Nawozy sztuczne i fosfaty

Data: 2009-09-21 09:13:43
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
Wspominalem bodajze wyzej kazachska Company notowana w Londynie:
Sunkar.com  albo SKR na LSE
Ja tam wszedlem i trzymam ok 1  promille  akcji. (na 160 mln w obrocie), dzis od rana bije jak gejzer w gore.
Jest szansa na szybkie podwojenie i nawet potrojenie wkladu a na dluzsza mete
to tzw multi-bagger. O ile szybko nie przejma go Chinczycy.

Polecam uwadze bo ja juz nie mam szmalu aby dokupic wiecej.
Dobry makler powinien taki zakup umozliwic.
Cena za jedna akcje 16.5p dzis rano ale juz teraz wyzej, ok 17p

fatso

Data: 2009-09-21 11:44:25
Autor: jan kowalski
Nawozy sztuczne i fosfaty
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):

fatso

co ty pieprzysz....
jestes "chrzczonym" zydem i zadne spekulacje Ci nie wychodza....
naciolem sie na hardex za Twoja namowa... i dupa
wszystkim chcesz udowodnic ze jestes the best a jestes ni to ni to ni Polak,ni Bilorusin, ni Zyd...  --

Data: 2009-09-21 14:13:38
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
jan kowalski wrote:
[...]

zyd jestem, przynajmniej z natury.
Wlasnie sprzedalem polowe tego Sunkar bo nie moglem zniesc ze zysk lezy na stole
i ja na niego z daleka patrze. Zarobilem ok  6 tys zl.
A ty-Polaku- ile dzis zarobiles na gieldzie?

Data: 2009-09-21 15:56:21
Autor: totus
Nawozy sztuczne i fosfaty
jan kowalski wrote:

naciolem sie na hardex za Twoja namowa... i dupa

Naprawdę kupiłeś akcje bo na płocie ktoś na pisał, że warto? To teraz się nie dziwię, że tak się denerwujecie jak komuś prognoza nie wyjdzie. Żeby na jakieś bzdety w internecie kłaść własne pieniądze na to nie wpadłem.

Data: 2009-09-21 14:02:50
Autor: jan kowalski
Nawozy sztuczne i fosfaty
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
jan kowalski wrote:

> [...]

Naprawdę kupiłeś akcje bo na płocie ktoś na pisał, że warto? To teraz się nie dziwię, że tak się denerwujecie jak komuś prognoza nie wyjdzie. Żeby na jakieś bzdety w internecie kłaść własne pieniądze na to nie wpadłem.

nawet na bankierze.pl  naganiles.....
/oczywiscie jako fachowiec powyzej 40zl./
dobrze z usrednilemi wywalilem w pizdu...
dieter dobrze radzil, zeby poczekac ...

Data: 2009-09-21 16:38:03
Autor: totus
Nawozy sztuczne i fosfaty

jan kowalski wrote:

> [...]

nawet na bankierze.pl  naganiles.....
/oczywiscie jako fachowiec powyzej 40zl./
dobrze z usrednilemi wywalilem w pizdu...

I taką pustą głowę jak Twoja udało mi się nagonić? Ustawiłeś mi resztę dnia. Dziękuję.

Data: 2009-09-21 16:02:24
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
totus wrote:
I taką pustą głowę jak Twoja udało mi się nagonić? Ustawiłeś mi resztę dnia. Dziękuję.

ten tlumok narzeka na calkiem dobra f-me. Siedze tam, ujebany i zakupiony sam za ok 40 zl.
Na Boze Narodzenie bedzie po 100 zl ten Hardex bo czas divi bedzie sie szybko zblizal.

fatso

Data: 2009-09-21 17:22:06
Autor: jan kowalski
Nawozy sztuczne i fosfaty
totus wrote:
> [...]
Na Boze Narodzenie bedzie po 100 zl ten Hardex bo czas divi bedzie sie szybko zblizal.

ty niby zydzie brales po 45zl a bujasz sie ze po 40 zeta

ty jestes  cos na miare tego od Sasiadow
ni Zyd ni Polak taki przydupas... juz lepiej byc tlumokiem....

Data: 2009-09-21 19:03:08
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
jan kowalski wrote:
ty niby zydzie brales po 45zl a bujasz sie ze po 40 zeta

ty jestes  cos na miare tego od Sasiadow
ni Zyd ni Polak taki przydupas... juz lepiej byc tlumokiem....

