Nawigacja w Biedronce Goclever 5070

1 Data: Listopad 14 2011 21:32:09
Autor: Arbiter
Nawigacja w Biedronce Goclever 5070

2 Data: Listopad 14 2011 21:54:03
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
W dniu 14-11-2011 21:32, Arbiter pisze:
Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/856,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

32" na przednia szybe? ;]

3 Data: Listopad 14 2011 22:03:37
Autor: ToM
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
W dniu 2011-11-14 21:54, K pisze:
W dniu 14-11-2011 21:32, Arbiter pisze:
Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/856,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

32" na przednia szybe? ;]

Gdzie Ty widzisz 32"? Bo chyba Ci si臋 pomerda艂o z nast臋pn膮 reklam膮 TV LCD 32"...

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

4 Data: Listopad 14 2011 22:10:24
W dniu 14-11-2011 22:03, ToM pisze:
W dniu 2011-11-14 21:54, K pisze:
[...]

a to nie jest jedna reklama w sensie ze do tej navi daja ten tv? ;] wez powiedz ze to nieprawda.

5 Data: Listopad 14 2011 22:24:43
Autor: TomWi
W dniu 2011-11-14 21:32, Arbiter pisze:
Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/856,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

a ktos wie jak wyglada sprawa z innymi mapami w tym modelu?

6 Data: Listopad 14 2011 23:46:31
Autor: dremka
TomWi napisal:

a ktos wie jak wyglada sprawa z innymi mapami w tym modelu?

W 5070 nie wiem, w 5055 AutoMapa daje sie zainstalowac, trzeba wyedytowac jeden klucz w rejestrze WinCE.

--
dremka

7 Data: Listopad 15 2011 00:23:29
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
W dniu 2011-11-14 21:32, Arbiter pisze:
Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/856,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

Taki sobie procek ztcw.
No i RAMu za ma艂o. Mam Mio Moov 500 z 64MB, brat ma S502 ze 128MB. R贸偶nica w dzia艂aniu AM jest widoczna po zapchaniu spor膮 ilo艣ci膮 punkt贸w POI z Miplo.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

8 Data: Listopad 15 2011 00:38:53
Autor: TomWi
[...]

a bez zapchania spora iloscia POI jest roznica?
potrzebuje jakas nawigacje wrzucic do schowka w razie w.. a cena lepsza niz larka 50.3, wiec kusi

9 Data: Listopad 15 2011 10:29:55
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak
W dniu 2011-11-15 00:38, TomWi pisze:
[...]

Ale Moov 500 jest niewiele dro偶szy. Imho warto do艂o偶y膰, je艣li to co艣 ma tak skandaliczny ekran jak tu ludzie pisz膮.

--

10 Data: Listopad 15 2011 13:06:31
Autor: Agent
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070

U偶ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j9tbeg$q5d$1news.dialog.net.pl...
[...]

S502 te偶 nie jest drogi. Kupi艂em 4 miesi膮ce temu za 305 z艂. Ekran ma chyba ten sam co Moov500 ale 艂adniejsz膮 i ciensz膮 obudow臋 oraz 128 MB RAM

11 Data: Listopad 15 2011 14:52:38
Autor: ToM
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
ciach...

[...]

A co my艣licie o tym:
https://www.hurt.com.pl/nawigacja-gps-modecom-freeway-mx2-5,p8433.html

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

12 Data: Listopad 15 2011 16:05:15
Autor: Maciej M.
On 2011-11-15 14:52, ToM wrote:

[...]

Niedawno kupi艂em, dzia艂a nie narzekam.

Problem贸w z widoczno艣ci膮 ekranu w dzie艅 nie ma, musz臋 tylko kabel TNC dokupi膰 do pe艂ni szcz臋艣cia.

--
MM

13 Data: Listopad 18 2011 20:22:22
Autor: radekp@konto.pl
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
Tue, 15 Nov 2011 00:23:29 +0100, w <j9s7th$ahs$1@news.dialog.net.pl>, "Marcin
\"Kenickie\" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisa(-a):

No i RAMu za ma硂. Mam Mio Moov 500 z 64MB, brat ma S502 ze 128MB.
R罂nica w dzia砤niu AM jest widoczna po zapchaniu spor ilo禼i punkt體
POI z Miplo.

Punkty z miplo masz obecnie wbudowane w AM.

