Data: 2010-04-11 23:00:33 | |
Autor: porterhouse | |
Nawigacja - pomiar wysokosci | |
pewno jest wysokosciomierz cisnieniowy - ale jego trzeba odpowiednio skalibrowac. I jaki w tym niby problem? Kalibracja to wogole zle slowo bo sugeruje za jakis technik/inzynier musi kalibrowac urzadzenie. Pilot raczej ustawia wysokosciomierz na cisnienie danego lotniska - calosc zajmuje mniej niz 10 sekund. Kazdy pilot malej Cessny to robi i wszystko dziala. -- |
|
Data: 2010-04-12 01:24:20 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Nawigacja - pomiar wysokosci | |
porterhouse wrote:
I jaki w tym niby problem? Kalibracja to wogole zle slowo bo sugeruje zaNo, ale jeszcze można np. pomylić QNH z QFE itp... |
|
Data: 2010-04-12 19:47:57 | |
Autor: mkarwan | |
Nawigacja - pomiar wysokosci | |
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:hptlmo$83v$1news.onet.pl... porterhouse wrote: http://heading.pata.pl/wysok1.htm |
|