Nawigacja w Audi A4B6

Data: 2013-07-08 14:56:27
Autor: AT
Nawigacja w Audi A4B6
> Zastanawiam się czy jest sens uruchamiania wbudowanej nawigacji
"Navigation Plus" w moim samochodzie. W tej chwili brakuje mi płyty z
mapami i oprogramowania w innym języku niż niemiecki. Koszt uruchomienia
to około 250zł.

Jak się sprawuje ta nawigacja w porównaniu do Automapy?

Brat kupował do A4 z 2002r w ASO 1.9TDI  3 lata temu i w sumie nie korzysta z tego
kupił w końcu garmina :) a kilka stówek zapłacił w ASO za same CD

pozdrawiam

Data: 2013-07-08 13:18:16
Autor: Piotr Klimek
Nawigacja w Audi A4B6
Dnia (Mon, 8 Jul 2013 14:56:27 +0200) ktos podajacy sie za AT
wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]

kupił w końcu garmina :) a kilka stówek zapłacił w ASO za same CD

Automape na palmtopie już posiadam a z tą nawigacją i tak muszę coś zrobić
bo tam jest sporo innych opcji zintegrowanych a w tej chwili jest tam tylko język
niemiecki, którego nie znam. Dam jej szansę.

Piotr Klimek
Audi A4 B6 3.0 Quattro

Nawigacja w Audi A4B6