Nawrócenia w Wietnamie

Data: 2009-10-22 20:16:19
Autor: abc
Nawrócenia w Wietnamie
30 tysięcy wietnamskich górali przyjęło wiarę katolicką, a kolejnych 30
tysięcy przygotowuje się do chrztu - poinformował ordynariusz Kontum w
czasie Światowego Dnia Misyjnego 18 października.

- To dzieło Ducha Świętego z dużym udziałem i szczerym wkładem wielu ludzi -
powiedział bp Michel Hoang Duc Oanh. Wietnamscy redemptoryści prowadzą tu
intensywną pracę misyjną, m.in. przygotowując Montagnardów, wietnamskich
górali, do przyjęcia wiary w Chrystusa.

Więcej:
http://fronda.pl/news/czytaj/nawrocenia_w_wietnamie_tysiace_gorali_przyjelo_chrzest

Data: 2009-10-22 14:32:29
Autor: J-23
Nawrócenia w Wietnamie
On 22 Paź, 20:16, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

To chyba opium, sie im musialo skonczyc?

J-23 itede

Data: 2009-10-22 20:29:21
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Nawrócenia w Wietnamie

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbq85j$76o$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   Nie wiem dokladnie jak to funkcjonuje, ale tak juz sie sklada,
   ze goralom zawsze i wszedzie jakos blizej do nieba.  :-)

   AR

Data: 2009-10-22 20:41:32
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Nawrócenia w Wietnamie

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbq8uv$sm$1atlantis.news.neostrada.pl...
  Nie wiem dokladnie jak to funkcjonuje, ale tak juz sie sklada,
  ze goralom zawsze i wszedzie jakos blizej do nieba.  :-)

W górach wyraźniej widać majestat Stwórcy.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   I wlasna znikomosc.

   AR

Data: 2009-10-22 20:59:58
Autor: Grzegorz Z.
Nawrócenia w Wietnamie
Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:41:32 +0200, wsi spokojna, wsi wesola napisał(a):

[...]

I mniej tlenu dociera do mózgu, dzięki czemu większą skłonność do
halucynacji i tym podobnym człowiek przejawia.

Data: 2009-10-23 08:38:26
Autor: Piotr
Nawrócenia w Wietnamie
Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:59:58 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

   I wlasna znikomosc.

I mniej tlenu dociera do mózgu, dzięki czemu większą skłonność do
halucynacji i tym podobnym człowiek przejawia.

I twoją znikomość, zgrzesiu...
Piotr

Data: 2009-10-23 11:21:11
Autor: Grzegorz Z.
Nawrócenia w Wietnamie
Dnia Fri, 23 Oct 2009 08:38:26 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Jasne, wszyscy znikomi, Zgrześ najbardziej i tylko twoje sutannowe [-- -- ] i
[-- -- ] nie.

Data: 2009-10-22 20:39:22
Autor: lord_donald
Nawrócenia w Wietnamie
W dniu 22.10.2009 20:16, abc pisze:
[...]

Zapewne reszta, która sprzeciwiła się została rozstrzelana.

Data: 2009-10-22 20:43:39
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Nawrócenia w Wietnamie

"lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbq8sq$66k$1news.onet.pl...
[...]

   Gdyby glupota skrzydla miala, latalbys bucu jak golebica. :-- -)))

   AR

Data: 2009-10-22 20:51:13
Autor: Andrzej Adam Filip
NawrĂłcenia w Wietnamie
"wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czyli abc latałby wysoko jak kondor? ;-)  Jego fanatyzm w udowadnianiu
że religia to polityka jest dla mnie odrażający.

Co innego jest ukryć, co innego przemilczeć.
  -- Cyceron [Marcus Tullius Cicero] (106-43 p.n.e.)

Data: 2009-10-22 21:06:19
Autor: Grzegorz Z.
Nawrócenia w Wietnamie
Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:58:46 +0200, abc napisał(a):

Czyli abc latałby wysoko jak kondor? ;-)  Jego fanatyzm w udowadnianiu
że religia to polityka jest dla mnie odrażający.

Bóg jest wszędzie

Nadzwyczajne twierdzenia wymagają nadzwyczajnych dowodów.

Poproszę zatem o dowód na to że bóg jest.

Data: 2009-10-22 22:34:15
Autor: awe
Nawrócenia w Wietnamie

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1nm69i2y700se.8f2cekkcnezl.dlg40tude.net...
[...]

-- -- -- -- -- -
moge ci dac inny dowod - ktory jako dziecko uslyszalem bezposrednio od mojego wujka I sekretarza jednego z wiekszych miast na polnocy PL. Dowod na nieistnienie Boga. Brzmialo to mniej wiecej tak, a zaznaczam ze pewnie cycu tez to zna...otoz "Skoro Bog jest wszechmogacy to niech stworzy taki kamien ktorego nie podniesie".

awe

Data: 2009-10-22 14:33:41
Autor: J-23
Nawrócenia w Wietnamie
On 22 Paź, 22:34, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:1nm69i2y700se.8f2cekkcnezl.dlg40tude.net...> Dnia Thu, 22 Oct 2009 20:58:46 +0200, abc napisał(a):

> [...]

tez to zna...otoz "Skoro Bog jest wszechmogacy to niech stworzy taki kamien

co to bog?

J-23 itede

Data: 2009-10-22 22:54:48
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Nawrócenia w Wietnamie

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hbqf8b$sie$1news.onet.pl...

[...]

   Poczytaj chocby o antynomii Russela w zwiazku z twierdzeniem Gödla,
   a pozniej popisuj sie partyjnymi madrosciami, prlowski bublu. :-)

   AR

Data: 2009-10-22 23:50:06
Autor: awe
Nawrócenia w Wietnamie

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:111cb$4ae0c69c$54702a04$9532news.chello.at...

[...]

sluchaj nadety bubku ja swoje w zyciu przeczytalem, a podejrzewam ze mialem na to cholernie wiecej okazji i mozliwosci niz ty i niestety zycia mi nie starczy zebym mogl choc jedna setna lub tysieczna tego co zostalo opublikowane doczytac. Ale jak mozesz cos syntetycznie tu zapodac to chetnie skorzystam. NIe krepuj sie
awe

Data: 2009-10-22 20:46:43
Autor: jadrys
Nawrócenia w Wietnamie
abc pisze:
[...]

Co za mendy jeżdżą na koniec świata i mieszają w głowach prostych ludzi kradnąc im wiarę w to co wierzyli ich przodkowie od stuleci? O ile istnieje piekło to ty diabły w sutannach na pewno się tam znajdą..

Data: 2009-10-22 20:48:28
Autor: wsi spokojna, wsi wesola
Nawrócenia w Wietnamie

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hbq9aq$902$1news.onet.pl...
abc pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

  czerwony owsik w polskiej dupie

  ar

Nawrócenia w Wietnamie