Nawigacja z kamerą cofania

Data: 2010-12-08 08:31:35
Autor: MW
Nawigacja z kamerą cofania
Miałem i mogę polecić. Obraz czytelny i wyraźny, kamera - dowolna (ta w zestawie to CCD, całkiem przyzwoita), to transmiter uniwersalny (o ile kamera nadaje obraz zgodny z PAL).
Odbiornik umiejscowiony jest w uchwycie, który - niezależnie od stopnia naładowania akumulatora - musi byc cały czas zasilany, i ole ma działać oczywiście. Oznacza to wiecznie wiszące kable, co mnie przeszkadzało. Sprzedałem razem z samochodem.

MW

MW

Nawigacja z kamerą cofania