Ale kupowa Goclevera i tak nie warto -- ekran to 縠nada.

14 Data: Listopad 15 2011 00:40:43
Autor: BartekK
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
W dniu 2011-11-14 21:32, Arbiter pisze:
Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/856,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki
Fajnie, szkoda 偶e zn贸w z 艂adowark膮-zag艂uszark膮 (po w艂膮czeniu - praktycznie ka偶de radio CB zostaje zapchane na +9S szumem)

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

15 Data: Listopad 15 2011 14:34:29
Autor: elmer radi radisson
On 2011-11-15 00:40, BartekK wrote:

Fajnie, szkoda 偶e zn贸w z 艂adowark膮-zag艂uszark膮 (po w艂膮czeniu -
praktycznie ka偶de radio CB zostaje zapchane na +9S szumem)

wez dwa rdzenie ferrytowe i na jednym zaloz kilka zwojow kabla od ladowarki, a drugi na kablu zasilajacym radio. Navie z biedronki
wyleczylo to z zagluszania calkowicie.

--

memento lorem ipsum

16 Data: Listopad 15 2011 22:10:54
Autor: jerzu
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
On Tue, 15 Nov 2011 14:34:29 +0100, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

wez dwa rdzenie ferrytowe i na jednym zaloz kilka zwojow kabla od
ladowarki, a drugi na kablu zasilajacym radio. Navie z biedronki
wyleczylo to z zagluszania calkowicie.

Dzia砤 po硂wicznie. I to z oryginaln 砤dowark HTC.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

17 Data: Listopad 16 2011 14:59:07
Autor: elmer radi radisson
On 2011-11-15 22:10, jerzu wrote:

Dzia砤 po硂wicznie. I to z oryginaln 砤dowark HTC.

Wiecej zwojow, lepszy rdzen? ;). Jest szansa na poprawe. W kazdym
razie u mnie podzialalo to wystarczajaco dobrze. Inna sprawa
jesli sie to gdzies 'ulewa' poza linia zasilajaca i indukuje
sie bezposrednio sygnalem w.cz. od strony anteny albo w radiu
z plastikowa pokrywa obudowy ;)

--

memento lorem ipsum

18 Data: Listopad 16 2011 21:45:57
Autor: jerzu
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
On Wed, 16 Nov 2011 14:59:07 +0100, elmer radi radisson
<radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> wrote:

Wiecej zwojow, lepszy rdzen? ;)

Wi阠ej zwoj體 ju zrobi nie mog, zw砤szcza na kablu od 砤dowarki do
telefonu - bo mi ledwo go starcza :) A rdzenie mam wywleczone ze
starej, kolorowej kserokopiarki Canona, IMHO powinny by OK.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

19 Data: Listopad 17 2011 08:46:17
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak
On 2011-11-15 22:10, jerzu wrote:

Dzia艂a po艂owicznie. I to z oryginaln膮 艂adowark膮 HTC.

[...]

W tym ostatnim przypadku, to si臋 radio otwiera i wykleja miedzian膮 foli膮 obudow臋 od 艣rodka. :P

--

20 Data: Listopad 18 2011 01:24:53
Autor: BartekK
On 2011-11-15 22:10, jerzu wrote:

[...]

Niestety, 99% ma艂ych 艂adowarek posiada otwarte rdzenie cewek w przetwornicy (a jak toroid -to baaardzo marny), wi臋c robi膮 za anten臋 elektromagnetyczn膮 "same z siebie", a kablami wychodzi tylko to, co si臋 "na powr贸t" w nich zaindukuje

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

21 Data: Listopad 18 2011 11:19:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
Hello BartekK,

Friday, November 18, 2011, 1:24:53 AM, you wrote:

[...]
Niestety, 99% ma硑ch 砤dowarek posiada otwarte rdzenie cewek w
przetwornicy (a jak toroid -to baaardzo marny), wi阠 robi za anten
elektromagnetyczn "same z siebie", a kablami wychodzi tylko to, co si
"na powr髏" w nich zaindukuje

Nie tak - przede wszystkim "oszcz阣za si" na kondensatorach - zamiast
porz眃nych kondensator體 o ma砮j ESR i ESL pakuje si byle badziewia o
za ma砮j pojemno禼i i za du縠j impedancji. Poniewa najwi阫sza
pulsacja pr眃u w przetwornicy step-down jest na jej wej禼iu, to
przewody prowadz眂e do gniazda zapalniczki robi za anteny siej眂e
zak丑ceniami. I dok砤danie "pier禼ionk體" na przewody mi阣zy 砤dowark
a urz眃zeniem to ju tylko pudrowanie.

