Nawigacja do 400 PLN

Data: 2011-10-05 10:41:59
Autor: Agent
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "Wangog" <Wangog78@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j6h2qp$c0q$1inews.gazeta.pl...
Witam

Z gory przepraszam za zapewne kolejne pytanie z cyklu - co wybrac?
Poszukuje nawigacji samochodowej w cenie do 400 PLN.
Mapa Europy mnie nie interesuje. Tylko polska. Wazna jest prosta obsluga bo po sprzet dla kobiety. Darmowa aktualizacja map jest potrzebna. Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.
Multumedia nie koniecznie ale jak by bylo to milo...

Przy wyborze zwróć na ekran. Ja kupiłem Goclevera i nic nie było widać. Sprzedałem i kupiłem Mio S502 za 305 zł i jestem bardzo zadowolony.

Nawigacja do 400 PLN