Nawrzucam kazdemu na parszywy ryj

Data: 2009-08-16 11:07:54
Autor: Slawomir Stoff
Nawrzucam kazdemu na parszywy ryj
kiedy tylko napisze cos podlego o Polsce,
najwspanialszym kraju swiata lub o Polakach,
najdzielniejszych ludziach, jakich ziemia
kiedykolwiek nosila.

Miarkujscie sie skurwysyny!

AR

Data: 2009-08-16 02:16:13
Autor: Tzva Adonai
On 16 Sie, 11:07, "Slawomir Stoff" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:

kiedy tylko napisze cos podlego o Polsce,
najwspanialszym kraju swiata lub o Polakach,

Daj spokój, ta grupa to centrum dzikiego antypolonizmu bazującego na
tęsknocie za PRL...

Data: 2009-08-16 11:25:32
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2b4b68a8-c0f3-4741-8d2e-b508c7fbc6cbc1g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Czego jesteś najlepszym przykładem.

Data: 2009-08-16 02:29:23
Autor: Tzva Adonai
On 16 Sie, 11:25, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Czego jesteś najlepszym przykładem.

Nie bądź śmieszny Boluś, gdy komuna upadała, to ja szedłem do
pierwszej klasy podstawówki... To właśnie tacy jak ty wciąż nie mogą
przeboleć i wyżywają się na Polakach żydowskiego pochodzenia, którzy
podarowali nam wszystkim wolność słowa, demokrację, wolny rynek i
otwarte granice...

Data: 2009-08-16 11:36:25
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b2cbec88-bd44-4d71-8a42-ba51952c37f2r18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Stalina Hitlera Bieruta Różańskiego Bermana Stolcmana Kalksteina,
a ostatnio pedałów.

Data: 2009-08-16 02:40:40
Autor: Tzva Adonai
On 16 Sie, 11:36, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:

Stalina Hitlera Bieruta Różańskiego Bermana Stolcmana Kalksteina,
a ostatnio pedałów.

Dziś za socjalizmem tęsknią już tylko prawdziwi Polacy.. Żydzi na
szczęście wydorośleli...

Data: 2009-08-16 11:43:46
Autor: bolek

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:ca472d05-e1ca-445a-aa26-2a959a980488g10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Stwierdzili tylko, że na tym koniu już dłużej się nie pojedzie.

Data: 2009-08-16 16:04:03
Autor: Panslavista

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> [...]

szczęście wydorośleli...

-- -- -- -- -- -- -- --

Stwierdzili tylko, że na tym koniu już dłużej się nie pojedzie.

Cały czas wiedzieli, że to kit dla gojów!

Data: 2009-08-16 07:20:48
Autor: Tzva Adonai
On 16 Sie, 16:04, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:

Cały czas wiedzieli, że to kit dla gojów!

A ty dałeś się nabrać...

Data: 2009-08-16 16:42:41
Autor: Andrzej Kokakolski
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
 gdy komuna upadała, to ja szedłem do pierwszej klasy podstawówki...

Sprawiasz wrazenie jakbys ciagle jeszcze tkwil w tej klasie.

AK --

Data: 2009-08-16 11:13:08
Autor: bolek

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:18da2$4a87cc73$54702a04$10602news.chello.at...
[...]

To jest nas na razie dwóch.

bolek

Data: 2009-08-17 07:56:04
Autor: jan paszek
Slawomir Stoff <a_rem@poczta.onet.pl> napisał(a):
kiedy tylko napisze cos podlego o Polsce,
najwspanialszym kraju swiata lub o Polakach,
najdzielniejszych ludziach, jakich ziemia
kiedykolwiek nosila.

Miarkujscie sie skurwysyny!

AR ciekawe czy nieczytasz prasy zagranicznej-śmiech na europe i świat to pisa
o nas -sami jestemy sobie winni!!!!!!!!!!!!

--

Nawrzucam kazdemu na parszywy ryj