Slabo mnie szpiegujesz, frajerze. Ja wyszedlem gdzies po 43 zl aby sobie pograc na Chemosie.
Potem wrocilem ok 40 zl gdy akcje  Hardexu zaczely sie czolgac w gore. I tak sobie siedze.

fatso

Data: 2009-09-22 11:42:09
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
fatso wrote:
jan kowalski wrote:
[...]

joba kowalskiego doprowadze zapewne do rozpaczy ale chcialbym zameldowac tutaj ze znowu
duzo zarobilem na SKR, nawet nie mam czasu liczyc bo walka toczy sie dalej.
Gejzer bije i konca wzrostow nie widac.

Ja wam ludzie naprawde dobrze zycze. Sam wiecej wsadzic nie moge ale dlaczego mialbym byc psem ogrodnika
co sam jablek nie zezre i drugiemu nie da?
Tam mozecie obserwowac: Company  i zmiany jej cen(z opoiznieniem 15 min):
http://www.sunkarresources.com/+Sunkar+Resources+Plc&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=uk <http://www.sunkarresources.com/+Sunkar+Resources+Plc&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=uk>

Przypominam, na dniach oczekiwane sa wyniki testow podloza fosfatowego gleby. Musza byc dobre
bo sowieci zainwestowali tam ciezkie miliony i Sunkar juz teraz o wynikach  trabi.
Sunkar wszedl na rynek londynski IPO(initial offer) - po 120p- czyli jeszcze daleka droga do gory.

Mozna go kupic, np 10 tys zl na LSE (SKR)albo market Plus: SKR.GB
- no i na Boze Narodzenie zamawiac Smartka  dla zony za 60 tys zl jak ma moja Mondrusia.

A jesli tam wejdzie chinski Fundusz Suwerenny- to nawet za 4 tygodnie.

fatso

Data: 2009-09-24 10:25:59
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
fatso wrote:

Jesli ktos sledzi to dzis rano zarobilem w pol godziny ?2.3K= PLN 10K i wyszedlem.
To nie na moje nerwy! Mozna dalej duzo zarobic albo spadnie nagle i stracic.
Ja wierze w stare dobre polskie przyslowia(bo wiekszosc ich podobno zydowska,
tlumaczona z jezyka jidisz)
*Lepszy wrobel w reku niz golab na seku
*
fatso

Data: 2009-09-25 12:11:22
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
fatso wrote:
fatso wrote:

Jesli ktos sledzi to dzis rano zarobilem w pol godziny ÂŁ2.3K= PLN 10K i wyszedlem.
[...]
wiem, ze nikt tego nie czyta wiec nikogo nie zdenerwuje wiadomoscia, ze wbrew
uprzednim zapewnieniom zagralem znowu na tych fosfatach jako day trader.
Wygralem dzis rano ÂŁ1.1K=PLN5K
nu i chwatit

Data: 2009-09-26 20:31:40
Autor: marfi
Nawozy sztuczne i fosfaty
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:uz1vm.125262$H%7.10090newsfe02.ams2...
fatso wrote:
fatso wrote:

[...]

  Gratuluję!
  Mam nadzieję,Ĺźe w związku z tym przestaniesz reklamować (czytaj: spamować) swoje aukcje na ebayu :)

--
marfi

Data: 2009-09-21 15:31:39
Autor: Dars
Nawozy sztuczne i fosfaty
[...]

Spoko wazne ze zarabiasz ale zeby to jakies wrazenie robilo......

pzdr
Dars

Data: 2009-09-21 16:00:47
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
Dars wrote:
[...]

zrobi wrazenie, tylko obserwuj. Wlasnie znowu sie podnosi powyzej tego za ile sprzedalem.
Jutro pewnie bede biadal ze za wczesnie ale coz, taki juz ten pieski swiat jest.
na szcsecie jakies 83K akcji mi zostalo na otarcie lez i podtarcie dupy jako emerytowany dziadek.

Data: 2009-09-21 23:25:15
Autor: ViRuS
Nawozy sztuczne i fosfaty
Fatso, ales sie rozgadal gdy sreberka poszly w góre ;)

V.

Data: 2009-09-23 16:39:07
Autor: fatso
Nawozy sztuczne i fosfaty
ViRuS wrote:
Fatso, ales sie rozgadal gdy sreberka poszly w góre ;)

V.

OK, wszystko w gore :)

Uprzejmie informuje Kolegow , poza tym glabem, kowalskim oczywiscie bo ten za kolege nie moze biegac
a co najwyzej zarobi myjac mi samochod,
otoz informuje ze jesli ktos mnie posluchal i zainwestowal w Sunkar to dzis mialby wzrost 25%.
Jutro prawdopodobnie oczekiwana ekspertyza i skok co najmniej o drugie tyle.
Mozna jeszcze kupic i spokojnie potroic pieniazki.

fatso

Nawozy sztuczne i fosfaty