Nawigacja samochodowa: czy ekran 4.3 cala ma zalety w porównaniu do 3.5?

Data: 2009-04-17 11:51:15
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Nawigacja samochodowa: czy ekran 4.3 cala ma zalety w porównaniu do 3.5?
Kolega/żanka Marcin Narzynski napisał/a:
Ciekawi mnie, czy warto rozważać zakup nawigacji GPS z większym
ekranem. Czy większe pole zasłonięte przez urządzenie jest
rekompensowane w jakiś  sposób zaletami użytkowymi?

IMHO mniejszym problemem jest pole zasłonięte przez nawigację niż konieczność odrywania wzroku od ulicy celem wpatrywania się w maleńki ekranik gps'a. Ale to pewnie zależy jeszcze od tego, jaki kto ma wzrok i jaką szybę...
Inna sprawa - wiem, że gps'a nie należy dotykać w czasie jazdy, ale i tak wielu to robi, a łatwiej i bezpieczniej trafić paluchem w większy przycisk na większym ekranie, niż dziubdziać się rysikiem.

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-04-17 11:59:41
Autor: Marcin Narzynski
[...]

Czyli większy ekran daje większą łatwość operacji dotykowych?
To by mnie przekonało. Zwłaszcza, że planuję czasem jakieś bajki dziecku włączyć i większy ekran chyba lepiej się do tego nada.

Data: 2009-04-17 12:21:20
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs9k0s$vh7$1news.onet.pl...
Czyli większy ekran daje większą łatwość operacji dotykowych?
To by mnie przekonało. Zwłaszcza, że planuję czasem jakieś bajki dziecku włączyć i większy ekran chyba lepiej się do tego nada.
A moglbys podpowiedziec typ urzadzenia, ktore masz zamiar kupic? Wlasnie sie zastanawiam nad czyms co pozwoli zabawic dzieciaki w czasie jazdy.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8

Data: 2009-04-17 12:27:45
Autor: mateusx6

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:gs9loc$ob9$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zależy do jakiej kwoty... jak do 400zl to polecam Lark FreeBird 43.0 ekran 4,3 cala, odtwarza avi wiec nie bedziesz musial kompresowac bajek z kompa do formatu nawigacji tylko skopiujesz sobie ja na karte mmc, sd itp Aha... latwo ja odblokowac.. i instalowac inne mapy.

Ja mam obecnie larka 35.3 i nie ma na co narzekac.

Data: 2009-04-17 12:28:54
Autor: mateusx6
Nawigacja samochodowa: czy ekran 4.3 cala ma zalety w porównaniu do 3.5?
jakby co to tu link http://www.wasserman.pl/index.php?products=product&prod_id=697 na alledrogo taniej :)

Data: 2009-04-17 12:22:47
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Wiekszy o 0.8"? jesli nawet to niewiele...

Zwłaszcza, że planuję czasem jakieś bajki
dziecku włączyć i większy ekran chyba lepiej się do tego nada.

Ale poza tym to kochac dziecko jak wlasne? ;)

Data: 2009-04-17 13:37:53
Autor: Arek (G)
Marcin Narzynski pisze:
[...]

Bajki z nawigacji przyklejonej na przedniej szybie? Niezły pomysł.

A.

Data: 2009-04-17 16:02:22
Autor: radekp@konto.pl
Nawigacja samochodo wa: czy ekran 4.3 c ala ma zalety w por ównaniu do 3.5?
Fri, 17 Apr 2009 11:59:41 +0200, w <gs9k0s$vh7$1@news.onet.pl>, "Marcin
Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał(-a):

Czyli większy ekran daje większą łatwość operacji dotykowych?
To by mnie przekonało. Zwłaszcza, że planuję czasem jakieś bajki dziecku włączyć i większy ekran chyba lepiej się do tego nada.

Zapomnij. Nie nada się 3,5" jak i 4,3".
Ekran 3,5" w zupełności do nawigowania wystarcza, a jeżeli chcesz używać poza
autem to ma same zalety (mniej pożera baterii, mieści się w kieszeni).

IMHO 4,3" do auta może być, ale tylko do auta. Na zewnątrz gorzej się sprawdzi.

Nawigacja samochodowa: czy ekran 4.3 cala ma zalety w porównaniu do 3.5?