uciazliwy.

--

rs2008begin:vcard
fn:rs2008

Data: 2011-10-05 23:34:16
Autor: Przemysław Czaja
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "ag"

[...]

Owszem jest nadal uciążliwy, a śmiem twierdzić, że jest jeszcze gorzej.

Miałem, a właściwie mam nadal 10 letnie "badziewie" AutoNavi 3000 - śmieszny już model archaiczny z odchylaną antenką i ekranem 3,5 cala. Myślę sobie kupię coś szybszego z ekranem ponad 4 cale no i kupiłem Blow 43FBT przez internet, nie mając tego w ręce. Pierwsze wrażenie po odpakowaniu super - niezłe wykonanie, fajne menu itd. do chwili gdy zamontowałem to w aucie. PORAŻKA! W pogodny dzień, nawet gdy słońce nie świeciło na wyświetlacz, nic nie było widać (ekran błyszczący jak lustro) w starej navi, którą uważałem za rupieć obraz w tych samych warunkach jak żyleta. Po rozmowie z serwisem Blow i upewnieniu się, że ten typ tak ma, odesłałem urządzenie do sklepu - oddali kasę bez jednego słowa sprzeciwu. Po tej nauczce brałem już każdą navi do ręki i wychodziłem ze sklepu (jeśli się dało oczywiście) w zakresie cenowym jaki mnie interesowal jedynie Modecom podołał zadaniu - myślę, że ma wyświetlacz na poziomie navi za ok 800zł.
Podsumowanie - wystrzegajcie się navi z błyszczącym wyświetlaczem, nie wiem dlaczego tak się dzieje, nie chodzi tu nawet o refleksy, te ekrany są po prostu mdłe już na starcie.

Data: 2011-10-11 16:42:09
Autor: radekp@konto.pl
Nawigacja do 400 PLN
Wed, 5 Oct 2011 23:34:16 +0200, w <j6iih5$hc2$1@mx1.internetia.pl>, Przemys³aw
Czaja <przempo@poczta.fm> napisa³(-a):

Podsumowanie - wystrzegajcie siê navi z b³yszcz±cym wy¶wietlaczem, nie wiem dlaczego tak siê dzieje, nie chodzi tu nawet o refleksy, te ekrany s± po prostu md³e ju¿ na starcie.

Potwierdzam, stareñska Akira MM512/517 z panelem Innovision ma obraz ¿yleta w
porównaniu z Gocleverem.
U¿ywana na Allegro za 70z³. Bije na g³owê te za 300z³.

Nawigacja do 400 PLN