Nawigacja do 400 PLN

Data: 2011-10-05 10:54:50
Autor: Przemysław Czaja
Nawigacja do 400 PLN

Użytkownik "Wangog"

Z gory przepraszam za zapewne kolejne pytanie z cyklu - co wybrac?
Poszukuje nawigacji samochodowej w cenie do 400 PLN.
Mapa Europy mnie nie interesuje. Tylko polska. Wazna jest prosta obsluga bo po sprzet dla kobiety. Darmowa aktualizacja map jest potrzebna. Asystent pasa ruchu i info o korkach tez by sie przydaly.
Multumedia nie koniecznie ale jak by bylo to milo...

Osobiście polecam Modecom FreeWay MX2 - cena bez map ok 320zł
Świetny wyświetlacz czytelny nawet w słońcu, navi w pełni odblokowana (wgrasz każdą mapę) dostęp do windowsa przyciskiem z poziomu nakładki.
Wbudowana pamięć 2GB więc nie musisz kupować dodatkowo SDHC a na 2GB to wejdzie bez problemu każda mapa Polski, szybko łapie Fix, świetny transmiter FM, po BT może służyć jako zestaw głośnomówiący - z Nokii E72 wczytuje kontakty bez najmniejszego problemu. Dość długo wybierałem i szukałem navi i powiadam, że w tej cenie nie znajdziesz nic lepszego.
Ja uzywam z aplikacją Navigo9 bo są tanie jak barszcz (49zł) i mają jeszcze jeden plus aktualizację robisz za 11zł kiedy chcesz, czyli np. po 2 latach masz kaprys zrobić aktualizacje to płacisz 11zł i masz najnowszą wersję map.
Tylko asystenta chyba nie ma :(
Oczywiście możesz sobie wgrać AM, iGO i co ci się tylko podoba, ale to już koszta większe AM coś ok 190zł, ale asystenta ma na 100% i live drive, trafic i jeszcze pińcet niepotrzebnych pierdół a jak sobie czytam na PDA, to nowa wersja raczej nie jest dopracowana i stwarza jakieś dziwne problemy.

Nawigacja do 400 PLN