Nawigacja samochodowa na rower?

Data: 2011-07-14 13:03:14
Autor: kamil/Endurorider.pl
Nawigacja samochodowa na rower?
Użytkownik "PanRatio" <panratio@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a9c9fb7-7b64-4482-b9b8-4bef942ea8dfb21g2000yqc.googlegroups.com...
Dzień dobry.

Czy jeżeli teoretycznie chciałbym dojechać rowerem z Gdańska do
Lublina, to mógłbym zamontować nawigację samochodową np. Lark FreeBird
43.3  i korzystać z AutoMapy? Jest to przydatne dla rowerzystów czy
nie bardzo?
===

Nawigacja wyznaczy Ci samochodową drogę czyli główne drogi. Poza tym bez ładowania bateria padnie bardzo szybko.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-14 16:33:16
Autor: ToMasz
W dniu 14.07.2011 13:03, kamil/Endurorider.pl pisze:
[...]

jak chcesz jechać drogami głównymi - proszę bardzo. zadbaj jednak o
ładwanie w czasie drogi. JA jednak korzystam z map UMP, w telefonie
komórkowym. Dzięki UMP zobaczysz szlaki, scieżki, przez las i pola.
ToMasz

Data: 2011-07-14 18:46:30
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivmucq$9q1$1inews.gazeta.pl...

[...]

Autor pytał o NAWIGACJĘ SAMOCHODOWĄ Z AUTOMAPĄ!

Data: 2011-07-14 19:49:15
Autor: ToMasz
kamil/Endurorider.pl pisze:

[...]

pytał również o to czy jest to przydatne czy nie bardzo. przepraszam.
już będe cicho.

ToMasz

Data: 2011-07-14 21:45:39
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivna6u$dl5$1inews.gazeta.pl...
pytał również o to czy jest to przydatne czy nie bardzo. przepraszam.
już będe cicho.

Nie, no bez przesady :)