Nawigacja podpinana do CAN

Data: 2012-02-25 18:54:26
Autor: Cavallino
Nawigacja podpinana do CAN
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jib6j9$bkr$1usenet.news.interia.pl...
http://pclab.pl/art48478.html

W końcu to zrobili.

Znaczy co ma to niby dać?

Data: 2012-02-25 18:01:42
Autor: Michał
Nawigacja podpinana do CAN
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jib6j9$bkr$1usenet.news.interia.pl...
> http://pclab.pl/art48478.html
>

> W końcu to zrobili.

Znaczy co ma to niby dać?

w tunelu się nie zgubi - jak te wbudowane ;) ?

Data: 2012-02-26 12:26:15
Autor: JK
Nawigacja podpinana do CAN

UĹźytkownik "megrims"<megrimsNOSPAM@interia.pl>  napisał w wiadomości
http://pclab.pl/art48478.html

W końcu to zrobili.

Znaczy co ma to niby dać?

w tunelu się nie zgubi - jak te wbudowane ;) ?

W tunelu to dość ciężko się zgubić :-)

JK

Data: 2012-02-26 12:40:15
Autor: Cavallino
Nawigacja podpinana do CAN
Użytkownik "JK" <jaka857@interia.pl> napisał w wiadomości news:jid4sm$de3$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Już nie mówiąc o tym, że tunel musiałby być baaaardzo długi, żeby nawigacja przestała działać.....
Bo jakichś drastycznych zmian prędkości ciężko się spodziewać.

Data: 2012-02-26 13:47:24
Autor: Michał
Nawigacja podpinana do CAN
> [...]

Bo jakichś drastycznych zmian prędkości ciężko się spodziewać.

co nie zmienia faktu że lepiej jak sobie nawigacja
na czas braku GPS weźmie dane z kierownicy i kół :)

a ona tam chyba jeszcze jakieś obroty i temp zczytuje ?

Data: 2012-02-26 17:56:09
Autor: nom
Nawigacja podpinana do CAN

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jidd5c$cmi$1inews.gazeta.pl...
a ona tam chyba jeszcze jakieś obroty i temp zczytuje ?

Jak ma z czego to zczytuje.

PS. musisz cytować trzy posty pod rząd jak odnosisz swoją odpowiedź do jednego zdania?

Data: 2012-02-27 00:20:27
Autor: dominik
Nawigacja podpinana do CAN
On 2012-02-26 14:47,  Michał wrote:
Już nie mówiąc o tym, że tunel musiałby być baaaardzo długi, żeby nawigacja przestała działać.....
Bo jakichś drastycznych zmian prędkości ciężko się spodziewać.
co nie zmienia faktu Ĺźe lepiej jak sobie nawigacja
na czas braku GPS weźmie dane z kierownicy i kół :)

Nowsze carminaty tak owszem potrafią.

Nawigacje bez tych dodatkowych informacji, udają, że auto porusza się tak
jak poprzednio, nawet wyjeżdża z złego miejsca, po czym stają i deko
głupieją.

Tuneli u nas nie ma za wiele, są jednak parkingi podziemne i te potrafią
ogłupić navi z telefonu.

--
      _[_]_
       (")              dominik, gg:919564

Data: 2012-02-27 10:11:10
Autor: news-gazeta
Nawigacja podpinana do CAN

[...]

To proponuję przejechać się tunelami w Austrii - nie dość że długie, to jeszcze są zjazdy po drodze - jak nie jesteś zorientowany i nie patrzysz na znaki to można się rozczarować...

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-02-27 10:53:45
Autor: kamil
Nawigacja podpinana do CAN
On 27/02/2012 09:11, news-gazeta wrote:

[...]

Jak nie patrzysz na znaki i nie orientujesz się w zjazdach w tunelu, to pora oddać prawo jazdy tam gdzie kupiłeś.

Do jeziora tez wjedziesz, bo nawigacja kazała skręcić a bez niej nie myślisz?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-27 13:28:57
Autor: news-gazeta
Nawigacja podpinana do CAN

[...]

Ale do kogo teraz pijesz? Czy ja mam problem z navi w tunelach?
Przeciez pisalem to jako odpowiedz do posta poprzedzajacego - nie ogarniasz tego?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-02-27 14:09:55
Autor: J.F
Nawigacja podpinana do CAN
Użytkownik "kamil"  napisał w wiadomości
[...]

No, jesli chcac jechac do hotelu X na ulicy Y potrafisz prawidlowo wybrac zjazd np "wroclaw-stadion" w dodatku napisany po norwesku, to chyba nalezy ci pogratulowac superinteligencji.

Do jeziora tez wjedziesz, bo nawigacja kazała skręcić a bez niej nie myślisz?

Po nocy ? Wygladalo jak kazda inna kaluza :-)

J.

Data: 2012-02-27 13:33:27
Autor: kamil
Nawigacja podpinana do CAN
On 27/02/2012 13:09, J.F wrote:
[...]

Nie wiem, czy istnieją na rynku nawigacje nie pokazujące i mówiące jaki jest nastepny zjazd i za ile metrów, ale moja tak właśnie robi.

Do jeziora tez wjedziesz, bo nawigacja kazała skręcić a bez niej nie
myślisz?

Po nocy ? Wygladalo jak kazda inna kaluza :-)

A tego przedszkola tu wczoraj nie było! ;)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-27 17:44:31
Autor: Cavallino
Nawigacja podpinana do CAN
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jifhbf$f6b$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jechałem, z nawi i jakoś nie miałem problemów z trafieniem we właściwy.

Data: 2012-02-28 08:18:26
Autor: LEPEK
Nawigacja podpinana do CAN
W dniu 2012-02-27 17:44, Cavallino pisze:

Jechałem, z nawi i jakoś nie miałem problemów z trafieniem we właściwy.

Z trafieniem "w" to problemu nie ma, bo przed nim nawigacja łapie sygnał i "prowadzi". Gorzej jest, jak zaraz za tunelem jest rozjazd, zjazd, skrzyżowanie, a nawigacja w czasie jazdy tunelem zgubi sygnał i co najwyżej przewiduje sobie ruch pojazdu na podstawie ostatniej zarejestrowanej prędkości, bądź prędkości dozwolonej - wtedy przydaje się umiejętność szybkiego czytania (np. po włosku, albo francusku) i podejmowania szybkich oraz trafnych decyzji ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-02-27 09:29:19
Autor: Chris
Nawigacja podpinana do CAN
JK nabazgrał(a):

[...]

Nie byłeś w Paryżu :)

Data: 2012-02-27 11:59:34
Autor: Tomasz Finke
Nawigacja podpinana do CAN
W dniu 2012-02-27 09:29, Chris pisze:

Nie byłeś w Paryżu :)

W Wiedniu i Oslo też są rozwidlenia dróg w tunelach.

T.

Data: 2012-02-27 12:02:48
Autor: Chris
Nawigacja podpinana do CAN
Tomasz Finke nabazgrał(a):

W dniu 2012-02-27 09:29, Chris pisze:
Nie byłeś w Paryżu :)
W Wiedniu i Oslo też są rozwidlenia dróg w tunelach.

Nie byłem więc nie powiem :) jeszcze wszystko przedemną :)

ps. W Paryżu w tunelach były nawet stacje benzynowe :)

Data: 2012-02-27 17:43:50
Autor: Cavallino
Nawigacja podpinana do CAN
Użytkownik "Chris" <spam@spam.net> napisał w wiadomości news:jifet0$7if$1inews.gazeta.pl...

[...]