--
Best regards,

22 Data: Listopad 18 2011 12:03:23
Autor: BartekK
[...]

Nie tak - przede wszystkim "oszcz臋dza si臋" na kondensatorach - zamiast
porz膮dnych kondensator贸w o ma艂ej ESR i ESL pakuje si臋 byle badziewia o
za ma艂ej pojemno艣ci i za du偶ej impedancji.
A to te偶. Ale co powiesz na stosowanie d艂awika (w stepdown!) w formie kawa艂ka pr臋cika (jak wk艂adz z o艂贸wka) i na tym nawini臋te N zwoj贸w (wygl膮da jakby chi艅skie dzieci robi艂y te d艂awiki na z.p.t.)? Miniaturka "anteny ferrytowej"? A tak wygl膮da _oryginalna_ 艂adowarka "HTC" ... Kondensatory to oczywi艣cie elektrolity "najta艅sze jakie uda艂o si臋 znale藕膰"

--
| Bart艂omiej Ku藕niewski

23 Data: Listopad 18 2011 12:21:53
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, November 18, 2011, 12:03:23 PM, you wrote:

[...]
A to te. Ale co powiesz na stosowanie d砤wika (w stepdown!) w formie
kawa砶a pr阠ika (jak wk砤dz z o丑wka) i na tym nawini阾e N zwoj體
(wygl眃a jakby chi駍kie dzieci robi硑 te d砤wiki na z.p.t.)? Miniaturka
"anteny ferrytowej"? A tak wygl眃a _oryginalna_ 砤dowarka "HTC" ...
Kondensatory to oczywi禼ie elektrolity "najta駍ze jakie uda硂 si znale兼"

Przetwornice step-down pracuj zazwyczaj w trybie CCM, bez gwa硉ownych
zmian pr眃u w d砤wiku i zasi阦 zak丑ce przekazywanych drog
magnetyczn jest stosunkowo niewielki w por體naniu z tym, co dzieje
si na 禼ie縦ach i przewodach po stronie wej禼ia przetwornicy.

Oczywi禼ie stosowanie rdzenia walcowego czy szpulkowego
nieekranowanego nie jest zgodne ze sztuk ale - wbrew pozorom - nie
stanowi takiego k硂potu. Tym bardziej, 縠 fizyczna d硊go舵 takich
rdzni jest mikroskopijna i wi阫szo舵 pola zamyka si w ma砮j
odleg硂禼i od rdzenia.

--
Best regards,

24 Data: Listopad 15 2011 08:06:53
Autor: Agent
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070

U縴tkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisa w wiadomo禼i news:j9rts9$bte$1inews.gazeta.pl...
Od 1 grudnia GoClever 5070 w biedronie

http://fanbiedronki.pl/gazetka/2011.11.21.prezenty/856,GPS,Goclever,5070,Nawigacja,z,Biedronki

Nie wiem jak 5070 ale w poprzednim modelu nawigacji GoClever z Biedronki kt髍 kupi砮m widoczno舵 ekranu w s硂馽u by砤 po prostu beznadziejna. Ech, 縠by to tylko w s硂馽u - po prostu jak latem jest s硂馽e za chmurami to i tak kiepsko wida. Szybko to sprzeda砮m i kupi砮m Mio S502 w kt髍ym ekran w por體naniu do GoClevera to rewelacja.

25 Data: Listopad 17 2011 04:11:46
Autor: pablo
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
czy kto mi mo縠 powiedzie czy w tym biedronkowym gpsie znajd ma砮 miejscowo禼i typu Orzesze (woj. 秎眘kie)?

26 Data: Listopad 17 2011 13:36:25
Autor: J.F
Re: Nawigacja w Biedronce Goclever 5070
U縴tkownik "pablo"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:30578969.
czy kto mi mo縠 powiedzie czy w tym biedronkowym gpsie znajd ma砮 miejscowo禼i typu Orzesze (woj. 秎眘kie)?

Slaskie Orzesze wcale nie jest takie male, za to jest wredne  i inne nawi tez maja klopoty :-)

J.

Nawigacja w Biedronce Goclever 5070